Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
January 15, 2012 @ 02:57 AM
bujubanton.

Post: 260

Join Date: Aug 2011

Location: grey clouds

Lil Wayne has a clothing line, its called TRUKFIT








this must be the most basic shit ever, pinoy's eat.
January 15, 2012 @ 03:05 AM
thekingofkings

Post: 247

Join Date: Nov 2011

Location: New Jersey, Montclai...

that is fucking terrible. what is he doing

my acapella releases plastic masterpieces through telekinesis

January 15, 2012 @ 03:15 AM
late for dinner

Post: 101

Join Date: Feb 2010

Location: philly

dude needs to give up on the skating fad. he is absolute ass
January 15, 2012 @ 05:10 AM
Hypebeasted

Post: 102

Join Date: Jun 2011

Is it gonna be like some kind of rape price like supreme ?
January 15, 2012 @ 05:39 AM
THIEVES

Post: 65

Join Date: Jun 2011

Location: LBC

Shits insulting...and why the fuck is the kids nose so big?
January 15, 2012 @ 05:46 AM
TheBeatNut

Post: 616

Join Date: Apr 2010

Location: CA ALL DAY!

Looks basic an childish.. *shrugs*..

"They Throwin' Hate At Me"

January 15, 2012 @ 06:01 AM
itzbrandonbruh

Post: 91

Join Date: Nov 2011

Location: Toronto

all these rappers goin into fashion design or some shit
January 15, 2012 @ 07:32 AM
AS Kon

Post: 642

Join Date: May 2011

Location: Midwest

So is this a skateboard brand or a streetwear brand? *Hands covering face*

www.akknowledgemusic.com www.twitter.com/AkKnowledge1989

January 15, 2012 @ 04:59 PM
Flvnaire

Post: 278

Join Date: Jan 2012

Location: Live In Houston From...

he's lil wayne, every one in america know who he is its going to go major regardless.
January 15, 2012 @ 10:50 PM
Hypebeasted

Post: 102

Join Date: Jun 2011

So is this a skateboard brand or a streetwear brand? *Hands covering face*


Pretty sure its gonna be a skateboarding brand its gonna be sold in zumiez with that said i cant imagine it being some kinf of rape price like bbc
January 16, 2012 @ 02:54 AM
ibex

Post: 36

Join Date: Nov 2011

Location: Washington

Cant wait until he drops skin tight leopard capris and those damn giant furry boots/hats.
/sarcasm

karmaloop rep code - ibex20

January 16, 2012 @ 11:14 AM
oneandonly

Post: 64

Join Date: Dec 2011

Location: Sweden

That shit is just ridiculous & just as rodneyoscifen this is going to be huge with the kids so smart choice of lil wayne.
January 16, 2012 @ 11:48 AM
Kapitol

Post: 349

Join Date: Dec 2010

looks like trash, so it's the perfect line for lil wayne
January 18, 2012 @ 01:36 AM
avantgarde302

Post: 61

Join Date: Jan 2012

January 18, 2012 @ 01:37 AM
avantgarde302

Post: 61

Join Date: Jan 2012

^been waiting to use that gif forever
January 18, 2012 @ 04:04 AM
bonemarrow

Post: 2295

Join Date: Mar 2011

Location: eastcoast

looks like trash, so it's the perfect line for lil wayne

http://www.last.fm/user/basedvern

January 18, 2012 @ 04:04 AM
bonemarrow

Post: 2295

Join Date: Mar 2011

Location: eastcoast

looks like trash, so it's the perfect line for lil wayne

http://www.last.fm/user/basedvern

January 18, 2012 @ 04:29 AM
Nylo

Post: 198

Join Date: Jan 2012

Location: USA

The designs look like shitty baby milo reject characters. Not a fan at all. And tf is that name? Trukfit?
January 18, 2012 @ 04:29 AM
Nylo

Post: 198

Join Date: Jan 2012

Location: USA

The designs look like shitty baby milo reject characters. Not a fan at all. And tf is that name? Trukfit?
January 18, 2012 @ 05:45 AM
Pretty Joseph

Post: 2049

Join Date: Jun 2009

Location: Boylston Street, Bos...


Smashing Dudes in my Peacoat @whereisthechill instagrm: Josephsmordernlife

January 18, 2012 @ 05:56 AM
TheBeatNut

Post: 616

Join Date: Apr 2010

Location: CA ALL DAY!

Lmao.. this shit is sooo wack.. I also seen Domo G tweet about dropping a clothing line also.. *pause*

"They Throwin' Hate At Me"

January 18, 2012 @ 06:40 AM
xVILLN

Post: 6305

Join Date: Mar 2010

Location: LA




http://illestxvillian.tumblr.com/

January 18, 2012 @ 10:55 PM
kujo

Post: 300

Join Date: Nov 2011

Location: USA




Anyone know the song playin?
January 20, 2012 @ 12:44 AM
vagabond

Post: 321

Join Date: Jan 2009

at first i thought it was a joke till i saw the video. im curious to see how the brand evolves
January 20, 2012 @ 04:12 AM
kamil

Post: 58

Join Date: Jan 2012

Location: norwalk, ct

your going to see this shit posted up at Wal-Mart or Hot-topic, he'd get lucky if it gets into Zumiez.
January 21, 2012 @ 08:00 PM
freshsteez

Post: 187

Join Date: Sep 2006

It's getting sold on Karmaloop and Zumiez.

Visit Karmaloopdeal.net for deals on Karmaloop & PLNDR. Use Rep Code neogeoz11 to save on your orders. Follow me on Twitter @NeoGeoz11

January 21, 2012 @ 08:26 PM
bernardtheblack

Post: 159

Join Date: Dec 2011

God this is terrible.
January 29, 2012 @ 10:33 AM
nyczaln

Post: 91

Join Date: Dec 2006

you know you guys are still going to buy it
January 29, 2012 @ 04:24 PM
Nylo

Post: 198

Join Date: Jan 2012

Location: USA

^No, no I'm not.
January 31, 2012 @ 05:09 AM
mikefromucla

Post: 30

Join Date: Nov 2010

lol

Please login first to reply.
Back To Top