Modern Warfare 2 Official Discussion Thread

October 04, 2009 @ 21:12:13
the campaign trailers were cool to get a look at the new weapons & attachments
October 04, 2009 @ 22:53:49
HB MW2 Royal Rumble coming in November!

One(Jimmy) shall reign Preme!

http://www.youtube.com/watch?v=2yhMRp9yAJM&feature=related
October 04, 2009 @ 23:21:41
funny lol
October 04, 2009 @ 23:27:11
I'm pretty sure this one kid i played with in free for all killed himself because of my awesomeness.

add me on XBL

datguyjimmy174

or PS3

datguyjimmy
October 04, 2009 @ 23:53:12
ooh shit war in the US storyline?
October 05, 2009 @ 11:20:40
I'm pretty sure this one kid i played with in free for all killed himself because of my awesomeness.

add me on XBL

datguyjimmy174

or PS3

datguyjimmy


lol that even funnier, but i will add you
October 05, 2009 @ 17:00:12
almost tymeeeeee guys. everybody with XBL should get some games going when it drops. and after i beat campaign
October 05, 2009 @ 18:59:19
HB cod mw2 clan in the works?

fuck your k/d ratio, i get scalps out there
October 05, 2009 @ 19:22:42
lolllll oh lord.
October 05, 2009 @ 19:24:30
no thx @ HB clan. i know 90% of you guys are just braggin out your asses
October 05, 2009 @ 19:30:04
hoe please
October 05, 2009 @ 19:36:43
Once again I'm the best COD in NYC! Top 10 atleast in the USA. Start a tournament and watch me kick your asses. Got invited this past summer to an MLG event but didn't go because I had to take a remedial class in the summer.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

October 05, 2009 @ 19:43:07
lmao, you need to learn how to add and subtract before you start gaming.

i can NOT wait for this game!!1lpkpk~!
October 05, 2009 @ 19:47:54
I'll make you sell your MW2 copy. I'll make everyone on HB sell their copy. I wouldn't say this about Halo because I know I suck at that game but COD is straight business for me and btw it was an essay class.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

October 05, 2009 @ 20:14:47
l0lllllll.
October 05, 2009 @ 20:37:53
I'll make you sell your MW2 copy. I'll make everyone on HB sell their copy. I wouldn't say this about Halo because I know I suck at that game but COD is straight business for me and btw it was an essay class.

October 05, 2009 @ 20:51:14
^^

lmao
October 05, 2009 @ 20:54:30
I'll let my gaming do the talking

DStyles23 >smhsmokeyfacetongueface

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

October 05, 2009 @ 22:26:17
i can honestly say im not the best! woot im the first person to admit it. yea me. anyways but i consider myself decent compared to alot of people out there. i stay positive in my kill streaks. smokeyface XBL is where you'll find me. add me: thebigo31590
October 05, 2009 @ 23:00:38
I'll be playing some campaign on easiest then multiplayer, then i'll put it in all your assholes, when i'm bored, i'll play campaign on veterans!

PS I'm like Lil' Wayne and you guys are the black girls under 20 who worships me.
October 06, 2009 @ 10:29:33
I'm like the Jay-Z of COD. I'm your favorite rapper no matter what and the best rapper alive. Ill takeover your game and make things super ugly.


Edit: hey jimmyboy you're on my friends list on xbox why don't we get things popping.

Jay-Z vs Weezy F. Baby

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

October 06, 2009 @ 11:58:23
yes lets see some k/d's if everyone is thinking they're the best...
October 06, 2009 @ 12:00:02
yes lets see some k/d's if everyone is thinking they're the best...

fuck your k/d. Campers are the ones with high k/d's

edit: one of you guys googled my GB account smokeyface

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

October 06, 2009 @ 12:41:58
DStyles you always be on WaW or GTA4 right?
October 06, 2009 @ 15:05:52
yes lets see some k/d's if everyone is thinking they're the best...


xUnknownForcex is my gamertag. but I haven't played CoD4 in a long ass time. only game i'm gonna be online on is nba 2k10 till MW2 comes out. but u guyz can add me neways
October 06, 2009 @ 16:08:24
Yeah. I get on GTA4 to TK and on WaW to do my usual thing. Rape like those guys did to that bitch from Hosftra,

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

October 06, 2009 @ 22:55:09
I literally run and gun and get like +10 a game.


I got to master "jumpering" and going prone during a shoot out.

Cuz I'm a bitch!
October 06, 2009 @ 23:12:43
Still need to reserve mine
October 06, 2009 @ 23:15:10
The Humvees are ripped straight out of the generation kill miniseries.
Please login first to reply.
x