Official 5 Panels/ Camp Caps Thread

Dec 14, 2012 @ 23:03
thinking of copping one of the new norse therm-ducks , anyone have one yet?
Dec 15, 2012 @ 02:45
Think I'm gonna cop the red colours and the minsct renaissance. That low key fire.

HANSUM BOY IS HANSUM

Dec 15, 2012 @ 09:34
Launching on Judgement day, 21/12/2012.



fb.com/whocriedwolf
instagram: @whocriedwolf

www.facebook.com/whocriedwolf

Dec 15, 2012 @ 10:54
the "i did." ruined it man
Dec 15, 2012 @ 10:57
the "i did." ruined it man
Dec 15, 2012 @ 11:32
Launching on Judgement day, 21/12/2012.



fb.com/whocriedwolf
instagram: @whocriedwolf
sick af, def coppin' one of these camps
Dec 15, 2012 @ 11:33
Launching on Judgement day, 21/12/2012.



fb.com/whocriedwolf
instagram: @whocriedwolf
sick af, def coppin' one of these camps
Dec 15, 2012 @ 11:33
Launching on Judgement day, 21/12/2012.



fb.com/whocriedwolf
instagram: @whocriedwolf
sick af, def coppin' one of these camps
Dec 15, 2012 @ 13:42
Lol what a fucking rip off. 
Who ripped rbw?
they did. 
Dec 16, 2012 @ 02:52
Tbh you shoulda just left it w/o the answer
Dec 16, 2012 @ 04:35
@farrque @schoolboylou Thanks for the feedback guys, will definitely consider designing a new logo.
@sharkin Hey, Supreme and Obey has the same red box logo but I wouldn't count either of them ripping each other off.
Just because our brands have the word "wolf" or "wolves" in this case doesn't mean that we ripped it off Raised by Wolves. Can't you tell it has two different meanings? Either way, I respect Raised by Wolves as a brand to look up to.

www.facebook.com/whocriedwolf

Dec 16, 2012 @ 05:37
obey has a different font than supreme. yours just looks the same, in fact, i thought that was a rbw camp at first
still lookin clean though
Dec 16, 2012 @ 06:54
@whocriedwolf 
I agree man. Keep doin what you're doing.

edit: I also agree that the answer "i did" should be dropped. lol

definitely would be better with the question alone, kinda cheesy (for lack of a better word) with the answer
Dec 16, 2012 @ 08:10
Definitely think it's because the font is near exact, and as previously stated, would look a tad better without the answer. Regardless, still looks sick man.
Dec 16, 2012 @ 08:19
FS/FT worn once, message me

Dec 16, 2012 @ 08:19
edit: damn lag
Dec 16, 2012 @ 09:25
Tbh you shoulda just left it w/o the answer
true that
Dec 16, 2012 @ 09:25
Tbh you shoulda just left it w/o the answer
true that
Dec 16, 2012 @ 09:25
Tbh you shoulda just left it w/o the answer
true that
Dec 16, 2012 @ 09:26
the "i did." ruined it man
true that
Dec 16, 2012 @ 09:26
the "i did." ruined it man
true that
Dec 16, 2012 @ 09:26
the "i did." ruined it man
true that
Dec 16, 2012 @ 09:26
the "i did." ruined it man
true that
Dec 16, 2012 @ 15:16
^ Good start b
Dec 16, 2012 @ 15:46
Your brand is a direct rip off from a handful of other brands. If you can sell that garbage, more power to you. Just know, it's whack as fuck and rather apparent that zero creativity went into the products. I'm only a little salty because i like raised by wolves and it's clear you've taken their success to try and start your own. It's cheap and you know it.

as for supreme / obey, i'll just leave these here...

 
 
Dec 16, 2012 @ 16:40
@sharkin Thanks for the hate.

www.facebook.com/whocriedwolf

Dec 16, 2012 @ 17:41
nice edit ^ lol, you removed your little brag picture after i posted this :

HOLY SHIT!!!! THAT'S FUCKING SIQQQ BRAH

Animal print matched with a suede brim, wow I've never seen one of those. and that label!? the black on the white background just sets it off. you're right dude. more brands need to take cues from you. Undoubtedly these are gonna be expensive righjt? I mean theyre pifffff man. Hopefully your brand is still around by next year when i get the funds to cwap! If not, I'm sure black camp market will have them. HE's my homie

EDIT: PLEASE TELL ME YOU'RE DOING A POCKET TEE TO MATCH!!! THAT WOULD JUST BE SO BASED!!
Dec 16, 2012 @ 17:49


let me guess, hatworx? how deeps the fit bro?

/sarcasm
Dec 16, 2012 @ 18:07
anyone want a norse projects navy cornprint 5 panel. i think its from last winter? bnwt
Dec 16, 2012 @ 19:50
Every time I see sharkin post a comment it's always so negative and detailed over a fuckin hat...
Please login first to reply.