What kinda backpack do you rock ?

July 17, 2011 @ 13:38:26
tempted to buy the khaki hershcel back pack, but has no laptop compartment smh
July 18, 2011 @ 16:59:09
just got the navy herschel pop quiz backpack. love it! the laptop sleeve and everything in it is so nice. i got the hank wallet too. herschel makes a great product. i highly recommend the pop quiz for college, school or anything like that where you need to carry around a laptop.
July 18, 2011 @ 23:49:56
That drifter pack is very nice. Thanks for the info.
July 19, 2011 @ 05:10:27
tnf
July 20, 2011 @ 18:03:39
Nike Sb skatebackpack 2. got it for 40$ blushing good pack
July 20, 2011 @ 18:11:53
Originally posted by Inactive User
Damnit they want to put all the backpacks on sale right after I buy one. It looks like it would probably still be a little big.


Im thinking of copping the same bag, after I sell my Manhattan Portage bag.
July 21, 2011 @ 15:36:07
Does anyone have a fit pic of 5.11 Tactical Rush 12 or 24?

Im thinking about getting the 24 or a similar incase for college and biking.

north face is too mainstream smokeyface
July 21, 2011 @ 17:37:22
I rock a large black Manhattan Portage bag that Im also planning to sell for cheap. Send me an PM if youre interested lol.
July 21, 2011 @ 18:08:34
New Era BackPack.............
July 21, 2011 @ 18:27:54
jansport
July 27, 2011 @ 21:37:46
Reebok, lookin for a new one tho.
July 28, 2011 @ 14:01:11
Do the newer Supreme backpacks have laptop sleeves?
July 28, 2011 @ 22:28:47
a nike one.
July 29, 2011 @ 03:18:15
Originally posted by Inactive User


how long did this take to ship, because on the website it said it takes 6 days with free international shipping but its overseas so im not too convinced
July 29, 2011 @ 03:21:21
i got a nike acg. i need a new one tho.

can anybody id dis bag?
July 29, 2011 @ 04:12:56
i got a nike acg. i need a new one tho.

can anybody id dis bag?


http://www.playwho.com/4044/money-stacks---sprayground

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

July 29, 2011 @ 07:26:06
etnies backpack, got it free from my brother
July 29, 2011 @ 08:34:26
How big are the Herschel Supply Heritage backpacks? How much can you actually put in em. Would it have room for like 2 textbooks, 3 notebooks, and a laptop?


been wondering the same

they look more trendy than useful.. oh well still coppin
July 29, 2011 @ 12:16:40
July 29, 2011 @ 15:33:15
messenger bag
July 29, 2011 @ 15:54:27
A Herschel Supply backpack with Mishka, The Hundreds, and Ninety Six key chains attached along with random buttons on the side.
July 29, 2011 @ 18:22:53
^ i saw that shit on tumblr lol.. i have the same thing though one of my straps is ripping
July 29, 2011 @ 18:33:10
^i like that bag
July 29, 2011 @ 18:40:09
^i like that bag


Gracias

^ i saw that shit on tumblr lol.. i have the same thing though one of my straps is ripping


Haha, my backpack is "Tumblah Famuz"
July 29, 2011 @ 18:40:10
i recommend it, it has a leather tab on one of the straps, and the inside is lined with red/white stripes
July 29, 2011 @ 18:44:35
Yeah, the inside is cool. I wasn't expecting the stripes. Herschel's 2012 collection will be great
July 29, 2011 @ 19:12:26
swiss and nike

fuck ppl who wear northface backpacks to school
July 29, 2011 @ 23:49:57


im thinking about copping this smokeyface
July 30, 2011 @ 00:05:23
Please login first to reply.
x