Watch Dogs

June 25, 2012 @ 05:45:47
looks tigght
July 04, 2012 @ 03:21:13
Looks really dope, they said it would be on the Wii U but i dunno bout that lol
July 06, 2012 @ 21:09:01
This game looks sick. So much for GTA hype.
July 10, 2012 @ 19:44:36

Inactive User

GTA killer NOOOOO!
July 11, 2012 @ 01:48:10
damn cant wait

Fly on little wing

July 12, 2012 @ 16:18:12
excited for this.
September 05, 2013 @ 01:19:16
October 15, 2013 @ 17:12:15
Delayed til Spring 2014,thoughts? I'm not happy with it Ubisoft's been showing this game off for 2 years now and I'd figure it would be done by now, this has been one of the launch games I've been looking forward to next gen.
October 16, 2013 @ 01:34:25
GTA GOT ALL IN DAT ASS
October 16, 2013 @ 22:47:55
Stocks plummeted. I sense another I Am Alive, just on a larger scale. Tech demos and premise don't mean shit if the game turns out to be as unplayable as I Am Alive.

narsha.narsha.narsha

October 20, 2013 @ 21:38:58
Its great, im really interested on how they are going to mix this with the controls it looks kinda weird.
October 29, 2013 @ 22:23:51
Delayed til Spring 2014,thoughts? I'm not happy with it Ubisoft's been showing this game off for 2 years now and I'd figure it would be done by now, this has been one of the launch games I've been looking forward to next gen.
 delayed till JUNE. stoopid cause i pre ordered it along with my ps4.. ?)
Please login first to reply.
x