Official 5 Panels/ Camp Caps Thread

November 25, 2012 @ 14:59:42
You really can, that's probably why you don't have a profile pic.
Change your username to FaggotMike
November 25, 2012 @ 15:18:33

I'm sure people are gonna hate on this but Bodega has been killing the 5 panel game lately, doing stuff that nobody else is doing.

chadacadabra.tumblr.com

November 25, 2012 @ 15:37:21
I don't know if anyone has posted about this yet but the thrasher 5 panels have like a reinforced front panel. It's good because it stops it from getting creases or whatever but it makes the front really deep. I don't really like it to be honest.
November 25, 2012 @ 15:41:59
Yeah those thrasher hats aren't the best. Made in china, unlined, kind of stiff and boxy.
Raised by wolves did the same exact hat with quality.

@chadacadabra co-sign
November 25, 2012 @ 17:55:08

I'm sure people are gonna hate on this but Bodega has been killing the 5 panel game lately, doing stuff that nobody else is doing.


I saw bdg and thought uo. But bodegas sick. I didn't know those dropped, I like
November 25, 2012 @ 18:45:24
If anybody is interested I have a Supreme Navy 5 panel for sale with original bag and sticker. Feel free to PM me.
November 25, 2012 @ 19:01:42
those raised by wolves x kith 5 panels have the most hilarious fit, like a fucking skull cap, literally got it out the box put it on my head...and then placed it back, taped up the box and started writing the return address. Not my thing

Instagram - LE11FFF

November 25, 2012 @ 20:09:15
^ Was thinking of getting that, def. won't now. Thanks for the heads up.. Why didn't they just stick with their old fit?
November 25, 2012 @ 20:15:55
those raised by wolves x kith 5 panels have the most hilarious fit, like a fucking skull cap, literally got it out the box put it on my head...and then placed it back, taped up the box and started writing the return address. Not my thing

That sucks man all of my raised by wolves hats fit perfectly. Definitely bigger than my shallow huf caps
November 25, 2012 @ 22:45:26
those raised by wolves x kith 5 panels have the most hilarious fit, like a fucking skull cap, literally got it out the box put it on my head...and then placed it back, taped up the box and started writing the return address. Not my thing

That sucks man all of my raised by wolves hats fit perfectly. Definitely bigger than my shallow huf caps


Yeah maybe it was the fabric, i swear they use the same manufacture as the big brands, fuck it though wasnt really digging the pattern when it came the Kith pictures made it look 10x better. Got my less deers and the fabric is fucking insane so its all good

Instagram - LE11FFF

November 26, 2012 @ 01:18:03
You really can, that's probably why you don't have a profile pic.
Change your username to FaggotMike


Aww that's cute, you're offended. FaggotMike? Brilliant, you must of been up all night thinking of that one.
November 26, 2012 @ 01:30:10
(Invalid img)

been contemplating getting this hat for a while now, just wanted some feedback as to what yous think of it
November 26, 2012 @ 01:34:19
@callumanthony93 Its a hat... Buy it because you want it not because of what someone else thinks of your taste.

chadacadabra.tumblr.com

November 26, 2012 @ 01:58:42
Haha ... ya. We make high end aluminum yoyos. This is our 6th year. Just moved into a 350sqft office. Big changes.

One of our team members just won US Nationals. He's in Japan right now competing at an underground contest called 44Clash: http://www.44clash.com/



holy shit that's like extreme yoyo x cats cradle. what the fuck

meanwhile, how everyone else plays with yoyos

HOLY SHIT at that video and DEAD at that gif.
November 26, 2012 @ 04:04:39

I'm sure people are gonna hate on this but Bodega has been killing the 5 panel game lately, doing stuff that nobody else is doing.

I'm sure people are gonna hate on this but Bodega has been killing the 5 panel game lately, doing stuff that nobody else is doing.

yeah, nobody's been using suede brims before
November 26, 2012 @ 08:22:37


Thoughts on these? Its from this guy who makes music and just started a clothing line.

