March 12, 2009 @ 01:00 AM
jawesome

Post: 3716

Join Date: Sep 2008

Attila's K/D difference is by 1000+... HAX.
me?&)

i dun haz urs. Actually, I don't even know how to play with others on my friend's list...

Instagram: prxsh

March 12, 2009 @ 01:27 AM
Jim Jardashian

Post: 3900

Join Date: Aug 2007

PS3 invites are confusing compared to Xbox.
March 12, 2009 @ 01:28 AM
jawesome

Post: 3716

Join Date: Sep 2008

Word, it's one of the few things that make the PSN suck compared to XBL. If anyone want to play for an hour or so tomorrow I'll be on around 4 eastern if I don't have to finish my portfolio and shit...

Instagram: prxsh

March 12, 2009 @ 01:37 AM
ateeeewuh.

Post: 5277

Join Date: Jul 2008

i dun cheats guiz@!
March 12, 2009 @ 01:56 AM
daledoh

Post: 356

Join Date: Jan 2007

Location: Long Beach

i also play 32. enemies dont pay attention to me as much so i die less. hahah

therainset.com

March 12, 2009 @ 02:10 AM
ateeeewuh.

Post: 5277

Join Date: Jul 2008

i like medium 16 and under
March 12, 2009 @ 11:09 AM
kimp_hl

Post: 28

Join Date: Jul 2008

Location: England

i like the 32 player games! killing frenzies ftw!
what is the top 10, 6, 3, and 1% measured on, kills alone, K/D ratio, score?
are you still looking for clan members Infamous? cus if you are im down!
March 12, 2009 @ 02:41 PM
ateeeewuh.

Post: 5277

Join Date: Jul 2008

lol my clan is in shambles, leader just stepped down.
March 12, 2009 @ 11:19 PM
jawesome

Post: 3716

Join Date: Sep 2008

K, so I bombed my practicle so I decided to play KZ2 for 5 hours straight. Sucked mass dick until the last two games where I went +30. Well, during the last game I was reaching +40 when the game fucking froze. fmlz.

Also weird shit is going on, I'm positive I got the headshot ribbon and I thought I was done for the day so I exited to the main menu. Went to play again and it said I still needed 7/8 for the ribbon. What's the deal with this?

-edit- I has a 1.07 Kill ratio. phail.

Instagram: prxsh

March 13, 2009 @ 02:05 AM
ateeeewuh.

Post: 5277

Join Date: Jul 2008

idk he just joined another clan or some shit, we got a new leader, but idc tbh. i'm just tired of rocket and shotgun fags
March 15, 2009 @ 12:04 AM
jawesome

Post: 3716

Join Date: Sep 2008

So my K/D ratio is practically non-existant because I've been sniping and trying to get 10 kills in pistol matches.

Instagram: prxsh

March 15, 2009 @ 12:25 AM
ateeeewuh.

Post: 5277

Join Date: Jul 2008

i think i'm over this game.
March 15, 2009 @ 12:49 AM
ateeeewuh.

Post: 5277

Join Date: Jul 2008

yah, kinda boring
March 15, 2009 @ 12:51 AM
jawesome

Post: 3716

Join Date: Sep 2008

we hazn't even played 2gether yet. ;_;

Instagram: prxsh

March 15, 2009 @ 01:54 AM
Backspace2.0

Post: 345

Join Date: May 2008

Location: 4 Seasons in Rwanda

im glad i rented it it cuz im pretty over it lol, i guess im just getting over games in general =\ Just there was no FPS experience like when the OG Halo came out, that was ground breaking for its time, and this is not so much. Its pretty repetitive and kinda found that the melee combat got messy! like you where just looking around savagely clicking the R3 button cuz you had NO IDEA where you where hitting (that goes for the close-combat shooting too) this issue is probably cuz the hands and guns where relatively much closer to the "player" than in other FPS's that causes a sense of disorentation and dizziness on the screen

