Official 5 Panels/ Camp Caps Thread

September 17, 2012 @ 17:56:56

My growing hat wall blushing


blinkyeyes 2 QL mountain hats?


Yeah. I bought one to sell or trade because I got such a good price on it and knew I could profit easily. Haven't received any good offers that have interested me though. However, my first one is pretty warn down because I wear it so much so I might just start wearing my other one which has never been warn and not sell it. I just like this hat so much. Fits so perfectly on my head smokeyface
September 17, 2012 @ 18:49:32
Thepremierstore.com
September 17, 2012 @ 18:50:39
The Patta camps can also be ordered online now:
http://www.patta.nl/winkel/accessories/all-products

Next thursday 2 new caps will release.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

September 17, 2012 @ 21:27:18
anyone tell me the fit on norse projects caps?
September 17, 2012 @ 21:31:03
anyone tell me the fit on norse projects caps?


norse project caps fit really perfect to a head to me. if you feel like buying one of them pm me i got one for sale in ds
September 17, 2012 @ 22:29:08
Leaving for college in two days. Any suggestions on how to pack about 10 hats efficiently but at the same time not messing any of them up?
September 17, 2012 @ 22:31:42
Leaving for college in two days. Any suggestions on how to pack about 10 hats efficiently but at the same time not messing any of them up?


shoe box smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface

One in the chamber, 32 in the clip.

September 17, 2012 @ 22:32:43
@mproc Shoe boxes, if they're 5 panels then you can easily fit 5 a box with enough room to wrap them in a small towel to keep em' from getting banged up.
September 17, 2012 @ 22:40:57
I'm bout to be walking into my dorm with like 10 shoe boxes already. Kinda lookin for some ideas that wouldn't take up room once I get there that the shoe boxes would, but oh well.
September 17, 2012 @ 22:46:11
@mproc Really not a whole lot else smaller you can do besides a shoe box. If you're going with your folks just have them take the boxes back once you unpack em'. blushing
September 17, 2012 @ 22:47:56
fuck 19xx and fuck anyone with a flattop


why dont you like the decades? they're dope imo

Instagram/Twitter: ricardoqntro

September 17, 2012 @ 22:49:59
Driving from South Carolina to California. My dad's flying back, but he won't be able to just hop on a plane with a few shoe boxes.
September 17, 2012 @ 22:50:54
Driving from South Carolina to California. My dad's flying back, but he won't be able to just hop on a plane with a few shoe boxes.

mail em

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

September 18, 2012 @ 00:36:57


what you all think of this?

is that larose?
September 18, 2012 @ 01:49:55
^ http://onlynylives.com/item/estate-linen-5-panel--navy
September 18, 2012 @ 02:03:02
For anybody that cares, I just sent off my fabric to the manufacture so I'll probably be getting the hats in around mid to late October. Follow me on instagram @logicalattire for the lastest updates.
September 18, 2012 @ 03:41:34
For anybody that cares, I just sent off my fabric to the manufacture so I'll probably be getting the hats in around mid to late October. Follow me on instagram @logicalattire for the lastest updates.

thats really what i like to hear! can't wait
September 18, 2012 @ 03:44:17
Driving from South Carolina to California. My dad's flying back, but he won't be able to just hop on a plane with a few shoe boxes.

just throw them out mate, they are only shoe boxes! this is not a big issue in my eyes, you can figure it out, you're a college student now.
September 18, 2012 @ 05:27:10

My growing hat wall blushing


blinkyeyes 2 QL mountain hats?


And a subaru, its brocal?
September 18, 2012 @ 06:31:07

My growing hat wall blushing


bottom right. what hat is that?

also, has anyone washed a camp hat yet? I have a beater that's getting filthy.
September 18, 2012 @ 07:09:49
http://cache1.bigcartel.com/product_images/71377811/rising_sun_1.jpg


anyone else feeling this?
September 18, 2012 @ 07:12:26
btw i'm brand new to this shit, sorry if I don't know how to post pics correctly or something.
September 18, 2012 @ 07:53:16

My growing hat wall blushing


bottom right. what hat is that?

also, has anyone washed a camp hat yet? I have a beater that's getting filthy.


i love ugly 'cowboy' cap
http://www.iloveugly.net/1314-Cowboy-Cap.html
September 18, 2012 @ 07:54:40
http://cache1.bigcartel.com/product_images/71377811/rising_sun_1.jpg


anyone else feeling this?


yawn

i dunno the only 19xx shit i like was that vintage series.
September 18, 2012 @ 08:14:13
http://cache1.bigcartel.com/product_images/71377811/rising_sun_1.jpg


anyone else feeling this?


yawn

i dunno the only 19xx shit i like was that vintage series.


I'm trying to cop this as we speak

Young Swaggo

September 18, 2012 @ 08:19:42
http://cache1.bigcartel.com/product_images/71377811/rising_sun_1.jpg


anyone else feeling this?


yawn

i dunno the only 19xx shit i like was that vintage series.


I'm trying to cop this as we speak


i think if youre japanese, you should cop, cauise honestly this shit is dope.
September 18, 2012 @ 08:19:56
but.. im not japanese so ill pass
September 18, 2012 @ 08:30:44
It was supposed to release at 4AM sharp on the east coast. It is now 4:30....

Young Swaggo

Please login first to reply.
x