"A tiger doesn't loose sleep over the opinion of a sheep." - Zag

November 26, 2012 @ 15:52:00
@callumanthony93 Its a hat... Buy it because you want it not because of what someone else thinks of your taste.


ive already bought it i just wanted to know what others think of it
November 26, 2012 @ 16:38:53
woah, so many ugly 5 panels out there now.
November 26, 2012 @ 16:41:50
Thought you guys might be intrested, Orchard's having a sale on their onlineshop:

http://orchardshop.bigcartel.com/

Use code: CYBER to get 30% off. Lot of 5-panels left and the fit and quality on their caps are on point.

www.previewclothing.com | facebook.com/previewclothing | previewclothing.tumblr.com | instagram: @previewclothing

November 26, 2012 @ 17:07:23
Thought you guys might be intrested, Orchard's having a sale on their onlineshop:

http://orchardshop.bigcartel.com/

Use code: CYBER to get 30% off. Lot of 5-panels left and the fit and quality on their caps are on point.

if now they only would have something worth buying.
November 26, 2012 @ 17:42:07


Thoughts on these? Its from this guy who makes music and just started a clothing line.


boring

www.grubbymits.co.uk | Affordable vintage & streetwear

November 27, 2012 @ 00:23:11

I'm sure people are gonna hate on this but Bodega has been killing the 5 panel game lately, doing stuff that nobody else is doing.

yeah, nobody's been using suede brims before[/quoteI'm sure people are gonna hate on this but Bodega has been killing the 5 panel game lately, doing stuff that nobody else is doing.


yeah, nobody's been using suede brims before
The brim is the least original thing but the hat itself is completely different. Polka dots may be a bit of a trend but they did a colorway that hasn't been used in that way, then they threw it off by making one panel different from the rest. As for the tag, its not your typical box logo with a font from microsoft word, its different and its not centered like anything else. I have no clue what their sales are but they are really going out on a limb with their designs rather than playing it safe with floral or some other bullshit.

chadacadabra.tumblr.com

November 27, 2012 @ 02:09:59


Thoughts on these? Its from this guy who makes music and just started a clothing line.


boring


they look british, bricktop.

Does anyone from the UK speak well of this label? http://www.iheartdropdead.com/product.php/7323/leave_me_alone_5_panel

I'm on my roommates compie and just saw that he was peepin this. IDKWTF it is
November 27, 2012 @ 02:30:39
^ never mind. I dont want it. I thought scene was dead and all the satan and kitties has me questioning a lot of things and how five panels ended up there and how i did and all of this from the UK and then seeing something about Bring Me the Horizon. Fuck man, the internet is a bad place.
November 27, 2012 @ 03:44:24
The dropdead one looked good and I found out it was by those Dropdead guys.

EW
November 27, 2012 @ 03:45:11


Heres my small collection. The publish x Kicks/Hi 5 panel is my favorite.

"A tiger doesn't loose sleep over the opinion of a sheep." - Zag

November 27, 2012 @ 07:56:06
@waquaxy DropDead is a clothing label from UK that Oli (yes, that faggot from BMTH) created. Some of their outerwear is decent, then the rest, like you said, is shitty overpriced tees with cats and random satanism on it.
I was just waiting on them to hop on the trend-train and now it has finally happened.. like there wasn't enough 12 year old herbs wearing 5 panels smh
November 27, 2012 @ 09:42:22
i am new to the 5 panel world, by accident, but glad i have found it. anyway, a few months ago i decided i needed to ditch my old "paper boy" style hat i've had for years. i liked it because the bill was short, no button on top and overall simple. after searching high and low for a hat to replace it, i came across some pretty awesome 5 panels that where a lot like the hats i used to wear and couldn't decide on one to order. i ended up grabbing one at the urban here to see if this style was what i really wanted. i grabbed the obey munition 5 panel in red. i love it and it looks great on me, but it's obviously going to be on nearly everyone elses head who lives near an urban. i ordered another from huf and i simply don't like the way it looks on me. the bill starts out too wide on the sides unlike the obey bill which is a little more narrow, but nowhere as sturdy as the huf.

what i'm looking for is some help finding one that fits like the obey (also the penfield casper fits the same too, but it's crap and break when i held it in the store) that i won't end up running into 12 people with the same hat on everywhere i go. i know there are tons of options out there, but i am needing advice on the fit and cut of the hat itself.
November 27, 2012 @ 18:02:03
@waquaxy DropDead is a clothing label from UK that Oli (yes, that faggot from BMTH) created. Some of their outerwear is decent, then the rest, like you said, is shitty overpriced tees with cats and random satanism on it.
I was just waiting on them to hop on the trend-train and now it has finally happened.. like there wasn't enough 12 year old herbs wearing 5 panels smh


..... Is all I have to say.
If I had his money I could make better clothes and heavier music.
If anyone had their money tho...

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

Please login first to reply.
x