idk i was really impressed at first, but the more i played the game the more it was getting old. For a game that was in development for such a long time, im NOT really impressed to be honest, truly lacks that open-world endedness of exploration to look around and actually get lost or something of that sort (the game was PRETTY linear in its gameplay)

believe me I AM A PS3 FAN, BUT i cant say this game would save Sony, its just ehhh after a while

if any of you guys seen the 2005 E3 Killzone Trailer, then you KNOW they absolutely under delivered

i have to say i give the game an 8/10, impressive but NOT ground shattering sad

im in no rush to buy it, but game is still VERY impressive in its presentation
March 15, 2009 @ 09:01 PM
FailBot

Post: 312

Join Date: Jan 2008

Location: Jersey City

Just got my ps3, this is going to be my first game.

I'll add people up from here tomorrow.
March 15, 2009 @ 09:58 PM
unknown force.

Post: 3969

Join Date: Nov 2007

Location: san diego

rented this today but my arms kinda f'd up lol but i gots it

PSN name xUnknownForcex
March 15, 2009 @ 10:59 PM
jawesome

Post: 3716

Join Date: Sep 2008

Fucking gay. My purple honor rank goes away after the week is over.

Instagram: prxsh

March 16, 2009 @ 02:43 AM
Zee3

Post: 65

Join Date: May 2008

Location: WA

yah, kinda boring


ha, quit playing for like a week then get back to it. i got my top 10% after only getting it on friday.
March 17, 2009 @ 07:15 PM
unknown force.

Post: 3969

Join Date: Nov 2007

Location: san diego

wow what a gay ass ending. but w/e beat it on veteran. time to start playing online smile
March 18, 2009 @ 12:05 AM
eyyowassup

Post: 190

Join Date: Aug 2006

damn i cant wait to play this game, i heard it gives headaches though?
March 18, 2009 @ 12:16 AM
ateeeewuh.

Post: 5277

Join Date: Jul 2008

k so i'm kinda liking it again. idk. it's too easy.
March 18, 2009 @ 10:46 PM
jawesome

Post: 3716

Join Date: Sep 2008

I have no real urge to play KZ2 on my mediocre tv. It's no HDTV so the words are all small and the graphics aren't as sick as they were when I played on the 1080 TV back in the dorms. :/

Instagram: prxsh

March 19, 2009 @ 12:02 AM
unknown force.

Post: 3969

Join Date: Nov 2007

Location: san diego

takes forever to level up wthz. played for like 5 hours throughout today i think and got to engineer
March 19, 2009 @ 12:09 AM
jawesome

Post: 3716

Join Date: Sep 2008

It should take less than half a week to max out bruh.

-edit- imma get on. RITE NAO.

Instagram: prxsh

March 19, 2009 @ 01:08 AM
jawesome

Post: 3716

Join Date: Sep 2008

Holy shit. Fuck your games. I was seriously cussing every five seconds due to that bullshit auto-aim fucker evoker52 or someshit. Also, trying to get the secondary medic badge does not work well in your small TDM games.

Instagram: prxsh

March 19, 2009 @ 01:17 AM
jawesome

Post: 3716

Join Date: Sep 2008

I normally just play normal 5 round games.

Shits been annoying though, I think having a smaller tv and a lower k/d ratio due to trying to get badges is affecting me. I've been irrated all night really...

Instagram: prxsh

March 19, 2009 @ 01:41 AM
ateeeewuh.

Post: 5277

Join Date: Jul 2008

lol i was just in a clan match, and the other team left.
March 19, 2009 @ 03:17 AM
unknown force.

Post: 3969

Join Date: Nov 2007

Location: san diego

after a day of playing

Kills: 551
Deaths: 240
Headshots: 158

unlocked medic with heal pack
engineer
soldier with rocketz

i still haven't played all the maps yet i think, played a shitload of academy though
March 19, 2009 @ 03:52 AM
ateeeewuh.

Post: 5277

Join Date: Jul 2008

salamun market>____

Please login first to reply.
Back To Top