Labor Day - Enjoy 25% Off Your Order. Use code: LABORDAY25
December 11, 2011 @ 02:01 AM
Specification

Post: 952

Join Date: Nov 2011

Location: California

Just thought I'd share this.
http://www.urbanoutfitters.com/urban/catalog/productdetail.jsp?id=21242144&color=061&color=061&itemdescription=true&navAction=jump&search=true&isProduct=true&parentid=SEARCH+RESULTS#BVRRWidgetID
December 11, 2011 @ 03:04 AM
Specification

Post: 952

Join Date: Nov 2011

Location: California

My bad didn't know there was only XL left lol.
December 11, 2011 @ 03:11 AM
vanitas

Post: 954

Join Date: Mar 2011

Damn that was fast, all the sizes were still left when i copped a few days ago
December 11, 2011 @ 03:24 AM
hndlz

Post: 1738

Join Date: Aug 2010

Location: Miami, FL

how to size? i might be an XL. but do i want it???

hndlz.tumblr.com

December 11, 2011 @ 03:37 AM
Masamune

Post: 791

Join Date: May 2009

Location: Socal

first world problems ^
December 11, 2011 @ 03:40 AM
hndlz

Post: 1738

Join Date: Aug 2010

Location: Miami, FL

lol dat impulse buy. copped it. been lookin for a coach for a while, but i wanted black or navy more than red. depends on how good it fits/looks to see if ill keep it.

hndlz.tumblr.com

December 11, 2011 @ 03:49 AM
Masamune

Post: 791

Join Date: May 2009

Location: Socal

i copped too, so i'm guilty as any one of yall
December 11, 2011 @ 04:19 AM
slap

Post: 3776

Join Date: Oct 2010

Location: sgv.la

i wear mediums, and i bought one.
thats impulse buy.

$81 selvedge denim: https://www.weargustin.com/invite_from/4200 Karmaloop/Plndr Rep: SLAP20.

December 11, 2011 @ 04:21 AM
Specification

Post: 952

Join Date: Nov 2011

Location: California

i wear mediums, and i bought one.
thats impulse buy.


It will serve as a good rain poncho.
December 11, 2011 @ 04:31 AM
Silence

Post: 1274

Join Date: Jun 2007

Location: Southern California

I'm 6'1" 190 and the XL fit pretty big on me. Good luck.

That being said, I have a black L for sale. Worn once.

/

December 11, 2011 @ 04:38 AM
hndlz

Post: 1738

Join Date: Aug 2010

Location: Miami, FL

^^^daaaaam.
good thing im 6'3" 205- 210 cool

but at the same time, im kinda slim. shit you got me worried

edit: jet thas wassup doe.

and slap... you cray? lol

hndlz.tumblr.com

December 11, 2011 @ 04:56 AM
THEDIVIDEDMINDS.COM

Post: 465

Join Date: Apr 2007

Copped mine also it was a impulse buy as well...shit was too fresh

http://thedividedminds.com/

December 11, 2011 @ 05:14 AM
slap

Post: 3776

Join Date: Oct 2010

Location: sgv.la

it's fresh. i'll probably end up reselling to my roommate who wears xl.

$81 selvedge denim: https://www.weargustin.com/invite_from/4200 Karmaloop/Plndr Rep: SLAP20.

December 11, 2011 @ 05:33 AM
79797

Post: 1877

Join Date: Jun 2011

Sold out cool

I copped size S a few days ago, hopefully it's not too small.

PERSONAL FAVORITES V2 and V3 (both active!) - http://hypebeast.com/forums/apparel/187061 http://hypebeast.com/forums/apparel/196716

December 11, 2011 @ 06:29 AM
tree fiddy

Post: 1234

Join Date: Jul 2010

Location: the golden state

fits slim imo
December 11, 2011 @ 07:44 AM
BlakkardBlanc

Post: 52

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

does anybody have an L or XL for sale? how much?

BOW. ON. A. BITCH.

December 11, 2011 @ 07:13 PM
hndlz

Post: 1738

Join Date: Aug 2010

Location: Miami, FL

they got a Medium up! GO!

hndlz.tumblr.com

December 11, 2011 @ 07:14 PM
Specification

Post: 952

Join Date: Nov 2011

Location: California

So tempted to buy it and re-sell.
December 11, 2011 @ 08:39 PM
ToyotaGuy

Post: 2118

Join Date: May 2009

Location: Coyutla, Mexico

fuck!! should i get one?
December 11, 2011 @ 08:40 PM
vanitas

Post: 954

Join Date: Mar 2011

Wish they had the camo colorway though :/
December 12, 2011 @ 08:29 AM
Silence

Post: 1274

Join Date: Jun 2007

Location: Southern California

^^^daaaaam.
good thing im 6'3" 205- 210 cool

but at the same time, im kinda slim. shit you got me worried

You should be fine, my main issue was the sleeve length.

/

December 12, 2011 @ 08:49 AM
macabre

Post: 531

Join Date: Dec 2008

Location: The Meadows

free shipping too. had to cop. now i got this and black Prod coach
December 13, 2011 @ 04:07 AM
catch-22

Post: 210

Join Date: Jul 2010

Location: Austin TX

got mine today. the red is alot darker than the photos, and its pretty slim.
December 13, 2011 @ 06:49 AM
xghostface

Post: 223

Join Date: May 2008

Location: Tallahassee

someone sell me a medium!
December 15, 2011 @ 09:54 PM
hndlz

Post: 1738

Join Date: Aug 2010

Location: Miami, FL

my xl fits decent. lil short in the sleeves than id like tho.
6'3" 205


hndlz.tumblr.com

December 16, 2011 @ 07:01 AM
Specification

Post: 952

Join Date: Nov 2011

Location: California

^The fitment is nice, I wish it came in a black though.
December 16, 2011 @ 07:06 AM
79797

Post: 1877

Join Date: Jun 2011

The wine/burgundy color is way better looking than black imo for a coaches jacket. I got mine today, it's great - sleeves are a little short as hndlz said but the fit is perfect and the quality is fucking on point. Mad comfy because of the shirt-like inside material, too

PERSONAL FAVORITES V2 and V3 (both active!) - http://hypebeast.com/forums/apparel/187061 http://hypebeast.com/forums/apparel/196716


Please login first to reply.
Back To Top