Diablo 3 Official Discussion Thread

May 30, 2012 @ 23:49:12
Drewbacca
fuck seeing that makes me realize i aint shit

Forum Administrator • @DREWKKAKE

May 31, 2012 @ 05:12:33
got to inferno.

getting shitted on and AH is wayy to expensive now

www.ronindivision.com

May 31, 2012 @ 05:45:45
EpicNameBro#1607...
May 31, 2012 @ 06:14:50
jaded
got to inferno.

getting shitted on and AH is wayy to expensive now


Just keep an eye on it, you can find good deals every now and then. Also keep an eye out for items that are priced too low that you can flip for a profit.

i'm the best mayne, i deed it

May 31, 2012 @ 15:07:36
inferno act2 public games = lame... seeing too many chars with weak dps gear or tanks that can't tank.

add me if you can hold your weight: pancakes#1104
May 31, 2012 @ 18:49:12
finally soloed diablo on hell with my wd.. ended up being only lvl 58 still. i only got 7kdps 30khp with 28 hours played ugh. i dont want to farm for gold smh

im finna make a wizard soon so if anyone wants to partner up with me hmu
May 31, 2012 @ 19:18:51
best way to level? On my DH im level 26 in act 3 normal I have literally been clearing every single thing. Is it worth it to spend this much time on normal or should I just go for the obj and get out of normal asap?
May 31, 2012 @ 19:27:49
jaded
^ I completely clear everything, but that's just my personal preference. I'm purposely taking my time with the game. I'm sure you can find someone here to rush you through if you just want to get normal over with.

i'm the best mayne, i deed it

May 31, 2012 @ 19:59:26
it doesnt bother me being on normal, im just going to take my time then knowing Im not wasting it on normal. Also it seems like every time I wanna play the servers are down...
June 01, 2012 @ 04:37:28
you'll level faster if you keep upping the difficulty, you get more experience
June 01, 2012 @ 15:01:57
got to inferno.

getting shitted on and AH is wayy to expensive now


Just keep an eye on it, you can find good deals every now and then. Also keep an eye out for items that are priced too low that you can flip for a profit.

The ah has been flooded with too much gear lately. I'm having trouble moving rares in there unless I underprice it compared to the same items available. Last night I just screw it and started putting some of the rares into the artisan cause I have too many. When you have 6 chars plus your entire chest and 30 items sitting in the unsold section it's time to liquidate any way you can.
June 01, 2012 @ 15:25:53
jaded
You could always disenchant the items at the blacksmith and hang on to the crafting supplies you get from it. I think when the gold auction house opens up commodities again there will be a high demand for crafting supplies. Or maybe just do that for the items the auction house is flooded with, and keep the few items with good enough stats to try and sell.

i'm the best mayne, i deed it

June 01, 2012 @ 18:32:08
Unless u get the tomes for the rare and unique items, the artisan makes shitty items. I leveled him to 10 last night in hopes he would make a weapon with over 700 dmg, no go.
June 01, 2012 @ 18:49:34
Drewbacca
The ah has been flooded with too much gear lately. I'm having trouble moving rares in there unless I underprice it compared to the same items available. Last night I just screw it and started putting some of the rares into the artisan cause I have too many. When you have 6 chars plus your entire chest and 30 items sitting in the unsold section it's time to liquidate any way you can.


lol diablo 2 would have a new economy after ladder resets, the game will balance out and you'll know what items are all worth once everyone has seen all the gear available

Forum Administrator • @DREWKKAKE

June 01, 2012 @ 21:16:05
jaded
Unless u get the tomes for the rare and unique items, the artisan makes shitty items. I leveled him to 10 last night in hopes he would make a weapon with over 700 dmg, no go.


Yeah I stopped at 4 because I realized it was a waste of gold and I was reading on the forums that he doesn't make anything worth a damn even if you max him out.

i'm the best mayne, i deed it

June 02, 2012 @ 16:26:40
FUCK INFERNO
June 04, 2012 @ 02:18:56
Selling Asheara's lock for 200k.

Its part of a Legendary set for level 52+

PM me
June 04, 2012 @ 16:11:40
Butcher down after 35 hours played smokeyface
June 04, 2012 @ 22:20:09
Hit 60, bought couple items from the AH which I hope will get me pass through A1, spent bout 200k, upping my dps to 14k.

If you guys want to farm gold, look up YouTube tutorials ( I tried gold goblin farming and boss runs, I think it got me around 200-300k gold in 30 min). Once I level up my wizard, ima start farming for my wd and do inferno.
June 05, 2012 @ 01:54:38
Im assuming your a barb or monk from your dps. Gotta get that resistance armor and life on hit game on check if u wanna complete anything past SK on inferno, rather have 9k dps with 400+ resists and some 500-1000 life on hit than 14k with none of that
June 05, 2012 @ 04:27:27
200k...... ur gonna learn quick items with resistance are expensive.
June 05, 2012 @ 18:16:18
Just got on today and all my items were gone. Not my equipped ones but the ones in my inventory that weren't stashed away. No potions man, I'm mad as fuck.
June 05, 2012 @ 19:48:19
jaded
That's why I haven't joined a single public game. I don't have much, but I'm not interested in losing it to some hacker.

I think you can contact Blizzard about rolling back your account, that should restore you to a point before you were hacked.

i'm the best mayne, i deed it

June 05, 2012 @ 20:17:44
Drewbacca
that sucks. first ive heard about hacking in d3.

on a side note, i've been throwing alot of items on the AH for like 20-40k and people are buying that shit blushing

not much money at all once you get up to inferno but being in hell I could use some cash

Forum Administrator • @DREWKKAKE

June 05, 2012 @ 21:13:43
If anyone is around 40, I have a 43 Barb and 41 DH, add me Prefuze#1383
June 06, 2012 @ 03:31:42
Im assuming your a barb or monk from your dps. Gotta get that resistance armor and life on hit game on check if u wanna complete anything past SK on inferno, rather have 9k dps with 400+ resists and some 500-1000 life on hit than 14k with none of that


More like have 900-1k resist with ~54k dps if you want to complete anything past SK.

Lol @ 9k dps and 400+ resist, I guess you'd want to play the typical off hand barb.

And to the dude who got hacked, get an authenticator... it only takes about 2 seconds to set up
June 06, 2012 @ 03:51:09
Drewbacca
infobout authenticator

Forum Administrator • @DREWKKAKE

June 06, 2012 @ 05:22:52
iPhone (Android probably does too) that sets one up on your account for free.

Or you can buy one from Blizzard, it just makes a code every time you go to log in.
June 07, 2012 @ 11:43:26
Im assuming your a barb or monk from your dps. Gotta get that resistance armor and life on hit game on check if u wanna complete anything past SK on inferno, rather have 9k dps with 400+ resists and some 500-1000 life on hit than 14k with none of that


More like have 900-1k resist with ~54k dps if you want to complete anything past SK.

Lol @ 9k dps and 400+ resist, I guess you'd want to play the typical off hand barb.

And to the dude who got hacked, get an authenticator... it only takes about 2 seconds to set up


Yep im talking shield barb, 400 resists is fine on gear if you get the impunity on war cry, at least enough for act 2.
June 07, 2012 @ 16:30:28
Inferno would be made even if wizards had to use staffs instead of bein able to have a one handed weapon and then another item in the other hand.
Please login first to reply.
x