What’s Your Gamerscore/Trophy Level?

June 18, 2012 @ 23:15:32 PM
Post: 659
Join Date: May 2012
Location: Southern California
Gamerscore: 100215
*Games Completed 68
*Games Played 204

Trophies: 269
*Level 6

Clearly I play way too much Xbox and not enough Playstation.

What do your numbers look like?
June 19, 2012 @ 04:10:58 AM
Post: 3200
Join Date: Oct 2009
Location: Ontario
276
Level 6
62% through level 6.

So many games at 0-5%.

narsha.narsha.narsha

June 19, 2012 @ 05:01:26 AM
Post: 4779
Join Date: Jun 2010
Location: Location
I never care about these.

I want to see the world burn

June 19, 2012 @ 09:54:35 AM
Post: 121
Join Date: Apr 2012
used to hunt gamerscore something silly back in the day, but think i only sit at about 50k now, havent played anything but Halo and Gears in far too long.

Kamikaze you go on or used to go on any gamerscore websites ?
June 19, 2012 @ 13:58:55 PM
Post: 9153
Join Date: Mar 2007
Location: Brooklyn, NY


I stopped for about a month now.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

June 19, 2012 @ 16:20:55 PM
Post: 954
Join Date: Oct 2010
June 19, 2012 @ 18:59:46 PM
Post: 659
Join Date: May 2012
Location: Southern California
Originally posted by Inactive User
I never care about these.

I used to not care either but when I worked at GameStop I had every game available to me so it got pretty big. So since then I've been reaching for 100k and I hit it last month.
used to hunt gamerscore something silly back in the day, but think i only sit at about 50k now, havent played anything but Halo and Gears in far too long.

Kamikaze you go on or used to go on any gamerscore websites ?

Yeah had an x360a account but got rid of it since it was becoming addicting hunting and me on a 100% gaming forum is a life sucker.

Anyway will post my actual gamercard later on today.
June 20, 2012 @ 05:12:22 AM
Post: 390
Join Date: Feb 2007
Location: san diego
aint played 360 in a long ass time doe. only game i have now is Forza. ever since they switched over to a new disc format for 360 i haven't been up to date on the modding scene

June 20, 2012 @ 05:15:08 AM
Post: 141
Join Date: Apr 2012
June 20, 2012 @ 06:14:38 AM
Post: 659
Join Date: May 2012
Location: Southern California
June 20, 2012 @ 09:43:00 AM
Post: 121
Join Date: Apr 2012
Originally posted by Inactive User
I never care about these.

I used to not care either but when I worked at GameStop I had every game available to me so it got pretty big. So since then I've been reaching for 100k and I hit it last month.
used to hunt gamerscore something silly back in the day, but think i only sit at about 50k now, havent played anything but Halo and Gears in far too long.

Kamikaze you go on or used to go on any gamerscore websites ?

Yeah had an x360a account but got rid of it since it was becoming addicting hunting and me on a 100% gaming forum is a life sucker.

Anyway will post my actual gamercard later on today.


yeah i had one too and on x3h. I agree, gone are my days of sitting in lobbies for hours on end for 20gs and that 100%
June 21, 2012 @ 07:46:14 AM
Post: 1432
Join Date: Oct 2008
Location: Los Angeles
Xbox: 37,599
PS3: Trophy Level: 4
June 21, 2012 @ 13:55:36 PM
Post: 2387
Join Date: May 2011
Location: 617/781/508
My gamer score sucks. I usually only play games for the multiplayer aspect actually thinking about just playing games on computer.
June 21, 2012 @ 21:37:26 PM
Post: 1197
Join Date: Mar 2012
Location: South Florida
Been on Xbox for 5 years and only have like 11k .

Gotta step up my single player shit
June 21, 2012 @ 23:05:52 PM
Post: 574
Join Date: Jun 2010
Location: santa monica


Gotta step my shit up too on that single player.

I used to be on that modding shit also but ever since i got console banned right before MW2 i havent been on it. Also glad im not, its been changing too fast. New discs new softwares..etc..
June 22, 2012 @ 00:13:40 AM
Post: 659
Join Date: May 2012
Location: Southern California
Been on Xbox for 5 years and only have like 11k .

Gotta step up my single player shit

Damn man you only really play online?
June 22, 2012 @ 20:14:34 PM
Post: 9153
Join Date: Mar 2007
Location: Brooklyn, NY
Online multiplayer gets boring after a while.

Main reason why I love the xbox 360. Gamerscore gives games more replay value. I know that I wouldn't find myself playing max payne 3 after beating the campaign.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

June 22, 2012 @ 20:47:09 PM
Post: 659
Join Date: May 2012
Location: Southern California
Online multiplayer gets boring after a while.

Main reason why I love the xbox 360. Gamerscore gives games more replay value. I know that I wouldn't find myself playing max payne 3 after beating the campaign.

It sure does, gotta beat that game on all difficulties.
June 26, 2012 @ 20:31:53 PM
Post: 132
Join Date: Dec 2011
Location: Colorado
I'm at 23,295. I'm always trying to get 1000 on each game

IG: j_stew_

June 28, 2012 @ 06:00:58 AM
Post: 889
Join Date: Feb 2010
Location: ghetto land
Ps3
lvl 11 800 trophies
50% to 12

Black Panther member

June 28, 2012 @ 06:09:42 AM
Post: 659
Join Date: May 2012
Location: Southern California
Ps3
lvl 11 800 trophies
50% to 12

Damn Level 11, good shit.
March 24, 2013 @ 04:21:49 AM
Post: 47
Join Date: Jul 2012
Mine is around 3,000. Pretty sad.
March 24, 2013 @ 18:38:32 PM
Post: 144
Join Date: Aug 2012
I've had Xbox 360 since it launched and my gamerscore is only like 5,000 lol

My PS3 trophy level is 12
 51% to 13
March 24, 2013 @ 19:42:13 PM
Post: 2459
Join Date: Jun 2007
Location: Los Angeles
April 01, 2013 @ 23:42:42 PM
Post: 1665
Join Date: Dec 2012
Location: Chiraq
made a new account so really I would have had more Trophies, but this is what I currently have.

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 22, 2013 @ 12:45:55 PM
Post: 84
Join Date: Dec 2012
Location: Thug City
My gamerscore is 22345. Def gotta try and break 30k when ps4/xbox 720 comes out.
April 30, 2013 @ 22:19:31 PM
Post: 35
Join Date: Apr 2013
I got 45K gamerscore and have around 5 years with my Xbox, I'm not an achivie whore but i played alot of games before College now i can't afford shit. Thank god for Redbox
Please login first to reply.
x