Official 5 Panels/ Camp Caps Thread

September 02, 2013 @ 13:11:19


We have a Labor Day sale going on this weekend. Use code: LABOR25 for 25% off your order. There is also a sneak peek of a new product we're selling in the Fall. 

Check out www.mbsmfg.co for more information!
Where do I get that motel looking keychain?!?! God that shit is so ill, I can't believe I never thought of that
They're free with every order!
such a cool idea whats the fit of the hats like

Karmaloop rep code : JSAUNDERS 20% off xjoexedge.tumblr.com

September 02, 2013 @ 13:52:00
www.mbsmfg.coWhere do I get that motel looking keychain?!?! God that shit is so ill, I can't believe I never thought of that
They're free with every order!
such a cool idea whats the fit of the hats like
The Essex caps fit slighty wider due to a slight stretch in the fabric, but the others aren't as deep as a Supreme or Norse Projects. All of them have a fused mesh tricot lining minus the Sussex caps. 

Hit me up with any other questions. Cheers.

MBS SHOP / Designed and manufactured in New Jersey / www.mbsmfg.co

September 02, 2013 @ 18:49:50

as of right now copped a huf camel cord and waiting for some more f/w drops
What's the brand on the bottom one with the brown brim?

Just an honest lad with a cap, a pack, and a tendency to break glass.

September 02, 2013 @ 18:54:18

as of right now copped a huf camel cord and waiting for some more f/w drops
What's the brand on the bottom one with the brown brim?
Only

Embrace the Inevitable, Create the Unknown. www.informalapparel.com/

September 03, 2013 @ 01:05:41
September 03, 2013 @ 01:23:33

Feeling like Bishop from Juice

September 03, 2013 @ 11:50:34

as of right now copped a huf camel cord and waiting for some more f/w drops
What's the brand on the bottom one with the brown brim?
Only
it was part of Onlys vintage hats series this year

Karmaloop rep code : JSAUNDERS 20% off xjoexedge.tumblr.com

September 05, 2013 @ 03:32:02


Wood, Wool & Leather Collection by: General Public Supply Co
wood by: Good Wood NYC
Winter 2014
Made in USA
September 05, 2013 @ 09:04:58


Wood, Wool & Leather Collection by: General Public Supply Co
wood by: Good Wood NYC
Winter 2014
Made in USA
stop
September 05, 2013 @ 10:25:27




Hi guys,

Just updated our webstore with a few animal print 5 panel.

Check them out!

Cheers,

LOS boys.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

September 05, 2013 @ 22:31:22


September 05, 2013 @ 23:27:02
I wish I could rock hats. My head is too small though
grow ur head lil nigga
the nine cap looks dope
September 06, 2013 @ 00:14:32
esc hats fit really well
September 06, 2013 @ 00:14:58
huf does too
September 06, 2013 @ 00:15:23
and diamond
September 06, 2013 @ 07:59:21
The Inner City Youth "Ex Presidents" 5
panel... This is just a sample and some minor changes will be made. The
label will be smaller and it will have a different font, but other than
that everything will pretty much be the same. Any feedback is
appreciated, I am definitely looking for constructive criticism.



September 06, 2013 @ 13:18:02
Originally posted by Inactive User
The Inner City Youth "Ex Presidents" 5

panel... This is just a sample and some minor changes will be made. The

label will be smaller and it will have a different font, but other than

that everything will pretty much be the same. Any feedback is

appreciated, I am definitely looking for constructive criticism.



serious advice. not even trying to be a dick. just stop now and save yourself some money.
September 06, 2013 @ 15:41:46
thoughts on The Quite Life fall drop? just reminded me of a lot of other stuff i have seen before imo

Karmaloop rep code : JSAUNDERS 20% off xjoexedge.tumblr.com

September 06, 2013 @ 16:34:19
@joeexedge quiet life always looks the same, nice, but the same, the nylon parla looks cool though

Feeling like Bishop from Juice

September 06, 2013 @ 16:41:11
thoughts on The Quite Life fall drop? just reminded me of a lot of other stuff i have seen before imo
I like the Mountain Camps and the Harrington stuff. The blue-red ikat and some the other native camps are kinda nice.
But yeah, not much that hasn't been there before.
September 06, 2013 @ 16:41:13
thoughts on The Quite Life fall drop? just reminded me of a lot of other stuff i have seen before imo
I like the Mountain Camps and the Harrington stuff. The blue-red ikat and some the other native camps are kinda nice.
But yeah, not much that hasn't been there before.
September 06, 2013 @ 17:21:16
thoughts on The Quite Life fall drop? just reminded me of a lot of other stuff i have seen before imo
I like the Mountain Camps and the Harrington stuff. The blue-red ikat and some the other native camps are kinda nice.
But yeah, not much that hasn't been there before.
@enigmaapparel

yeah it looks good but i feel like i have seen the way its done before from other brands, but their cut and sew stuff looks amazing 

Karmaloop rep code : JSAUNDERS 20% off xjoexedge.tumblr.com

September 06, 2013 @ 17:24:06

just got the cord box camel in the mail today with their pint glasses and i figured i would compared it to the bedford cord from last fall/winter the camel is lighter weight and less sturdy than the bedford and the bill on the camel is lipped 

Karmaloop rep code : JSAUNDERS 20% off xjoexedge.tumblr.com

September 06, 2013 @ 21:58:28
Reagan Era

Quack Quack Quack

September 07, 2013 @ 02:11:02

www.facebook.com/prevailhatcompany, www.prevailhatcompany.co.nz, www.instagram.com/prevail_nz

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

September 07, 2013 @ 02:56:01
^^^^^^^^^^^^^^^^^  HOLY FUCK THE PRICES ON THAT HAT! ^^^^^^^^^^^^^^^^^
September 07, 2013 @ 03:06:22



Montgolfier 5 panel http://# at

www.facebook.com/prevailhatcompany

www.prevailhatcompany.bigcartel.com/
Give us a major discount and I would cop
And don't use the lamb skin leather shit as an excuse we all know there is enough sheep in NZ
no need to be hostile haha this is the kind of feedback we are looking for

at this stage we are not able to reduce the price, however we have finalised designs for our summer (here in NZ) drop and we will be reducing the price in the near future to exhaust some of our stock. 

please also note that these prices are in NZD and we apologise for steep shipping prices internationally but we cannot provide a cheaper option at this stage

www.facebook.com/prevailhatcompany, www.prevailhatcompany.co.nz, www.instagram.com/prevail_nz

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

Please login first to reply.
x