Official 5 Panels/ Camp Caps Thread

May 25, 2012 @ 04:58:53
it really b fuckin crazii to think how tyler dacreator really made campcaps really fuckin big, i mean nikaaz been wearin dem but now sahn? shiit i dunno 99% of the nikkaz in dis thread are faggot ass 2011/2012 members and they obsessed wit dese thangz, even companies be makin gay azz all kitty camp capz havin dese faggot ass herbs cummin in dey pants ya now?
May 25, 2012 @ 05:33:38
your actually 8 months too late sorry man, got this last summer!


What other color ways did that Volley come out in? that shit is fresh.
Grey and black. I have a teal one I might be willing to let go of
May 25, 2012 @ 11:52:17
it really b fuckin crazii to think how tyler dacreator really made campcaps really fuckin big, i mean nikaaz been wearin dem but now sahn? shiit i dunno 99% of the nikkaz in dis thread are faggot ass 2011/2012 members and they obsessed wit dese thangz, even companies be makin gay azz all kitty camp capz havin dese faggot ass herbs cummin in dey pants ya now?
Please don't get into this subject. Just let the OF gays look like cat obsessed freaks.
May 25, 2012 @ 11:54:50
Im selling a the quiet life cloud 5 panel!
http://www.ebay.co.uk/itm/261031143477?ssPageName=STRK:MESELX:IT&_trksid=p3984.m1555.l2649#ht_500wt_1413

The girl @ blkandclr.com

May 25, 2012 @ 12:54:50
Don't you mean 'Cloud 5 panel' ? plus it looks like its been run over by a truck.
May 25, 2012 @ 14:20:31
Don't you mean 'Cloud 5 panel' ? plus it looks like its been run over by a truck.
oops yep. i must have typed a wrong character and auto correct chose clue aha.

The 5 panel has no padding which acts as support it its thin mesh and cotton thats why it looks like that. thats how the hat is. I could have spent time to prop it up but its a hat.. people know how it is.

The girl @ blkandclr.com

May 25, 2012 @ 14:30:48
mmm love me some 5's
May 25, 2012 @ 14:32:03
Im selling a the quiet life cloud 5 panel!
http://www.ebay.co.uk/itm/261031143477?ssPageName=STRK:MESELX:IT&_trksid=p3984.m1555.l2649#ht_500wt_1413

NWOT? Ha, right. Callin bullshit, you've worn that hat.

¶¶ FS/FT ¶¶ Supreme Canvas Camp Cap (Black) 9/10 ≈ UpperPlayground Camp Cap (Maroon/Red) 8/10

May 25, 2012 @ 15:27:01
http://www.ebay.co.uk/itm/251070413397?ssPageName=STRK:MESELX:IT&_trksid=p3984.m1555.l2649#ht_500wt_1146

brand new never worn cosmos, beautiful print...very rare. BUY MA SHIT
May 25, 2012 @ 15:35:40

Inactive User

(Invalid img)
May 25, 2012 @ 15:56:29
it really b fuckin crazii to think how tyler dacreator really made campcaps really fuckin big, i mean nikaaz been wearin dem but now sahn? shiit i dunno 99% of the nikkaz in dis thread are faggot ass 2011/2012 members and they obsessed wit dese thangz, even companies be makin gay azz all kitty camp capz havin dese faggot ass herbs cummin in dey pants ya now?


Tyler did nothing

I haven't seen him wear any camp brand except Supreme
May 25, 2012 @ 15:59:50
shiit i dunno 99% of the nikkaz in dis thread are faggot ass 2011/2012 members and they obsessed wit dese thangz,


Join date June 2011.

:|
May 25, 2012 @ 18:50:27
shiit i dunno 99% of the nikkaz in dis thread are faggot ass 2011/2012 members and they obsessed wit dese thangz,


Join date June 2011.

:|

hahahaha
oh yeah, dat Supreme floral. Paradise on your head all day.

