Official Varsity Jackets Thread

Mar 19, 2010 @ 00:50
The stussy one look nice ^^ no where to cop?
Mar 19, 2010 @ 07:31
The stussy one look nice ^^ no where to cop?


Caliroots.com
Mar 19, 2010 @ 07:36
Mar 19, 2010 @ 10:01
Y-3


Mar 19, 2010 @ 14:08
i have a navy/crem TOJ1 size 50. VNDS. reversible.

thinking of getting rid of it. doesnt get enough wear. perfect for spring.

drop me a pm if interested.





Same colorway soxfan3366 wears.

Pm me if intersted. still on the fence about selling it. but i have too many varsities. thanks
Mar 19, 2010 @ 14:47


dotn know if its been posted.

Instagram: THECHADDWASGREAT

Mar 19, 2010 @ 22:55
http://en.item.rakuten.com/happystore/sfo-09aw-016/



only grey medium left, so.. a small in american sizing i think



this is pretty tough. wonder how the quality is, and if the arms are leather tho.
Mar 19, 2010 @ 23:49
HOLY SHIT DOPE!!! The Boss Rock Jacket by Rock Smith





does anyone know where to cop? I NEED SIZE SMALL OR MEDIUM!
Mar 20, 2010 @ 16:16
that adidas beckham one goes hard
Mar 20, 2010 @ 17:55
colour on the adidas one are mad off its like a dark turquoise pale white varsity
Mar 21, 2010 @ 00:31
cheapest, best place to order the kr3w varsity online?
Mar 21, 2010 @ 01:32
ccs

Instagram: THECHADDWASGREAT

Mar 21, 2010 @ 01:52
Black Scale, Rogue Status, Orisue, or Visvim are the only ones I would cop.

I thinking BS's is gonna shit on the Visvim one though...
Mar 21, 2010 @ 06:53
You guys should check out the Viparo varsity leather jacket made of 100% lambskin leather. We offer free shipping worldwide! You won't be disappointed with the quality and the pricing ! blushing
Mar 21, 2010 @ 14:56
Anyone interested the kr3w letterman, white/black size L? Worn about twice I'm letting it go just pm me
Mar 21, 2010 @ 22:18
ratuken is hard as fuck to navigate
Mar 21, 2010 @ 23:52
(Invalid img)

http://www.havenshop.ca/ShowProductDetails.aspx?PK_ID=3218


soooo fuckin ill

cost almost half a grand though. and no leather. but quality wise, its better than that supreme jump off
Mar 22, 2010 @ 00:26
Varsities suck.
Mar 22, 2010 @ 02:00
Mar 24, 2010 @ 11:13
super cool one, Uniform Experiment's Studs Stadium Blouson ;)

store.the-undisputed.net/collections/ue/products/studs-stadium-blouson
Mar 24, 2010 @ 13:41
that adidas beckham one goes hard
Mar 24, 2010 @ 14:45
super cool one, Uniform Experiment's Studs Stadium Blouson ;)

store.the-undisputed.net/collections/ue/products/studs-stadium-blouson


Mar 29, 2010 @ 15:55
BAPE

Apr 01, 2010 @ 18:01
Shit is fresh!!

Apr 02, 2010 @ 07:54

Apr 03, 2010 @ 02:48
just saw the new line of INVS varsities, and they look beautiful. LOL

definitely gonna attack on the 16th...


DONT FORGET ABOUT ME INVS!!! smokeyface
Apr 03, 2010 @ 07:15



Where can I find this jacket ? what's the brand ?
Apr 03, 2010 @ 09:52
Anyone know where to cop some reasonably priced, plain and thin varsity? Like the look but the weather over here is too hot for them.
Apr 03, 2010 @ 09:56
Black and orange stewart and strauss large varsity for $60 shipped brand new......
Apr 03, 2010 @ 20:57
Where can I find this jacket ? what's the brand ?

Right click image properties come on man.
Please login first to reply.
HYPECHAT 0