Super Street Fighter IV Official Discussion Thread

March 17, 2010 @ 00:32:01
shouldn't you have waited for SSF4?

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 17, 2010 @ 00:43:42
he just unwrapped it tho - shoulda just traded it new for a pre-order of SSF4

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 17, 2010 @ 00:56:37
$10 even tho is still shrink wrapped?
damn...

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 17, 2010 @ 12:02:35
It's Time to Oil Up!
March 17, 2010 @ 18:59:15
On the other hand, Momochi is fucking ridiculous, that shit he did is something I had not seen because I rarely watch game videos, but I think I will from now on.


Those combos Momochi did on Mago were insane and in the first game of round 2, if Momochi didn't finish him off with that throw, I'd be so disappointed. Comes to show Akuma does have a chance against Sagat. Watching those Japanese tournements definitely helps when trying to improve one's game.
March 18, 2010 @ 00:27:59
That was some good shit. I never seen akuma did that, I just learned something.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 18, 2010 @ 03:44:43
I want to play someone like Helgen.


Then go to an arcade, just one day Infamous, I'm telling you haha. If you're near Denjin, I'll gladly play you. My secondary is Ryu (but I still hate the game)

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 18, 2010 @ 05:02:00
anyone on xbox live down to fight my zangief? im getting pretty decent with this slow fucker.
March 18, 2010 @ 19:07:58
how long did it take you guys to get good playing SFIV ? i'm pretty good with fighers, but SSFIV is gonna be new territory for me since i didn't get the first one.

@KOEsher INSTAGRAM & TWITTER

2 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 20, 2010 @ 18:11:01
shouldn't you have waited for SSF4?


I'm a weirdo, I don't typically sell my games. I still hold a grudge against my brother for selling half our NES games for like 20 effing dollars back in the day.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 20, 2010 @ 20:49:48
I'm a weirdo, I don't typically sell my games. I still hold a grudge against my brother for selling half our NES games for like 20 effing dollars back in the day.


LMAO 20 dollars shit i woulda been pissed hahaha...

-THiZZ
March 20, 2010 @ 21:30:22
Rolento or Yun/Yang should of been in the game. Besides that it's a pretty great list of fighters.
March 21, 2010 @ 18:53:17
nobody wants to see me in sf4 when im faded... played my homie last night and won like seven times in a row and busted a 24 hit combo with ken
March 21, 2010 @ 22:32:30
anybody remember the guy that made youtube videos of himself playing online and he would just talk shit about them?

i think he played with gief
March 22, 2010 @ 18:00:42
anybody remember the guy that made youtube videos of himself playing online and he would just talk shit about them?

i think he played with gief


DarkSydePhil?
March 22, 2010 @ 20:20:10
Yea it is DSP, and from the looks of it, he seems to be playing Turbo more again, preparing for SBO.
March 23, 2010 @ 04:20:46
who here knows of a great c.viper player?
March 23, 2010 @ 14:56:31
Waiting for this game with a RROD 360 and the madcatz TE arcade stick. when they finally put ibuki back in, my 360 dies..

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 23, 2010 @ 16:29:44
who here knows of a great c.viper player?


watch the replays that are uploaded by people in S class. there are a few c vipers that are amazing. there was one that got a perfect against sagat.
March 23, 2010 @ 20:31:21
yeah it was DSP

i started playing championship mode 3 days ago,i cant believe ive looked past this, i just go into g2

i was wondering, does all of your information get transfered into ssf4? or do you have to start over?

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

Please login first to reply.
x