Starting a New Line/Brand Feedback Thread

Apr 13, 2013 @ 21:11
I wanna come out with a "Joke Clothing Line" called "Chest Pussy"

I got the inspiration for the name from this thread that I made a while back: http://hypebeast.com/forums/off-topic/187114



Any thoughts on this?

"That's right Domon..."

Apr 13, 2013 @ 21:20
I wanna come out with a "Joke Clothing Line" called "Chest Pussy"

I got the inspiration for the name from this thread that I made a while back: http://hypebeast.com/forums/off-topic/187114



Any thoughts on this?
i would fuck wit it, lets do sum collabs
Apr 13, 2013 @ 21:30
I wanna come out with a "Joke Clothing Line" called "Chest Pussy"

I got the inspiration for the name from this thread that I made a while back: http://hypebeast.com/forums/off-topic/187114



Any thoughts on this?
i would fuck wit it, lets do sum collabs
Just to give you an idea of what it is I'm going for, as themes go, I'm trying to make the words Chest Pussy look like it's made of jizz...

"That's right Domon..."

Apr 13, 2013 @ 22:28
I wanna come out with a "Joke Clothing Line" called "Chest Pussy"

I got the inspiration for the name from this thread that I made a while back: http://hypebeast.com/forums/off-topic/187114



Any thoughts on this?
take your raggedy ass back to OFT with this shit

hot water

Apr 13, 2013 @ 22:49
Keep thinking like this and see where you get lmao

What do you do with the tags from the shit you buy? Let's be fucking realistic here...
lol that's not what i was talking about b. saying "it's only a hangtag" is a terrible mindset to have....every detail counts. it doesn't matter whether they throw it away or not
Apr 13, 2013 @ 23:05
I wanna come out with a "Joke Clothing Line" called "Chest Pussy"

I got the inspiration for the name from this thread that I made a while back: http://hypebeast.com/forums/off-topic/187114



Any thoughts on this?
take your raggedy ass back to OFT with this shit
Who are you supposed to be, Slim? Lol.

"That's right Domon..."

Apr 13, 2013 @ 23:56
http://hypebeast.com/forums/off-topic/187114 take your raggedy ass back to OFT with this shit
Who are you supposed to be, Slim? Lol.
lolno

hot water

Apr 14, 2013 @ 00:22
Can you guys make out what the triangle is suppose to be? i just wanna know what other people see when they see the triangle. Any feedback is much appreciated as well.
Apr 14, 2013 @ 01:04
Can you guys make out what the triangle is suppose to be? i just wanna know what other people see when they see the triangle. Any feedback is much appreciated as well.
the a kinda looks like an E but once i read the bottom line i could understand, i really like this design
Apr 14, 2013 @ 01:12
Originally posted by Inactive User
Can you guys make out what the triangle is suppose to be? i just wanna know what other people see when they see the triangle. Any feedback is much appreciated as well.
the a kinda looks like an E but once i read the bottom line i could understand, i really like this design
ya i figured people would get it once i put the los angeles at the bottom but thanks!
Apr 14, 2013 @ 03:16
Originally posted by Inactive User
the a kinda looks like an E but once i read the bottom line i could understand, i really like this design
ya i figured people would get it once i put the los angeles at the bottom but thanks!
i like it

http://crispincooler.tumblr.com

Apr 14, 2013 @ 03:40
www.romeapparel.com

Apr 14, 2013 @ 10:15
the designs are bad enough but 60 dollars for a tee? come on son
Apr 14, 2013 @ 13:21
I wonder where the trend started, or who the influencer was for 5 Panels? I can remember for a LONG time, no one even wore/ talked about them (in my city). Now they're on equal level, with HUGELY popular hat styles, snapbacks, fitted hats, etc. 

www.stillwild.co / online store that celebrates nature!

Apr 14, 2013 @ 14:23
Just released our Catalog for Spring 2013 for Bright Futures Sunglasses.

Our WF1 Wayfarer Model features:

Rigid Impact Resistant Poly-carbonate Frame Construction
-Scratch Resistant Acrylic UV 400 Protective Lenses
-180 Degree Motion Spring Hinge Arms
-Durable Advanced Method Pattern Screenprinting
-Custom PANTONE Color Camouflage
-Iridescent Titanium Plated Eyelets
-3M Reflective Screenprinted Side Logo
-Black PVC Leather Protective Case
-Microfiber Polyester Cleaning Soft Pouch


Lots of brand and shop collabos and more in the works for a late Spring surprise drop and Summer releases coming soon...










