Can a chubby dude look okay in a tank top?

April 28, 2012 @ 05:27:07
It's almost summer time, so that means it's gonna be hot in California. I'm a chubby guy - not fat like Jabba the Hutt or something - and I'm just wondering if it'll a tank look okay. I'm like 20 pounds overweight, so I have a belly and moobs, but I look fine with a shirt. So what do you guys think? Yes? No?
P.S. I'm ready for fat jokes and shit, but at least try to help.
April 28, 2012 @ 05:31:02
measurements? height and weight would be helpful
April 28, 2012 @ 05:37:32
I'm around 200 pounds, and I'm 5'8.
April 28, 2012 @ 05:38:39
Aye anything that hi light ya man titties is nothing you wanna be seen rockin by some Cali honies ya feel me? I mean the bounce action alone on those bittys would be enough To make a nigga doing 40 on a moped crash into a hot dog stand

Column

April 28, 2012 @ 05:39:20
Try some of those breathable gym shirts. Cheaper and waterproof too

Column

April 28, 2012 @ 05:41:59
become not fat
April 28, 2012 @ 05:42:43
well I'm around 200 as well but I'm 6'3ish so our bodies are a bit different. I wear tanks all the time however. Hey if you can get the attention to go to your guns and not the tittys then go for it. otherwise I'd stick with tee's
April 28, 2012 @ 05:44:58
become not fat
Haha I'm trying to. I'm running every day, so hopefully by the end of summer I'll lose it.
April 28, 2012 @ 05:46:55
become not fat
Haha I'm trying to. I'm running every day, so hopefully by the end of summer I'll lose it.


Go you. As for wearing a tank top, just wear two or something so that your nipples don't poke through/your chest isn't as noticeable. I hate it when I can see a guy's nipples through his shirt regardless of whether he's fat or not.
April 28, 2012 @ 05:48:42
And I mean as long as you can talk to women it don't matter that your chubby. My homeboy looking like the doe boy but cuz he can spit game and always pulls hot chicks. We be standing in the back like fwow

Column

April 28, 2012 @ 05:49:53
And I mean as long as you can talk to women it don't matter that your chubby. My homeboy looking like the doe boy but cuz he can spit game and always pulls hot chicks. We be standing in the back like fwow
Nigga, I'm cute. I'm good regarding the ladies. Thanks haha
April 28, 2012 @ 05:50:58
become not fat
Haha I'm trying to. I'm running every day, so hopefully by the end of summer I'll lose it.


Go you. As for wearing a tank top, just wear two or something so that your nipples don't poke through/your chest isn't as noticeable. I hate it when I can see a guy's nipples through his shirt regardless of whether he's fat or not.
I won't wear a wife beater or anything. It'll probably be like a thick-ish one, and probably dark just in case.
April 28, 2012 @ 05:51:38
Ain't saying you had a busted face. Just saying that when most people say just cuz a dude is chubby he can't pull chicks ain't true. Get DAT son

Column

April 28, 2012 @ 05:54:36
Haha I'm trying to. I'm running every day, so hopefully by the end of summer I'll lose it.


Go you. As for wearing a tank top, just wear two or something so that your nipples don't poke through/your chest isn't as noticeable. I hate it when I can see a guy's nipples through his shirt regardless of whether he's fat or not.
I won't wear a wife beater or anything. It'll probably be like a thick-ish one, and probably dark just in case.

you're probably fine then. I honestly wouldn't really care unless it made your moobs really obvious or something. I wouldn't find it horrific.
April 28, 2012 @ 05:56:41
naaaw, you don wanna look okay in a tank top. if you a fat muhfucka, wear shirts n sweat as motivation to get nonfat fo next year.

ja sam tu zbog para.

April 28, 2012 @ 06:09:55
hey, u can always say u got some pecs under those moobs
April 28, 2012 @ 10:00:53
man im like 6'3 240 and i wear tanks all the time ..white ones..black ones...grey dont matter i pull it off ..havent had to talk shit to anyone yet lol
April 28, 2012 @ 14:35:25
I'm 5'9 and average around 200. Just get and XL tank top and you'll look fine. As long as you aren't the palest dude in the world you'll look fine.
April 28, 2012 @ 14:42:16
Don't do it. Skinny dudes like myself or fat dudes cant rock tanktops, gotta be brolic for that shit.
April 28, 2012 @ 15:24:35
Just work on your chest and arms, and it also depends what kind of tank you wear. If its those undershirt ones than nah, but if its those outerwear tanks you should be good.

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

April 28, 2012 @ 16:23:48
I'm around 200 pounds, and I'm 5'8.


Sorry, but that's not chubby. That's near overweight.

Rock a black/white tee.
April 28, 2012 @ 18:29:43
hahahah. fuckin mexican plumbers and/or mechanics wear tanks with the fatness, fuck that shit, yo. wear shirts... sweaters even.

ja sam tu zbog para.

April 28, 2012 @ 18:42:10
I'm around 200 pounds, and I'm 5'8.


Sorry, but that's not chubby. That's near overweight.

Rock a black/white tee.


Weight is overrated imo, i seen 5'8 people weighing around 180 and they look normal. I think its just where the fat is.

But according to the BMI, the OP is obese lol

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

April 28, 2012 @ 19:23:26
Damn, I don't even look CLOSE to obese though haha. And Between overweight and chubby, the fat is just spread out everywhere, so I look more "chubby" than fat/obese.
April 28, 2012 @ 19:48:07
Aye anything that hi light ya man titties is nothing you wanna be seen rockin by some Cali honies ya feel me? I mean the bounce action alone on those bittys would be enough To make a nigga doing 40 on a moped crash into a hot dog stand

Hahaha had me crackin up.
April 28, 2012 @ 19:48:08

Inactive User

Fatness is socially accepted in 2012. Don't worry, feel free to go shirtless as well.
April 28, 2012 @ 20:57:48
LOL at 200 pounds being a fat guy, if you're worried about it try basketball jerseys, 90s shit, try ebay or Mitchell and Ness has shit loads of dope sublimated 90s jerseys dropping next month.
If you must go with a cotton tank try to stay away from anything ribbed.
April 29, 2012 @ 16:35:13
workout son.

I want to see the world burn

April 29, 2012 @ 16:59:10
Yeah start working out and skip tanktops this season, wear em next
May 02, 2012 @ 03:19:35
Two months from now I'm gonna post a picture of myself wearing a tank. Ya'll niggas just wait and see.
Please login first to reply.
x