SSX Official Discussion Thread

June 05, 2011 @ 20:09:38 PM
Post: 1979
Join Date: Jan 2008
Location: sydney
June 05, 2011 @ 20:12:28 PM
Post: 284
Join Date: Jul 2008
SSX Tricky was the shit and this one is shaping up to be nice. The earlier videos were stupid as hell though.
June 05, 2011 @ 20:13:56 PM
Post: 1979
Join Date: Jan 2008
Location: sydney
yeah, the internet's rage on the first vid worked well lol

looks like they trying to please the masses
June 05, 2011 @ 22:09:31 PM
Post: 1309
Join Date: Mar 2011
Location: Jersey
yeah SSX Tricky was my shit. this looks pretty nice. might pick up once the price drops
June 06, 2011 @ 13:47:21 PM
Post: 4779
Join Date: Jun 2010
Location: Location
it's tricky boom boom it's tricky

I want to see the world burn

June 07, 2011 @ 08:47:06 AM
Post: 24
Join Date: Jun 2011
If theyre as dope as SSX as SSX Tricky, I'm copping. The other ones kinda ruined it though.
June 07, 2011 @ 23:16:56 PM
Post: 1459
Join Date: Oct 2009
If theyre as dope as SSX as SSX Tricky, I'm copping. The other ones kinda ruined it though.


Nah man SSX3 was prolly the best one.
June 28, 2011 @ 23:14:30 PM
Post: 54
Join Date: Jun 2011
pffft cool boarders FTW!!
October 04, 2011 @ 01:13:57 AM
Post: 1309
Join Date: Mar 2011
Location: Jersey
http://www.youtube.com/watch?v=JETxfqwhhpk

shit looks sexyyyyyyyyyyyy
October 04, 2011 @ 14:30:58 PM
Post: 954
Join Date: Oct 2010
As long as they bring my ♥♥♥♥♥ Psymon back. smokeyface
November 01, 2011 @ 10:52:52 AM
Post: 1979
Join Date: Jan 2008
Location: sydney


.
November 01, 2011 @ 14:23:47 PM
Post: 3505
Join Date: Apr 2008
it was all about the first two amped

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

November 01, 2011 @ 18:14:38 PM
Post: 954
Join Date: Oct 2010
If they have an area inspired by The Thing on Antarctica. smokeyface
November 07, 2011 @ 03:39:04 AM
Post: 344
Join Date: Jan 2008
I'm definitely waiting for the new one. We are lacking a good snowboarding game. Damn shame.
November 10, 2011 @ 02:02:46 AM
Post: 1309
Join Date: Mar 2011
Location: Jersey
November 10, 2011 @ 05:33:58 AM
Post: 1589
Join Date: Aug 2008
Location: DC
SSX...you got to love it
November 12, 2011 @ 03:14:15 AM
Post: 344
Join Date: Jan 2008

Dang, I wish there was a more realistic snowboarding game. I mean, no disrespect to this new video, but as a snowboarder, it just doesn't feel real to me. I want something a little more technique-based.

Am I the only one that gets the unrealistic vibe from this? I know SSX has always been about fun, big air, etc., but when are we gonna get a realistic snowboarding game?
November 12, 2011 @ 20:56:31 PM
Post: 1309
Join Date: Mar 2011
Location: Jersey
^ yeah i hear you. I'm supprised the guys who did Skate haven't jumped at this opportunity yet. -__-
February 24, 2012 @ 21:59:36 PM
Post: 1309
Join Date: Mar 2011
Location: Jersey
preordered smokeyface

+$10 amazon credit =]
February 24, 2012 @ 22:14:38 PM
Post: 718
Join Date: Feb 2012
Location: US
ssx tricky was fucking sick. i still have the theme song for it stuck in my head. gahh haha

.

February 26, 2012 @ 13:26:31 PM
Post: 305
Join Date: Mar 2009
Location: everywhere
Playing the demo on ps3.
And just preordered the game!

Add me, Fuki_Jama want some challenge

Mister McCallister!

February 26, 2012 @ 18:42:35 PM
Post: 1589
Join Date: Aug 2008
Location: DC
This game bout to be great, played the xbox demo
February 29, 2012 @ 23:09:45 PM
Post: 1309
Join Date: Mar 2011
Location: Jersey
shit is funnn.

takes some getting used to since i havent played this gametype in a while but its super fun. the wing suit is awesome!
March 03, 2012 @ 02:11:56 AM
Post: 5018
Join Date: Feb 2009
damn, i remember playing ssx the demo on my ps2.
i really enjoyed it but i dont think i'll be copping this....
$$ is too tight for me right now.
Please login first to reply.
x