Modern Warfare 2 Official Discussion Thread

October 21, 2009 @ 23:07:22 PM
Post: 4186
Join Date: Jun 2006
Location: L.A.
sameee. i cant wait for this to release!

UCSB.

October 21, 2009 @ 23:13:03 PM
Post: 838
Join Date: Aug 2008
Location: Van City
who here hasn't pre-ordered??I havent...so hopefully they wont run out.
October 22, 2009 @ 01:01:33 AM
Post: 346
Join Date: Nov 2008
^^I havent...Since i have a modded 360 i can jus get it for 5 bucks! =]
October 22, 2009 @ 03:21:39 AM
Post: 150
Join Date: Apr 2009
the pro perk system is gonna make things quite fun, aswell as having deep impact and double tap as attachments now rather than perks.
October 22, 2009 @ 13:36:02 PM
Post: 1100
Join Date: Feb 2008
i havent pre-ordered either..
October 24, 2009 @ 01:14:58 AM
Post: 3740
Join Date: Aug 2007
why would peopl even think they would be able to use double riot shields?
October 24, 2009 @ 02:01:14 AM
Post: 464
Join Date: Jul 2006
to annoy others
October 24, 2009 @ 19:54:59 PM
Post: 838
Join Date: Aug 2008
Location: Van City
anybody know if the blood on screen effect will have a setting to leave on or off...for me it just looks distracting and annoying but maybe thats why they put it in...haha.
October 25, 2009 @ 21:10:06 PM
Post: 3861
Join Date: Nov 2007
Location: san diego
who here hasn't pre-ordered??I havent...so hopefully they wont run out.


there is no reason to ever pre-order a game, unless you get something free like a giftcard. wal-mart never runs out
October 26, 2009 @ 01:46:57 AM
Post: 4186
Join Date: Jun 2006
Location: L.A.
^ truth.


im going to sams club to pick up my copy.

they have em about 5 bucks cheaper all the time. and PLENTY in stock.

UCSB.

October 26, 2009 @ 02:20:19 AM
Post: 3861
Join Date: Nov 2007
Location: san diego
wal-mart has never failed back when i bought games. fuck gamestop, wal-mart would have some games a couple days early too
October 26, 2009 @ 10:36:13 AM
Post: 5155
Join Date: Jul 2008
u can play in 3rd person
October 26, 2009 @ 20:34:50 PM
Post: 838
Join Date: Aug 2008
Location: Van City
^ yeah just heard about this...its just something infinity ward threw in for private matches apparently...not really feelin it myself
October 26, 2009 @ 20:37:36 PM
Post: 1521
Join Date: Jan 2008
fuck 3rd person

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

October 26, 2009 @ 23:48:24 PM
Post: 3861
Join Date: Nov 2007
Location: san diego
thats a nod to the OG online console shooter Socom
October 28, 2009 @ 00:20:37 AM
Post: 838
Join Date: Aug 2008
Location: Van City
http://www.modernwarfare247.com/news/new-special-ops-mission-overwatch

some new info up...the overwatch mission looks pretty sick.Gettin closer now guys...fuckin eh!
October 28, 2009 @ 02:19:27 AM
Post: 2459
Join Date: Jun 2007
Location: Los Angeles
Originally posted by Inactive User
thats a nod to the OG online console shooter Socom


Yea which completely went to shit after Socom 2. Once they started incoporating that PSP shit it got gay real quick. And confrontation has it its moments. They always seem to be releasing patches and it just doesn't have the same feel as the older ones did. They try so hard to make it like Socom 1 and 2 but its just not even close...

As for MW2 with all the hype and craze about the damn game im kinda reluctant to get the game. I know there is going to be alot of little kids online and they need to figure out a better system for the voice chat because it is horrible when the lobby is full of loud ass shit talking and you can't get a fucking Good Game across...

-THiZZ
October 28, 2009 @ 11:07:22 AM
Post: 3740
Join Date: Aug 2007
ugh i hate ps3 kids with the high voices.
October 28, 2009 @ 14:38:16 PM
Post: 884
Join Date: Jan 2008
Location: S. California
I can't wait to pick this up. Anyways there is a Airport scene that was leaked and it is already causing some controversy. Im not going to spoil anything but its pretty crazy. If anyone is picking this up on PS3, add me: SoleSeeking
October 28, 2009 @ 21:48:56 PM
Post: 838
Join Date: Aug 2008
Location: Van City
^yeah heard about this...but by the time i got home today the video cant really be scene anywhere...i saw a real bad quality version of it and from what i saw it was fucking intense...almost disturbing, haha.
October 29, 2009 @ 13:22:55 PM
Post: 1100
Join Date: Feb 2008
Originally posted by Inactive User
there is no reason to ever pre-order a game, unless you get something free like a giftcard. wal-mart never runs out


word me too.
October 31, 2009 @ 21:26:24 PM
Post: 3682
Join Date: May 2006
Location: Brooklyn
ok so i pre-ordered mine now all i need is a new bluetooth
October 31, 2009 @ 22:55:29 PM
Post: 838
Join Date: Aug 2008
Location: Van City
16 multiplayer maps :

http://www.modernwarfare247.com/multiplayer/maps

skidrow and terminal sound awesome...in a couple hours only 10 more days guys...im acting like im havin a kid or some shit.
November 01, 2009 @ 01:13:56 AM
Post: 4375
Join Date: Jan 2007
Location: nyc
shit i wished they let us have a 3d view of the entire maps.
November 01, 2009 @ 01:44:35 AM
Post: 5155
Join Date: Jul 2008
maps look good
November 01, 2009 @ 02:59:42 AM
Post: 3861
Join Date: Nov 2007
Location: san diego
ITS OUT *****SSSSSSSSSSSSS. gonna be playing it all tomorrow....once i get off work fml
November 01, 2009 @ 03:43:32 AM
Post: 614
Join Date: Oct 2009
shit leaked. fuck
November 01, 2009 @ 04:56:12 AM
Post: 702
Join Date: Jul 2009
Location: Fremont, CA
been leaked for a while, ever since that airport video leaked
November 01, 2009 @ 09:30:07 AM
Post: 32
Join Date: Oct 2008
playing it atm, almost done with campaign haha
Please login first to reply.
x