Check out more info over at www.brightfuturessunglasses.com

http://www.brightfuturessunglasses.com ||| INSTAGRAM: @brightfuturessunglasses

Apr 14, 2013 @ 15:40
I wonder where the trend started, or who the influencer was for 5 Panels? I can remember for a LONG time, no one even wore/ talked about them (in my city). Now they're on equal level, with HUGELY popular hat styles, snapbacks, fitted hats, etc. 
supreme, i remember when other brands first started coming out with 5 panels everyone was like stop copying supreme and shit like that.
Apr 14, 2013 @ 17:33
Name is Bobby and caps is what I do. Been steady building up Addixx up over the past year and I believe its about time I show some my work off to the world. Couple more overtime on my 9-5 and Addixx should be out Summer/Autumn this year. Fingers crossed

In the build up, every month I make a concept cap from scratch and giveaway. I only started September last year here are some of them. you can check the rest via HTTP://bit.ly/addixxcnc

Look forward to critics, the love and getting ton know some of y'all. God Bless
And to those who got a passion for something and want to turn it to something bigger than a hobby Keep at it, cos u never know. Addixx was all n still is a dream
Holla @AddixxTM on all platforms. 
www.addixx.co.uk
Azonto 





Year of The Dragon


Most Recent Stooshe

@addixxtm dmix.co.uk

Apr 14, 2013 @ 17:36
@brightfutures camo ones are pretty dope

http://crispincooler.tumblr.com

Apr 14, 2013 @ 18:14
@brightfutures camo ones are pretty dope
hell yeah

City of Savages Clothing http://shop.thecityofsavages.com "Live Free or Die"

Apr 14, 2013 @ 19:54
Anyone got a good tackle twill spot?
Apr 14, 2013 @ 21:19
Are those shoulder pads? Really cool shit, it's like a mix of tribal art and horror movie.


I'm just trying to be helpful man, starting a brand soon myself and this threads been really usefull.. I'm just trying to contrib back a bit. 
But some things arent about personal preference.. the goal here is to not only express yourself but to also sell clothing, and to sell clothing you have to realize you have to in some way cater to the tastes of a given customer. 

There are rules for Typography that have been in place for years and years (and are constantly being updated alebeit) but I'm here telling you what you have there just won't do. Right off the bat I could tell you wern't a designer and thats a bad thing man. 

I'm not your professor. I'm a 19 year old student that looks at everything Waaayy different than my teachers do, but I still understand the importance of following certain rules. And yes, there are times when breaking rules turns out to be awesome, but you cant do that until you understand how to do things Properly first.

Again, no disrespect just trying to help you guys out. Any questions with a design you can send me a message. And I'll be taking commissions again this summer if anyone needs help with a design or needs some illustrative work done.
It's cool as fuck
Apr 14, 2013 @ 21:48
Name is Bobby and caps is what I do. Been steady building up Addixx up over the past year and I believe its about time I show some my work off to the world. Couple more overtime on my 9-5 and Addixx should be out Summer/Autumn this year. Fingers crossed

In the build up, every month I make a concept cap from scratch and giveaway. I only started September last year here are some of them. you can check the rest via HTTP://bit.ly/addixxcnc

Look forward to critics, the love and getting ton know some of y'all. God Bless
And to those who got a passion for something and want to turn it to something bigger than a hobby Keep at it, cos u never know. Addixx was all n still is a dream
Holla @AddixxTM on all platforms. 
www.addixx.co.uk
Azonto 





Year of The Dragon


Most Recent Stooshe
I like the concept of a 1/1 concept hat being given away.

hot water

Apr 14, 2013 @ 21:51
Just released our Catalog for Spring 2013 for Bright Futures Sunglasses.

Our WF1 Wayfarer Model features:

Rigid Impact Resistant Poly-carbonate Frame Construction
-Scratch Resistant Acrylic UV 400 Protective Lenses
-180 Degree Motion Spring Hinge Arms
-Durable Advanced Method Pattern Screenprinting
-Custom PANTONE Color Camouflage
-Iridescent Titanium Plated Eyelets
-3M Reflective Screenprinted Side Logo
-Black PVC Leather Protective Case
-Microfiber Polyester Cleaning Soft Pouch


Lots of brand and shop collabos and more in the works for a late Spring surprise drop and Summer releases coming soon...










