Pokemon MMORPG

Sep 03, 2012 @ 05:22
I wanna try this out. Where did you get the roms for it?
Sep 03, 2012 @ 05:48
awesome, pretty interesting idea, looking forward to seeing how it pans out.
Sep 03, 2012 @ 06:08
fuck i wish i could play this on my macbook

http://tinyurl.com/3dln5qa

Sep 03, 2012 @ 07:24
fuck i wish i could play this on my macbook


you could try this: http://forums.pokemmo.eu/index.php?/topic/174-mac-os-x-app/
Sep 03, 2012 @ 15:42
YOU LYIN

NEED TO GO HOME NOW

pink like hamilton

Sep 03, 2012 @ 17:37
Why Nintendo doesn't realize the money they could make from this is beyond me

@b_low_brown Killerbrownies.tumblr.com

Sep 03, 2012 @ 19:15
do you have to use a firered rom? is there leafgreen or heartgold/soulsilver? what's the difference between this and just playing it online on a ds?
Sep 03, 2012 @ 19:23
no mac version smh

:)

Sep 04, 2012 @ 00:58
It looks good. It's gonna be slow to start, but I imagine it will get more fun. It runs in Ubuntu too, yesh.

narsha.narsha.narsha

Sep 04, 2012 @ 04:06
fuck i can't find a fire red rom for my macbook anywhere

http://tinyurl.com/3dln5qa

Sep 04, 2012 @ 04:12
might give this a try
Sep 04, 2012 @ 04:17
got it to work but i'm using the vba emulator. can't get it to work using the pokémmo app. help?

http://tinyurl.com/3dln5qa

Sep 04, 2012 @ 14:58
fuck i can't find a fire red rom for my macbook anywhere


:/ why would the ROM be different for a Mac? A ROM is a ROM is a ROM.

narsha.narsha.narsha

Sep 04, 2012 @ 16:24
no fuckin way.....

jonjakob.blogspot.com

Sep 04, 2012 @ 17:27
fuck i can't find a fire red rom for my macbook anywhere


:/ why would the ROM be different for a Mac? A ROM is a ROM is a ROM.

ayo ma man, chill. my based god evolved into a charmeleon last night smokeyface

http://tinyurl.com/3dln5qa

Sep 04, 2012 @ 17:29
I want a first person pokemon mmorpg. but i def wanna try this. will do after my poop.
add me: BasedBoss
Sep 04, 2012 @ 19:47
fuck i can't find a fire red rom for my macbook anywhere


:/ why would the ROM be different for a Mac? A ROM is a ROM is a ROM.

ayo ma man, chill. my based god evolved into a charmeleon last night smokeyface

bruh how did you get it to work for your mac? Please help!

:)

Sep 04, 2012 @ 20:57
Originally posted by Inactive User
:/ why would the ROM be different for a Mac? A ROM is a ROM is a ROM.

ayo ma man, chill. my based god evolved into a charmeleon last night smokeyface

bruh how did you get it to work for your mac? Please help!

http://cl.ly/41012K0F1F2Q/PokeMMO.zip
download that^^^ and put it in the pokemmo-client folder. you use that app to start the game

http://tinyurl.com/3dln5qa

Sep 04, 2012 @ 20:58
why i be trynna call maufuckas out to battle but i don't get a response. there needs to be a tutorial for how shit works

http://tinyurl.com/3dln5qa

Sep 05, 2012 @ 02:53
^^ thanks, mad fun i lost to that faggot brock though.

:)

Sep 05, 2012 @ 02:56
You Macfags got it easy.

cd /media/Ubuntu/pkmn/
sh PokeMMO.sh

I can't open the game w/o using terminal.

narsha.narsha.narsha

Sep 05, 2012 @ 07:15
how do you change the settings do the graphics are not pixelated? shit bothers me. i want it crisp

http://tinyurl.com/3dln5qa

Sep 05, 2012 @ 16:22
i downloaded a heartgold file but it was a .dmg file so idk if that was the right one. my only complaint about the game so far is that it doesnt ask to switch pokemon after defeating the enemy's pokemon during battles. im trynna level up the whole party. other than that, i'm packin a charmeleon and a nidorino headin to cerulean smokeyface

http://tinyurl.com/3dln5qa

Sep 05, 2012 @ 17:22
Im 'Suskimo' if anyone wants to play

jonjakob.blogspot.com

Sep 05, 2012 @ 21:37
holy shit how long have you been playing lol. i only got a nidorino, nidorina and a charmeleon. got a moon stone but i'm debating to pull the trigger at lvl 17 or learn some moves before i evolve them. so for the .dmg file, i just drag it into the roms folder again right?

http://tinyurl.com/3dln5qa

Sep 05, 2012 @ 23:04
the text on mine is illegible. it just looks like blocks. sux smh
Sep 06, 2012 @ 05:05
This is amazing.
Sep 06, 2012 @ 05:25
pretty shitty that i find this just as uni starts for me, if I had known earlier during the summer I probably wouldn'tve been so damn bored. I'll try to get some playing in during down times. as you can tell by my username, I'm pretty into pokemon. missed out on the magmar username though D=
Sep 06, 2012 @ 21:04
i cant believe no this hasnt been made yet. fucking awesome idea

NJ

Sep 06, 2012 @ 22:17
this is everything ive ever wanted out of life

be careful what you pretend to be

Please login first to reply.