Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
December 26, 2012 @ 11:45 PM
King Louis XIV

Post: 285

Join Date: Dec 2012

My friends and I just finished Borderlands 2.

Looking for another game. Any suggestions?

It is legal because I wish it.

December 27, 2012 @ 12:01 AM
drewsulam

Post: 111

Join Date: Oct 2012

haha i was gonna say borderlands 2...  left 4 dead its old but is so fun co op
December 27, 2012 @ 12:09 AM
WPGMB

Post: 573

Join Date: Jan 2012

Location: Canada

super smash bros brawl.
December 27, 2012 @ 12:31 AM
King Louis XIV

Post: 285

Join Date: Dec 2012

super smash bros brawl.

Im on 360.

It is legal because I wish it.

December 27, 2012 @ 12:53 AM
Dom.Dom

Post: 498

Join Date: Sep 2012

Location: London

the old Timesplitters Future Perfect on ps2 is LIVE

"I just want to fuck bad bitches" - Dr. Dre

December 27, 2012 @ 02:38 AM
unknown force

Post: 414

Join Date: Feb 2007

Location: san diego

Cod zombies is iight

it is really unfortunate that co-op is dying off in favor of online matchmaking sad

almost impossible to play split-screen co-op anymore
December 27, 2012 @ 03:43 AM
araw at bituin

Post: 2612

Join Date: Jun 2007

Location: SFxAZ

the old Timesplitters Future Perfect on ps2 is LIVE
Timesplitters was the SHIT. Needs a ps3 version sad

http://instagram.com/qyel

December 27, 2012 @ 09:00 PM
Teal.

Post: 301

Join Date: Sep 2012

army of two.
December 27, 2012 @ 09:26 PM
Dat1Dude562

Post: 2005

Join Date: Jul 2011

Location: Outer Space

Finished borderlands 2, now trying to get all the legendaries.
 Halo 4 is a decent co op game. Black Ops 2 is mehh. Gears of war is pretty old, but still really good.

Nike Flyknit Lunar Size 9.5 Wolf Gray for sale. PM me.

December 27, 2012 @ 09:59 PM
King Louis XIV

Post: 285

Join Date: Dec 2012

We decided to cop Saints Row The Third.

It is legal because I wish it.

December 31, 2012 @ 12:25 AM
thesupergoodlife

Post: 189

Join Date: Aug 2012

Halo 1. Download from the dash for a few bucks. Shit is legendary man. 
December 31, 2012 @ 12:39 AM
JohnyCash_

Post: 164

Join Date: Aug 2012

Zombies from Black Ops 2. 

Revive Brand Co: www.revivebrandco.com

December 31, 2012 @ 03:26 AM
pointforward

Post: 255

Join Date: Sep 2012

Location: Sydney, Australia

Halo 4 for sure
December 31, 2012 @ 03:27 AM
philosophy

Post: 0

Join Date: Dec 2012

halo 4 right now, jerking off to cortana omg
December 31, 2012 @ 03:28 AM
philosophy

Post: 0

Join Date: Dec 2012

halo 4 right now, jerking off to cortana omg
December 31, 2012 @ 01:03 PM
thesupergoodlife

Post: 189

Join Date: Aug 2012

halo 4 right now, jerking off to cortana omg
Would e-smash. Part where she says 'okaaaaaaaaay' in the campaign is glorious, could listen to that all day.
January 1, 2013 @ 03:44 PM
cudiondat

Post: 92

Join Date: Mar 2012

Location: Miami, Florida

Tried Borderlands 2 for the first time last night, highly recommended! Even though it was on the PS3
January 1, 2013 @ 10:14 PM
chief

Post: 6720

Join Date: Feb 2008

Location: WA

i know youre on a 360 but i don't think i've had more fun on a console (other than mario kart 64 and halo) than playing super mario bros wii with 3 other friends. having 4 friends on a screen in a mario bros game at the same time is fun and hilarious at the same time


•••

January 2, 2013 @ 04:14 PM
Kevcom

Post: 185

Join Date: Jan 2011

Location: UK

For the PC gamers play the moba games like Hon, LoL or Dota...
Funny stuff when u got your friends next to you going crazy over a kill lol
January 3, 2013 @ 06:15 AM
Jim Jardashian

Post: 3900

Join Date: Aug 2007

I liked Little Big Planet.
January 3, 2013 @ 06:17 AM
craigsagersuit

Post: 3001

Join Date: Nov 2011

Location: 909/626



Army of Two


&


He's cute? I bet he ain't #Hansum

January 3, 2013 @ 03:15 PM
Kevcom

Post: 185

Join Date: Jan 2011

Location: UK

On the xbox 360:

Gears of War 
Borderlands 
Left for dead
Minecraft
Dead Island
Army of two
Cod zombies
Halo
January 3, 2013 @ 08:12 PM
zilla

Post: 333

Join Date: Sep 2012

welp you're on 360 but tokyo jungle is p cool w another person
January 9, 2013 @ 02:31 AM
sweettits

Post: 132

Join Date: Oct 2012

army of two, L4D2, or portal 2
January 9, 2013 @ 03:02 AM
Hades

Post: 192

Join Date: Jul 2012

Location: 404

Red Dead Redemption
January 9, 2013 @ 05:05 AM
iHateDumbHoes

Post: 353

Join Date: Jan 2013

Location: $ucka Free City

cod zombies
January 11, 2013 @ 11:01 PM
Gwyn

Post: 659

Join Date: Jun 2012

Location: 253|562|954

1.) Cod Zombies
2.) Halo matchmaking is alright (more of a cod fan)
3.) Played Gears 1 for the longest time ( Best Gears IMO despite the lag)
4.) Not sure if you mean matchmaking or just multiplayer fun, but GTA IV.
5.) Minecraft = very time consuming, nobody will probably rage quit from this game, although trolling friends is great!
6.) Borderlands 2 ( relatively new, short story mode imo.)

Also depends on what games you like, my friends and I enjoy Forza 4 so we cruise around there, paint cars, drift.
whatever is your personal preference! 

"I don't really care about the downvotes. If people read my comment my point was made." - redditor.

January 12, 2013 @ 05:27 AM
pointforward

Post: 255

Join Date: Sep 2012

Location: Sydney, Australia

Halo 4 Co Op and Black Ops 2 Zombies. One Zombies session lasted like 8 hours..
January 12, 2013 @ 05:33 AM
craigsagersuit

Post: 3001

Join Date: Nov 2011

Location: 909/626

1.) Cod Zombies
2.) Halo matchmaking is alright (more of a cod fan)
3.) Played Gears 1 for the longest time ( Best Gears IMO despite the lag)
4.) Not sure if you mean matchmaking or just multiplayer fun, but GTA IV.
5.) Minecraft = very time consuming, nobody will probably rage quit from this game, although trolling friends is great!
6.) Borderlands 2 ( relatively new, short story mode imo.)

Also depends on what games you like, my friends and I enjoy Forza 4 so we cruise around there, paint cars, drift.
whatever is your personal preference! 
shotty battles are piff

He's cute? I bet he ain't #Hansum

January 12, 2013 @ 06:03 AM
AnthonyT

Post: 1205

Join Date: Dec 2012

Location: SoCal

Left 4 dead 2 or cod zombies

FEEDBACK: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/193859


Please login first to reply.
Back To Top