Call of Duty: Modern Warfare 3 Official Discussion Thread

Mar 18, 2011 @ 22:29
people were on CODs nuts since Cod 2. (RE: before customized classes)


The game wouldn't be a continual best-seller if it wasn't one of the most satisfying shooters ever made.

What annoys me is when people say the game is bad to look cool and stand out

the same people that end up buying or renting the game

at the end of the day its a shitload of fun with friends, and the sales continue to confirm that

this.

theres a reason every fps is compared to it.

\X/

Mar 19, 2011 @ 00:38
cause that hoe is into Halo??

I want to see the world burn

Mar 19, 2011 @ 15:58
if they can break through COD4 then it will be great. MW2 is a good game and all, but black ops was too much of a dissapointment.
Mar 20, 2011 @ 12:06
COD4 was awesome, and was a great stepping stone from the previous COD's to expand further.

MW2 was good and all, fun in the beginning, but (for me atleast) got played out real quick.

Black Ops was great with the new stuff like wager matches, balance (no stacking killstreaks, etc), but IMO, has had its time and is time to move on.
Mar 25, 2011 @ 16:20
Originally posted by Inactive User
lol @ saying that COD is successful because of it's amount of customization.


It's amount of customization is laughable.


Customization is pretty low indeed. I remember RB6 Vegas, it didn't have classes the same way CoD does (I think it had something like classes but not exactly like CoD's), but it let you pick whatever weapons and equipment you wanted, and it let you choose what armor, how much armor, what color if you made it to Elite, etc. I remember people running around with some bright colored clothes without any armor on so they could move fast... lol Those were the days... But I never made it to Elite. I stopped playing (since CoD4 came out) right when I got to the level before it. lol
Mar 25, 2011 @ 16:27
Fuck Treyarch WAW was so bad. Black ops was a lot better but nowhere close to what infinity ward has to offer. Wager matches are the only thing thats fun and even those get pretty boring after a couple plays. This upcoming cod sounds a little iffy though, but if thats the case battlefield looks fucking crazy
Mar 27, 2011 @ 11:54
Fuck Treyarch WAW was so bad. Black ops was a lot better but nowhere close to what infinity ward has to offer. Wager matches are the only thing thats fun and even those get pretty boring after a couple plays. This upcoming cod sounds a little iffy though, but if thats the case battlefield looks fucking crazy


BF3 is already a deff cop. We'll just see what MW3 will look like. I have a strong feeling it wont even come out this year.
Mar 27, 2011 @ 16:55
Originally posted by Inactive User
you can customize your homefront classes dumbass.


do u have perks? custom gun skin? can u prestige?
equipments?

no.
Mar 30, 2011 @ 22:44
meh, ill try it before i buy it, rather keep to my cod4.
Mar 31, 2011 @ 15:09
Sony is working at their best for their upcoming handheld console called the NGP (Next Generation Portable). This device is due for release on the 11th November 2011, with the next Call of Duty title releasing on the same date, enabling cross compatibility with the PS3.

PS3center

I want to see the world burn

May 07, 2011 @ 00:18
Earlier this week, we talk about how Ghost actor, Craig Fairbrass, hinted at possibly being in the next installment of the Call of Duty franchise. More details have surface from his interview, even when the game could possibly be announced.

I want to see the world burn

May 07, 2011 @ 14:25
Black Ops was dope but the COD series in general is definitely overrated. People act as if its the best FPS ever made. Its the most accessible thats why it sells so well.


qft.

http://illestxvillian.tumblr.com/

May 08, 2011 @ 18:17
i want this game to come out soon so bad
May 10, 2011 @ 17:08
i want this game to come out soon so bad


this!

www.itsunique.tumblr.com

May 13, 2011 @ 15:27
SCAR is back, ah yeaaaa

I don't see how people would expect this to not outsell Black Ops. I'm still surprised Black Ops made so much money. It's not even that good a game. But of course it's basically every following COD release is almost guaranteed to break its previous record. I think MW3 MIGHT warrant it though.

(and if not there's still BF3)
May 13, 2011 @ 15:36

\

its what ive been waiting for

I want to see the world burn

May 13, 2011 @ 16:02
All black AK smokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyface
May 13, 2011 @ 16:42
i hope they have the acr. that shit had no recoil. you could empty an entire clip in the same exact spot.


sit down noob.
May 13, 2011 @ 17:13
Originally posted by Inactive User
sit down noob.

stop makin noise noob

\X/

May 13, 2011 @ 19:55
the screenshots are dope... I just want my intervention back.
May 13, 2011 @ 21:38
Intervention........ Bring back the M40A3. I'd also hope that the MP5 return to its CoD4 form, but that might not happen. It was decent in MW2 but just didn't feel as right as it did in 4.
May 13, 2011 @ 23:41
Yeah, that mp5 was a monster, I remember people accusing me of using hacks, good times.

they better have the M4

x2
May 14, 2011 @ 02:38
Can't wait black ops was a bust.
May 14, 2011 @ 22:06
That was like a teaser of a teaser smh
May 15, 2011 @ 15:20
i hope they have the acr. that shit had no recoil. you could empty an entire clip in the same exact spot.


yeah i did work with the ACR. prob my fav gun out of the COD series.
May 16, 2011 @ 20:13
Just pre-ordered it.
May 16, 2011 @ 22:56
is this even worth a pre-order?
May 17, 2011 @ 00:31
Gamestops giving out a free poster with a Pre-order starting today.
May 17, 2011 @ 01:54
That link

prolly guan get the limited Ed

I want to see the world burn

Please login first to reply.