Official 5 Panels/ Camp Caps Thread

July 03, 2013 @ 02:14:49
Im really feeling the MBS camps
Just checked them out, they look pretty basic.
these yeah? http://www.mbsmfg.co/shop/

I might sound like a bit of a douche here, but i'm from sussex and I fail to see what this hat has to do with my county: http://www.mbsmfg.co/shop/sussex-5-panel-camp-cap-black
Thanks Dapreme!

My caps are pretty basic, but I believe that there's a market for caps like this. Ones that come in a range of colorways/fabrics that can be worn almost anytime. The names come from street names that are by me in Jersey City, they aren't affiliated with any type of area. They also are the county names in New Jersey.

Hit me up with any further questions!

MBS SHOP / Designed and manufactured in New Jersey / www.mbsmfg.co

July 03, 2013 @ 03:10:49
what are the best usa/canada camp cap companies excluding supreme, ripndip, huf, and the quiet life
July 03, 2013 @ 06:54:15
fit on daily bread?
July 03, 2013 @ 07:06:38

anyone feelin this???

"baller futuristic groovy gangsta with an attitude"

July 03, 2013 @ 09:21:41
The winner of our 5-panel giveaway contest rocking his "Aurora" 5-panel. These will be available in our online store in July along with two other exclusive camps. If you guys are looking for quality, check out our Facebook for further information and updates. Feedback appreciated!


offthemapsf.com

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

July 03, 2013 @ 13:45:20
Just checked them out, they look pretty basic.
these yeah? http://www.mbsmfg.co/shop/

I might sound like a bit of a douche here, but i'm from sussex and I fail to see what this hat has to do with my county: http://www.mbsmfg.co/shop/sussex-5-panel-camp-cap-black
Thanks Dapreme!

My caps are pretty basic, but I believe that there's a market for caps like this. Ones that come in a range of colorways/fabrics that can be worn almost anytime. The names come from street names that are by me in Jersey City, they aren't affiliated with any type of area. They also are the county names in New Jersey.

Hit me up with any further questions!
Oh no way!
sorry i just presumed that because you had both sussex and essex they were named after the counties in the UK. Pretty crazy that they are counties in New Jersey too!
Yup! All the caps will be street names around me. A handful of them also are street names in NYC.

Cheers

MBS SHOP / Designed and manufactured in New Jersey / www.mbsmfg.co

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

July 03, 2013 @ 22:48:56
Yo that off the map shit is way dope, is there a store or only FB/IG and twitter links?

$mart $tunnaz, $avage Life. SS x SL

July 03, 2013 @ 23:12:06
Originally posted by Inactive User
Yo that off the map shit is way dope, is there a store or only FB/IG and twitter links?
no store yet it should be coming sometime this month im pretty sure
July 03, 2013 @ 23:29:38

anyone feelin this???
this hat is so flimsy 
July 04, 2013 @ 02:19:13
Anyone heard any prices on the OTM hats? 
July 04, 2013 @ 02:42:59
I found the manufacturer for "i love ugly" and "sly guild" if anyone is interested.
July 04, 2013 @ 05:26:44


heres mine.  dont plan on keeping any

**1/24/2014**: ALL OF MY SUPREME GOING DIRT CHEAP! tinyurl.com/SupremeBLOWOUT

July 04, 2013 @ 10:22:21


Do you guys know what is that ? 
No one has any idea ?
July 04, 2013 @ 11:58:33
Anyone heard any prices on the OTM hats? 
Prices are still to be determined, but stay on your toes because we are going to do a discount for the first 50 purchases come the release date. We want to provide quality and affordability for our customers!

offthemapsf.com

July 04, 2013 @ 18:07:52
I found the manufacturer for "i love ugly" and "sly guild" if anyone is interested.
We've known of this shitty manufacturer for months now...

chadacadabra.tumblr.com

July 04, 2013 @ 23:05:07


Do you guys know what is that ? 
No one has any idea ?
im quite curious also
July 05, 2013 @ 05:47:38
I would really like a 5 panel with war scene fabric, but that type of fabric seems nonexistent. This would be amazing!
July 05, 2013 @ 06:16:16
looks like the quietlife crane 5 panel @ sanchez
July 05, 2013 @ 07:31:56


heres mine.  dont plan on keeping any
that tie dye one is too smexy bruh bruh.

$mart $tunnaz, $avage Life. SS x SL

July 05, 2013 @ 08:40:33

anyone feelin this???
this hat is so flimsy 
yer thats the only problem with huf caps, they are really flimsy

"baller futuristic groovy gangsta with an attitude"

July 05, 2013 @ 10:21:15
looks like the quietlife crane 5 panel @ sanchez
I thought it was the crane first but this picture comes from a video it's not the same print unfortunately 
July 05, 2013 @ 10:21:59
I would really like a 5 panel with war scene fabric, but that type of fabric seems nonexistent. This would be amazing!
shit would be nice with black suede brim
July 05, 2013 @ 12:54:54



can you guys do a legit check for these?

"all i can vouch for are the items i personally bought directly from supreme. I got this one back in like 2001 from a reseller. I wore it as mentioned, and I have worn legit supreme since '99 and I was convinced it was legit. as i said, its the old school wool camp cap. the only way they came back then." - seller

pic seems right, but his description is pretty skeptical..
July 05, 2013 @ 15:29:22
@knxwledge its definitely not from when he says it is but its legit no doubt

chadacadabra.tumblr.com

July 05, 2013 @ 15:48:47
can someone tell me what only ny 5 panels are like, i dont own one so i dont know how flimsy they are

"baller futuristic groovy gangsta with an attitude"

July 05, 2013 @ 16:05:12



can you guys do a legit check for these?

"all i can vouch for are the items i personally bought directly from supreme. I got this one back in like 2001 from a reseller. I wore it as mentioned, and I have worn legit supreme since '99 and I was convinced it was legit. as i said, its the old school wool camp cap. the only way they came back then." - seller

pic seems right, but his description is pretty skeptical..
I'm pretty sure that's a loro piana released F/W 11? But there's no way it's from 2001 :/

Yes.

July 05, 2013 @ 16:12:06
looks like the quietlife crane 5 panel @ sanchez
I thought it was the crane first but this picture comes from a video it's not the same print unfortunately 
link us to the video so we can see it there. the picture is fairly difficult to tell. if we saw it in the video we might recognize it easier.

Embrace the Inevitable, Create the Unknown. www.informalapparel.com/

July 05, 2013 @ 16:37:55



can you guys do a legit check for these?

"all i can vouch for are the items i personally bought directly from supreme. I got this one back in like 2001 from a reseller. I wore it as mentioned, and I have worn legit supreme since '99 and I was convinced it was legit. as i said, its the old school wool camp cap. the only way they came back then." - seller

pic seems right, but his description is pretty skeptical..
I'm pretty sure that's a loro piana released F/W 11? But there's no way it's from 2001 :/
thats EXACTLY what i thought... 
Please login first to reply.
x