Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
June 19, 2011 @ 10:30 PM
DrizzleB43

Post: 4

Join Date: Jun 2011

I'm new to the Hype Beast scene but I think I've finally found where I fit in. I'm addicted to being fresh, nuff said. But I need some help keeping up with the clothing game. I'm really into SUPREME and I want to know how everyone finds out when they're new 5 panels and other clothing drops. I got my 1st 5 panel when they dropped the Terry knit but I wanna know how people know when these sorta hats come out.. Help me out
June 19, 2011 @ 10:34 PM
yoon

Post: 1398

Join Date: Oct 2008

Location: earth

dis ♥♥♥♥♥ said

I'm addicted to being fresh, nuff said.


log offcool

www.ronindivision.com

June 19, 2011 @ 10:35 PM
BA$ED

Post: 604

Join Date: Mar 2007

Location: Winnipeg, Manitoba

ohhhhh boy lol
June 19, 2011 @ 10:48 PM
MH3pworth

Post: 92

Join Date: Mar 2011

Is this a joke?
June 19, 2011 @ 10:49 PM
Bandwagon

Post: 787

Join Date: Jul 2009

Location: the yay

really hope this is a troll
June 19, 2011 @ 10:52 PM
spitvicious

Post: 499

Join Date: Jan 2011

trolling
June 19, 2011 @ 10:52 PM
flipkid1087

Post: 75

Join Date: Sep 2006

June 19, 2011 @ 10:59 PM
8808

Post: 314

Join Date: Sep 2010

Location: fuck me



.
June 19, 2011 @ 11:03 PM
DrizzleB43

Post: 4

Join Date: Jun 2011

Nah man, I'm being real I'm young and I'm getting into the game. I just want some help real talk. I just moved to NY and I went to supreme like 8xs until finally an employee told me when a new hat was gonna drop. Supremes website doesn't really help either bc everything's always sold out. Theres gotta be an easier way that's why I'm asking people who know what they're talking about
June 19, 2011 @ 11:07 PM
Ferris.Bueller

Post: 1289

Join Date: Sep 2009

Location: Them Grimey Streets...

I'm new to the Hype Beast scene but I think I've finally found where I fit in. I'm addicted to being fresh, nuff said. But I need some help keeping up with the clothing game. I'm really into SUPREME and I want to know how everyone finds out when they're new 5 panels and other clothing drops. I got my 1st 5 panel when they dropped the Terry knit but I wanna know how people know when these sorta hats come out.. Help me out


June 19, 2011 @ 11:21 PM
Jvlv

Post: 966

Join Date: Oct 2010

hi sir, if you show up to supreme with extra long socks and a buttonup shirt, im sure theyll tell you about every new release! smile
June 19, 2011 @ 11:24 PM
internet

Post: 905

Join Date: Sep 2008

Location: Des Moines

Nah man, I'm being real I'm young and I'm getting into the game. I just want some help real talk. I just moved to NY and I went to supreme like 8xs until finally an employee told me when a new hat was gonna drop. Supremes website doesn't really help either bc everything's always sold out. Theres gotta be an easier way that's why I'm asking people who know what they're talking about


fuck outta here with that shit.
June 19, 2011 @ 11:26 PM
internet

Post: 905

Join Date: Sep 2008

Location: Des Moines

hi sir, if you show up to supreme with extra long socks and a buttonup shirt, im sure theyll tell you about every new release! smile


Meh, that's a good way. I would just go to Supreme NYC tomorrow and ask to speak with James Jebbia. Whenever I go in, he always tells me when the new stuff comes in or if it's already in he lets me buy it early. Just ask one of the store employees to get James Jebbia. He's usually in the back coolcool
June 19, 2011 @ 11:33 PM
DrizzleB43

Post: 4

Join Date: Jun 2011

Thanks for the help. But that what I usually do on my way to the city I stop by an check with th guys if anything new is dropping. I just wanted to know of there was like a website or somthing that way I can keep up with the drop dates
June 19, 2011 @ 11:37 PM
internet

Post: 905

Join Date: Sep 2008

Location: Des Moines

Thanks for the help. But that what I usually do on my way to the city I stop by an check with th guys if anything new is dropping. I just wanted to know of there was like a website or somthing that way I can keep up with the drop dates


just ask fo the ♥♥♥♥♥ named james and you'll get the hook ups. the other guys act like dicks.
June 19, 2011 @ 11:43 PM
DrizzleB43

Post: 4

Join Date: Jun 2011

Alright I'll keep that in mind next time I roll through supreme. Thanks again man
June 20, 2011 @ 12:49 AM
yoon

Post: 1398

Join Date: Oct 2008

Location: earth

cmon man u cant be giving this noob hookups here.
he has to earn it

www.ronindivision.com

June 20, 2011 @ 12:53 AM
CHOPZZBISCUIT

Post: 4359

Join Date: Jan 2010

Location: KALI4NIA


Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

June 20, 2011 @ 02:03 AM
yungmf

suspended

Post: 479

Join Date: Aug 2010

Christina Hendricks is looking fine as fuck in that gif


also,lol

Please login first to reply.
Back To Top