Modern Warfare 2 Official Discussion Thread

Jan 04, 2010 @ 22:33
Just prestiged and i must say am bored with the game

https://twitter.com/#!/C_Augustus_O

Jan 04, 2010 @ 22:50
time for a modern warfare 3 thread??shiieett. Hey,I bet infinity ward already knows whats next in terms of story...there should just be a more exciting online experience next time.

cheers
Jan 05, 2010 @ 00:36
I really suck.

But if you wanna play with me on ps3 im DeavyFBaby
Jan 05, 2010 @ 02:22
Not gonna lie, commando pro is good.. best if you're maneuvering around to shoot someone. You can take paths not everybody normally takes.


Especially on Afghan...jump down that cliff like motherfucking jesus smokeyface

http://kevinshanklin.com/ IF YOU HAVE A FFFOUND.COM INVITE MSG ME

Jan 05, 2010 @ 02:33
Especially on Afghan...jump down that cliff like motherfucking jesus smokeyface


Or you could take that perk off and just jump down onto the mattresses.
Jan 05, 2010 @ 03:05
nah, spens cares more. but yea i care
Jan 05, 2010 @ 05:31
Just found something out, maybe a glitch. You don't actually get a lost if you quit early.
Jan 05, 2010 @ 06:35
wa2k is pretty fun. get mad hs with it
Jan 05, 2010 @ 10:36
i went 44-1 today with a 34 kill streak... don't have nuke unlocked because of prestige smh

www.NickyDsss.com

Jan 05, 2010 @ 14:00
That's a good kill streak my du
Jan 05, 2010 @ 18:16
i got 37. no brag though cuz i'm not even the highest on my list
Jan 05, 2010 @ 18:21
Im not good but i play all the time....., anyone get real sore thumb joints and sore hands in gereral?
Jan 05, 2010 @ 18:23
^ I was running around with Marathon/Lightweight trying to complete some challenges last night. holding down the thumbstick constantly for 10ish games fucked my shit up smh

i got 37. no brag though cuz i'm not even the highest on my list


Most people on my list got their highest streak while playing those glitched out 18 person FFA matches on rust... meh
Jan 07, 2010 @ 21:33
3 nukes in a day, headquarters pro, i'am a happy camper
Jan 07, 2010 @ 21:36
Infamous you already know we getting it in tonight my niggga... after yo ass lost in that free for all LMAO...

-THiZZ
Jan 07, 2010 @ 21:41
And we still one that capture the flag 20-1 LMAO...

-THiZZ
Jan 07, 2010 @ 21:59
Nah them niggga's just figured out a fucking system and ran with that shit on CTF... they had two people rush the flag and then one stayed until the flag respawned after they scored and plus it didn't help that we had niggga's that didn't know wtf they were doing either. I thought for sure you were gonna steal that free for all from me though i didn't even know i was in the lead until the last 5 kills i got, i'll fuck wit that uncharted 2 online when you get on it and good luck on those last few chapters shit gets hard...

-THiZZ
Jan 07, 2010 @ 22:40
yeah idk how the fuck you go lose 20-1 in capture the flag we were on some bullshit. and ***** i didn't lose i came in 2nd lol

i just got uncharted ^_^ but ima beat the campaign before i play that online.


Lol at capture the flag
Jan 07, 2010 @ 22:52
^^^Yea this niggga infamous was like fuck the flag imma get a nuke when the round started and when it got to about 11 points into it he decides to change his gameplan up...

-THiZZ
Jan 08, 2010 @ 19:03
Won a domination match last night 200-199, team came clutch somehow
Jan 08, 2010 @ 19:49
^ cutting it close.

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

Jan 08, 2010 @ 21:23
So Spens and I had collaborative thoughts, and you guys are all herbs.

That's all.
Jan 08, 2010 @ 21:46
cool story
Jan 09, 2010 @ 02:30
Am I the only one getting tired of this game?
Jan 09, 2010 @ 09:59
Am I the only one getting tired of this game?


you are not, after prestige am like meh

https://twitter.com/#!/C_Augustus_O

Jan 09, 2010 @ 10:29
I am like a level 40 and I'm tired of this game.
Jan 09, 2010 @ 11:55
i feel you, i think am gonna go back to killzone for now

https://twitter.com/#!/C_Augustus_O

Jan 09, 2010 @ 13:09
Am I the only one getting tired of this game?


im level 25ish, no prestige and got tired of this game went back to counter strike..
Jan 09, 2010 @ 13:48
Yo, people playing on the xbox. You guys get that speed infection bull shit. There's like this infection like thing people are getting that makes everyone in your game go fast as fuck. It was cool at first, now it's just fucking bullshit. This shit just happened like an hour ago btw.

EDIT: If you get it, just restart your box.
Jan 09, 2010 @ 13:48
i still haven't played this game. my xbox dead.
Please login first to reply.
HYPECHAT 0