Check out more info over at www.brightfuturessunglasses.com
I fucking hate the name. It just sounds so "21 year old just graduated college on daddy's dime about to go get wasted for the next 3 months before reality hits like a bag of bricks fired from a circus cannon"-y.

That being said, I like the Fleck ones.

hot water

Apr 14, 2013 @ 23:06
Offering free shipping on everything left in stock.  Take a gander, might throw in something extra if you order more than one item.  Thanks HB, happy Sunday.

Apr 15, 2013 @ 01:53
Originally posted by Inactive User
I wonder where the trend started, or who the influencer was for 5 Panels? I can remember for a LONG time, no one even wore/ talked about them (in my city). Now they're on equal level, with HUGELY popular hat styles, snapbacks, fitted hats, etc. 
supreme, i remember when other brands first started coming out with 5 panels everyone was like stop copying supreme and shit like that.
Haha, no. Supreme might have been a pioneer in bringing the 5 panel to streetwear but the original style came from 70's, 80s, cycling and running caps. Ralph Lauren has been making hats in these styles for decades.

chadacadabra.tumblr.com

Apr 15, 2013 @ 02:20
Originally posted by Inactive User
supreme, i remember when other brands first started coming out with 5 panels everyone was like stop copying supreme and shit like that.
Haha, no. Supreme might have been a pioneer in bringing the 5 panel to streetwear but the original style came from 70's, 80s, cycling and running caps. Ralph Lauren has been making hats in these styles for decades.
I think the question was more towards, "Who introduced 5 panels to the streetwear scene?"

hot water

Apr 15, 2013 @ 03:44
Just released our Catalog for Spring 2013 for Bright Futures Sunglasses.

Our WF1 Wayfarer Model features:

Rigid Impact Resistant Poly-carbonate Frame Construction
-Scratch Resistant Acrylic UV 400 Protective Lenses
-180 Degree Motion Spring Hinge Arms
-Durable Advanced Method Pattern Screenprinting
-Custom PANTONE Color Camouflage
-Iridescent Titanium Plated Eyelets
-3M Reflective Screenprinted Side Logo
-Black PVC Leather Protective Case
-Microfiber Polyester Cleaning Soft Pouch


Lots of brand and shop collabos and more in the works for a late Spring surprise drop and Summer releases coming soon...










Check out more info over at www.brightfuturessunglasses.com
when are the camo shades dropping? i went to the site to buy a pair and it said pre-order.

http://crispincooler.tumblr.com

Apr 15, 2013 @ 04:47




 WOLVES DEN SPRING 13 AVAILABLE NOW

http://shop.wdnation.com/ 

SHOP.WDNATION.COM

Apr 15, 2013 @ 05:07
Hey, fairly new to the forums

I've got a huge interest in design and I've wanted to share my work on other medias other than the internet, so I'm currently in the final stages of releasing my work on tee's. I've spent the last few months on a personal design project called "Staunch" which helps young males really live life. So I'm taking the theme and ideas from that project and starting Staunch as a clothing line. Because of costs I'm starting off with very small drops of tee's and plan to keep the drops small. I want the experience with each tee purchase to be a special one, So I'm packaging the TShirt in a brown paper bag, placed with the tshirt will be a photo of the Tshirt they have brought, on the back of that photo a personal message will be written by me and the Tshirt will be given a number from #1 to #10. (Only printing 10 tshirts per design).

Here are some of the design mockups, will be choosing one and printing next week. Would love your opinions, please.

1.


2.

3.

4.

5.

6.


I'm more interested than having my own personal tshirts out there than profit. So it's looking like it will be a very slow start but I'm passionate about doing this. Feedback, ideas, critique is very welcomed!
Email me at - Roydonmisseldine@yahoo.co.nz
Dribbble - http://dribbble.com/Royds

Cheers, RM
Apr 15, 2013 @ 17:53
Stepingonsanils -- I feel ya. No need to get on a forum fight lol. Yeah there's some typography shit that I should know, but at the end of the day, you learn as you go.

On a side note, Columbia hat 5 panel hats in the mid 90's that would shit on the stuff now.

www.highwaysco.us -- for some fucking reason, you must use the www. idk why fml.

This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0