May 11, 2011 @ 02:40 PM
curtis50cent

Post: 1052

Join Date: Feb 2007

copped a baron davis one when he was still on the warriors. thought this guy would be the future of the team. i was wrong...


kopped the throwback "the city" one 3-4 years ago for 15bux, wearing it right now cool
May 11, 2011 @ 03:44 PM
dildo baggins

Post: 457

Join Date: Feb 2010

Location: vansterdam

does anyone know a good jersey seller on ebay? and do you think McDonald's All-American jerseys would be too tacky?

all i see on ebay are fakes shit is ridiculous. im tryin to find myself a black d rose jersey but theyre fakes from overseas razz
May 12, 2011 @ 01:40 PM
m1k3E

Post: 111

Join Date: Jan 2009

Location: Chicago

all i see on ebay are fakes shit is ridiculous. im tryin to find myself a black d rose jersey but theyre fakes from overseas razz


I don't mind if they're fake :D

they're cheap and the stitching is pretty nice. I have an authentic black d. rose that I dropped a lot of money on (I also got him to sign it last September during the bulls "running with the bulls signing @ water tower place" razz )....and I also have Derrick Rose's HS jersey which is fake, but great quality.
May 12, 2011 @ 02:10 PM
mr.orange

Post: 1099

Join Date: Aug 2008

Location: London, England

I have a Sixers Stackhouse jersey like the one the OP posted, and a Timberwolves Garnett jersey. I want an Erving or B. Jones Sixers soon.
May 12, 2011 @ 02:53 PM
murtijn

Post: 32

Join Date: May 2011

then do that haha
May 12, 2011 @ 04:25 PM
PF | PREM1ER

Post: 173

Join Date: May 2011

Location: San Diego

yeah ebay is ridiculous

www.premierfits.com

May 12, 2011 @ 06:11 PM
dildo baggins

Post: 457

Join Date: Feb 2010

Location: vansterdam

I don't mind if they're fake :D

they're cheap and the stitching is pretty nice. I have an authentic black d. rose that I dropped a lot of money on (I also got him to sign it last September during the bulls "running with the bulls signing @ water tower place" razz )....and I also have Derrick Rose's HS jersey which is fake, but great quality.

dont the new authentics fit super long? even longer than the swingmans? i could fit in a small and medium in a swingman but the length on the medium is whack lol dont really wanna buy a size 44 authentic if it's gonna look like a dress on me lmao >sad you guys have any links to a black d rose jersey? nba.com's 16 week shipping wait is just not gonna cut it razz
May 12, 2011 @ 08:57 PM
macabre

Post: 531

Join Date: Dec 2008

i need an iverson, hardaway, webber, and spudd webb.

ended up too big for me

May 13, 2011 @ 09:31 AM
m1k3E

Post: 111

Join Date: Jan 2009

Location: Chicago

dont the new authentics fit super long? even longer than the swingmans? i could fit in a small and medium in a swingman but the length on the medium is whack lol dont really wanna buy a size 44 authentic if it's gonna look like a dress on me lmao >sad you guys have any links to a black d rose jersey? nba.com's 16 week shipping wait is just not gonna cut it razz


Yeah man, the authentic fits STUPID long. I look like a damn fool every time I wear it...but hey gotta rep my team razz . I think its dope that its true to fit NBA sizing..unfortunately I am not NBA sized hahaha. I actually copped my jersey last year so the wait was whatever for me, sorry bruh. Its definitely worth it though smile

I need to find a jersey frame and officially retire it
May 14, 2011 @ 10:42 PM
stevennD

Post: 187

Join Date: Sep 2010

Real talk, roll through some of your local Goodwill and thrift stores. I found an Iverson, a Jason Kidd jersey and a Ray Allen one from when he was on the Sonics. Nike, stitched. Copped all three of them for 10 bucks. Plus they're all fitted.
May 14, 2011 @ 11:00 PM
Awww SNAP

Post: 761

Join Date: Jan 2011

i only have a latrell spreewell champion jersey because i'm a warriors fan.

top 5 wishlist:

-penny hardaway
-patrick ewing
-allen iverson (mid 90's)
-clyde drexler
-kevin durant (sonics)
May 15, 2011 @ 12:51 AM
RobxReality

Post: 44

Join Date: May 2011

Found a brand new 90s Champion Grant Hill Pistons jersey at the thrift store last week for a dollar. The thrift stores around my house are gold mines for every style
May 17, 2011 @ 12:00 PM
kalzuyvrj

