Call of Duty: Modern Warfare 3 Official Discussion Thread

Aug 18, 2011 @ 00:08
You already knowin... We gonna run that shit online anyways talking hella shit...

-THiZZ
Aug 18, 2011 @ 08:37
Originally posted by Inactive User
Looks like MW3 is gonna be what MW2 was supposed to be. I'm not gonna buy it though they milking this shit out. I'll probably download SP though I'm curious about the story.


this isn't a bad thing. mw2 was a few tweaks away from being great. i'll probably wait a bit after launch to see if this is better than battlefield 3.
Aug 18, 2011 @ 19:16
Xbox 360 MW3 Gang We In Dis.

XBOX 360:

SN - GT

1. That Thang Cray - ItsLindsayYaHoe
Aug 19, 2011 @ 01:04


why COD hasnt moved to dedicated servers for consoles is beyond me. they have more than enough money to run that shit. fucking stupid.
Aug 20, 2011 @ 03:06
when mw3 comes out, its over, imma shut it down, been flexin the trigger finger on black ops, im ready to bring the pain. Serious gaming yknow, i prophesied it..body bags everywhere
Aug 26, 2011 @ 13:39
can't wait for mw3, black-ops was lame to me
Aug 26, 2011 @ 14:11
I played black ops for like 2 months and realized that MW2 still shit all over it then when I found out about this...&) it's gonna be a fucking massacre, we really do need dedicated servers though.
Sep 01, 2011 @ 18:17
Sep 01, 2011 @ 18:19
What time does it start?
Sep 01, 2011 @ 19:15
it says "Tomorrow at 1:30pm EDT"
Sep 01, 2011 @ 19:25
Why'd they use EDT if this is happening in LA...
/nitpick
Sep 01, 2011 @ 19:33
Might have to buy an xbox again, but COD always get boring after a few months.
Sep 01, 2011 @ 23:55
shits gunna be cray

I want to see the world burn

Sep 02, 2011 @ 12:36
starts at 2pm now
Sep 02, 2011 @ 16:35
Sep 02, 2011 @ 16:54
fuck i better not buy this game
Sep 02, 2011 @ 17:37
Sep 02, 2011 @ 21:29
"DOGTAGS?! OMG, call of duty said "fuck it, we stealin'. HomeFront, Battlefied, idgaf we stealin."
LMFAO..

http://www.youtube.com/watch?v=aa2RwafV9Xo&feature=feedu

-dead @ quick scope part.
Sep 02, 2011 @ 22:16
Hahaha. That ♥♥♥♥♥ was complaining about some nonsense.
But I see where he's comin from. That game looks like the same ol' shit.
Ima just cop BF3, that new sonic, and that zombie game.
Sep 03, 2011 @ 10:55
i was watching the gameplay on one of em, and the guy wasnt even aiming down his scope. just spraying and the QS in this game loooks way easier..

bf3>mw3 im disappointed in activision for rehashing the same damn game.

UCSB.

Sep 03, 2011 @ 14:22

I want to see the world burn

Sep 03, 2011 @ 14:29
Honestly not too concerned with the multiplayer...just the story.

"I keep myself so lifted I'm accustom to new heights."

Sep 03, 2011 @ 14:40
lol looks like shit

CoD, R.I.P.

BF3 smokeyface

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

Sep 03, 2011 @ 16:41


i thought they were getting rid of final stand
Sep 03, 2011 @ 21:30
might not cop this game at all :/
Sep 03, 2011 @ 22:17
Heres a vid of the Juggernaut pointstreak.

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=7lOuaAEs5zY
Sep 04, 2011 @ 02:25
Originally posted by Inactive User
Heres a vid of the Juggernaut pointstreak.


lol. That's garbage. Why is it 18 points or w/e the fuck for that nonsense ?)
Sep 04, 2011 @ 17:42
Sep 04, 2011 @ 21:05
three studios developing this? sounds suspicious... like people are too busy to focus on it.
Sep 04, 2011 @ 22:49
Overall thoughts on MW3?

"I keep myself so lifted I'm accustom to new heights."

Please login first to reply.
HYPECHAT 0