¶¶ FS/FT ¶¶ Supreme Canvas Camp Cap (Black) 9/10 ≈ UpperPlayground Camp Cap (Maroon/Red) 8/10

May 25, 2012 @ 20:02:51
Im selling a the quiet life cloud 5 panel!
http://www.ebay.co.uk/itm/261031143477?ssPageName=STRK:MESELX:IT&_trksid=p3984.m1555.l2649#ht_500wt_1413

There is not doubt in my mind you wore that. Even an unstructured cap will sit up pretty well when new. Plus, I saw you use it in one of your lookbooks so thats photo proof that you wore it.

chadacadabra.tumblr.com

May 25, 2012 @ 20:34:14
it really b fuckin crazii to think how tyler dacreator really made campcaps really fuckin big, i mean nikaaz been wearin dem but now sahn? shiit i dunno 99% of the nikkaz in dis thread are faggot ass 2011/2012 members and they obsessed wit dese thangz, even companies be makin gay azz all kitty camp capz havin dese faggot ass herbs cummin in dey pants ya now?


Im selling a the quiet life cloud 5 panel!
http://www.ebay.co.uk/itm/261031143477?ssPageName=STRK:MESELX:IT&_trksid=p3984.m1555.l2649#ht_500wt_1413


Lmao, people post the funniest shit on HB.
anyone that coped the supreme floral should post a picture of the print they got, I seen some super weak cuts...

Superiority's pure priority.

May 25, 2012 @ 23:47:41


clean
May 26, 2012 @ 01:00:44
your actually 8 months too late sorry man, got this last summer!


What other color ways did that Volley come out in? that shit is fresh.
Grey and black. I have a teal one I might be willing to let go of


good quality camp
May 26, 2012 @ 02:16:28
Anyone know any sites that have any huf hex diamond volleys still in stock?
May 26, 2012 @ 03:59:59
got my tql mountain man in the mail today. probably one of the best cuts i would say, has basically all of them.




omfgruben is back. HB 2012 Rookie of the year. (Buddy Omar Approved)

May 26, 2012 @ 04:27:28
damn.. nice cut.

Superiority's pure priority.

May 26, 2012 @ 09:08:19
^forreal. the hat wasnt as i expected though. the material is really thin. like i can put my fingers in it and see them through the front kind of. and the bill is kinda weird? idk. its whatever though, the hats dope as fuck.

omfgruben is back. HB 2012 Rookie of the year. (Buddy Omar Approved)

May 26, 2012 @ 13:17:26
peak looks kinda small, or is it me?
fit looks alright tho.
May 26, 2012 @ 15:51:55
the Suede bill on the mountain man is alot softer then that new Preme floral.

Superiority's pure priority.

May 26, 2012 @ 16:42:30
Im selling a the quiet life cloud 5 panel!
http://www.ebay.co.uk/itm/261031143477?ssPageName=STRK:MESELX:IT&_trksid=p3984.m1555.l2649#ht_500wt_1413


oh cool, not willing to ship to the US. >smh
May 26, 2012 @ 18:56:21
Im selling a the quiet life cloud 5 panel!
http://www.ebay.co.uk/itm/261031143477?ssPageName=STRK:MESELX:IT&_trksid=p3984.m1555.l2649#ht_500wt_1413


oh cool, not willing to ship to the US. >smh
Mate you do not want that hat. Its been sat on by 50 sumo wrestlers find one in better condition.
May 26, 2012 @ 19:00:38
oh cool, not willing to ship to the US. >smh Mate you do not want that hat. Its been sat on by 50 sumo wrestlers find one in better condition.

normally i would agree, but they're going for like $175+shipping for DS.
May 26, 2012 @ 20:24:35
Anyone into softbill caps?
May 26, 2012 @ 20:27:42
Anyone into softbill caps?
no
May 26, 2012 @ 20:34:01
Anyone into softbill caps?
no


I have a Green Preme softbill i'm trying to sell. shoot me a PM if you're interested.
May 26, 2012 @ 20:39:06
Anyone into softbill caps?
no


I have a Green Preme softbill i'm trying to sell. shoot me a PM if you're interested.


same here. not trying to resell though.

it really b fuckin crazii to think how tyler dacreator really made campcaps really fuckin big, i mean nikaaz been wearin dem but now sahn? shiit i dunno 99% of the nikkaz in dis thread are faggot ass 2011/2012 members and they obsessed wit dese thangz, even companies be makin gay azz all kitty camp capz havin dese faggot ass herbs cummin in dey pants ya now?


Yeah man, and you get kids like this.
Please login first to reply.
x