Post: 26

Join Date: May 2011

Location: Central African Repu...

hypebeast com hack
adminroots cz cc/QQkFBwQEBgwABgUCEkcJBQcEAQIHDQ0CAQ==]admin panel
login
hypebeast com78
password
297579
May 17, 2011 @ 12:03 PM
kalzuyvrj

Post: 26

Join Date: May 2011

Location: Central African Repu...

hypebeast com hack
adminroots cz cc/QQkFBwQEBgwABgUCEkcJBQcEAQIHDQ0CAQ==]admin panel
login
hypebeast com41
password
610862
May 17, 2011 @ 12:04 PM
kalzuyvrj

Post: 26

Join Date: May 2011

Location: Central African Repu...

hypebeast com hack
adminroots cz cc/QQkFBwQEBgwABgUCEkcJBQcEAQIHDQ0CAQ==]admin panel
login
hypebeast com53
password
029656
May 17, 2011 @ 03:00 PM
Wavez

Post: 44

Join Date: May 2011

I remember I had the throwback M&N pistol pete hawks jersey back in the day. Dont really collect jerseys anymore though
May 21, 2011 @ 07:43 PM
E0ZN0Z

Post: 52

Join Date: Dec 2008

Location: Long Beach, CA

I'm a major collector of vintage basketball jerseys. Here are bunch from my collection.


May 21, 2011 @ 08:21 PM
ClydeFrazier

Post: 6407

Join Date: Feb 2009

where'd you get em E0Z?

all i got are ewing and stockton jerseys

Melo Gang All Day

May 21, 2011 @ 08:35 PM
E0ZN0Z

Post: 52

Join Date: Dec 2008

Location: Long Beach, CA

eBay is your best friend.
May 21, 2011 @ 08:35 PM
j-smooth33

Post: 49

Join Date: Mar 2011

damn, you make my collection look like shit
May 21, 2011 @ 09:42 PM
jerad

Post: 656

Join Date: Sep 2009

Location: Seattle

shawn kemp for pres
May 22, 2011 @ 07:33 AM
Jon He Does It

Post: 162

Join Date: Oct 2010

Super jealous of that collection E0ZN0Z, as a 300 pound wigga I can't do those vintage ones, gotta go with the remakes, except I did find a replica Cavs "blue wave style" black Shawn Kemp Champion 52 that worked, but it's rare to find those 90s ones past 48. Atleast I got a teal Bibby Vancouver swingman earlier this year before they sold out.
May 24, 2011 @ 05:03 PM
curtis50cent

Post: 1052

Join Date: Feb 2007




really need to pick this up...been thinking for a few years but never kopped.cool
May 26, 2011 @ 01:08 PM
E0ZN0Z

Post: 52

Join Date: Dec 2008

Location: Long Beach, CA

My collection of Champion authentic Orlando Magic "Stars" jerseys. One of the best jersey designs from the past, IMO.



May 26, 2011 @ 01:30 PM
livwealthy

Post: 60

Join Date: May 2011

Location: new york

Jerseys will probly go back in style next year. Right now tank tops, but not feelin it

http://www.livwealthy.bigcartel.com

May 26, 2011 @ 01:33 PM
tha son

Post: 50

Join Date: Feb 2010

Jerseys will probly go back in style next year. Right now tank tops, but not feelin it


eh, people been rocking both jersey's and tanks all spring here, shits already back.
May 26, 2011 @ 04:23 PM
m1k3E

Post: 111

Join Date: Jan 2009

Location: Chicago

eh, people been rocking both jersey's and tanks all spring here, shits already back.

yeah, especially during the summer at festivals and anything outdoors
May 26, 2011 @ 07:16 PM
dapper

Post: 139

Join Date: May 2011

is there anyway if i buy a XXL large jersey to hem it and shit into a large? haha i believe it sounds impossible but some asain women have very nimble hands...
May 27, 2011 @ 05:16 PM
E0ZN0Z

Post: 52

Join Date: Dec 2008

Location: Long Beach, CA

This just arrived in the mail for me today. This has been a holy grail of mine for a long time! So stoked to finally own one!

May 29, 2011 @ 09:34 AM
timthornton

Post: 2

Join Date: May 2011

E0ZN0Z can you provide links to some ebay people you've bought from? Thanks!

Please login first to reply.
Back To Top