Dragon's Dogma

April 10, 2012 @ 22:02:15
Yo this game looks good did y'all tested it? I didn't touch the ps3 for a while.. doing shit here and here but this I might cop. Is it good or what?
April 10, 2012 @ 22:51:26
Hiroyuki Kobayashi (Resident Evil 4/ DMC 4) did it....On gameplay its a sure win.....
April 28, 2012 @ 04:57:52
Demo is out... For gold member only doe.



Fucks with Berserk.

April 28, 2012 @ 10:45:50
lol@posting alone
i wish this game had multiplayer, at least like demon's/dark souls
but i haven't even tried it out yet so i may be ok with it being single player

電波

April 28, 2012 @ 14:55:15
It looks really canned with all the animations and shit. Graphics are nice doe
April 28, 2012 @ 15:36:37
Lol yeah peeps are sleeping on this game I swear...I wished for the multi too. I like the fact that they put a Monster Hunter feel to DD.
Dark Soul....That game is good but its insanely hard lol...Their idea of the multi is hilarious too.
Word It's going to be like 50h for the principal quest and 200h for everything Hiroyuki Kobayashi said it in a interview with Destructoid. I just heard you can download the demo in the jap psn....Imma check this out.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 28, 2012 @ 21:30:41
^ I agree with you on saying Capcom is good at fighting game but only at that naah brah...Monster Hunter,Resident Evil, Devil May Cry. Yeah I know Capcom be tripping on the dlc for a while doe.

It looks really canned with all the animations and shit. Graphics are nice doe

I just tested it. Yeah the animation need some work, at one moment their was a dude who gets eaten by a chimera and the animation was weak. Basically it looked like the chimera was head-butting the dude lol. Hope they fix this.
Other than that game gonna be dope...the graphic are smokeyface gameplay got some MH feel to it smokeyface. Demo was short but thats just the calm before the storm smokeyface
May 28, 2012 @ 04:10:49
I love this game i find myself wasting time wandering around collecting shit....
the exploration is the best part for me love looking for new weapons.

Game is Godlike
May 29, 2012 @ 02:08:14
I love this game i find myself wasting time wandering around collecting shit....
the exploration is the best part for me love looking for new weapons.

Game is Godlike

Yeah definitely. Fight are just epic AF thats my thing..... night time thats that bonus smokeyface
June 13, 2012 @ 05:38:42
Lol yeah peeps are sleeping on this game I swear...I wished for the multi too. I like the fact that they put a Monster Hunter feel to DD.
Dark Soul....That game is good but its insanely hard lol...Their idea of the multi is hilarious too.
Word It's going to be like 50h for the principal quest and 200h for everything Hiroyuki Kobayashi said it in a interview with Destructoid. I just heard you can download the demo in the jap psn....Imma check this out.

Oh my god, hahahaha.
Please login first to reply.
x