Elder Scrolls V: Skyrim Official Discussion Thread

November 10, 2011 @ 23:17:00
lmao cmon son
November 10, 2011 @ 23:25:38
building a time machine to move forward a few days when my copy gets in.

fuck. who else who hasn't gotten their copy yet is watching gameplay vids all day?
November 10, 2011 @ 23:58:46
building a time machine to move forward a few days when my copy gets in.

fuck. who else who hasn't gotten their copy yet is watching gameplay vids all day?


yeah i have, i didnt realise werewolves were confirmed , then next thing i know boom motherfucker turns into one, blew me the fuck away
November 11, 2011 @ 03:19:34
going to the midnight release party at my gamestop tonight. no partiyng though. picking up food and drinks on the way out the door back to my house

Khajiit Rogue in the dark brotherhood for my first character, prolly a lightning/fire mage for my second character.


A man after my own heart blushing

I intend on first night to at least get inducted into the Dark Brotherhood, going Dunmer.

Buffalo Bills till I die.

November 11, 2011 @ 04:16:03
Played about 5 minutes of it. First Elder Scroll game i've played and I'm liking it so far blushing

Went with this bitch

November 11, 2011 @ 04:21:32
You are going to miss out on so many easter eggs.

Tell Maiq the Liar I said whatsup when you see him

Buffalo Bills till I die.

November 11, 2011 @ 05:59:09



www.twitter.com/tonysteak

November 11, 2011 @ 06:25:55
Ya boy just came down with a bit of a cold, might be out of commission for a few days.

smokeyface
November 11, 2011 @ 06:27:48




R.I.P.

to your social life in the next few months

we should all have mass funerals for our social lives come tomorrow
November 11, 2011 @ 09:55:07
Got my copy earlier tonight and been playing ever since then. RIP to my social life indeed.
November 11, 2011 @ 10:02:13
I hope i can copp this before work tmrw
November 11, 2011 @ 13:56:15
im legit amazed at all you can do. im only a couple quests in and the world is HUGE. I always get distracted before I can complete something

and it seems ive caught a little cold this week too smokeyface

www.twitter.com/tonysteak

November 11, 2011 @ 16:11:53
I hope I made the right choice by going with the dude to the left.
November 11, 2011 @ 17:20:22


I always grab the wine.



Leave bitches naked.



First quest done, or mission, or task.
November 11, 2011 @ 20:00:42
jaded
Is this a game I could get into having not played any of the others? What games would you compare it to in terms of gameplay?

i'm the best mayne, i deed it

November 11, 2011 @ 20:21:12

Inactive User

I'd say yeah, but like someone else mentioned you'd be missing a lot of easter eggs. It plays like fallout 3 with swords and sorcery in place of guns.
November 11, 2011 @ 20:37:33
jaded
I'd say yeah, but like someone else mentioned you'd be missing a lot of easter eggs. It plays like fallout 3 with swords and sorcery in place of guns.


I hated Fallout 3, so I probably won't be into this.

i'm the best mayne, i deed it

November 11, 2011 @ 22:09:24
I was playing all last night, I thought to myself. "Damn I gotta get off it's probably like 6am."

I hit the middle button on the controller....

9:30am

I just woke up lmao.

Bout to run and shit, then hop right back on when I get back.

Got into the Dark Brotherhood last night, did a few starter contracts, cleared a few caves / dungeons...this game is incredible as anticipated.

LOVING Stealth / Bow.

Never used the bow really ever in Morrowind or Oblivion, always played a Spellsword type (1 hander + magic)

Buffalo Bills till I die.

November 11, 2011 @ 22:10:29
damn is there any way to take off the facepaint regretting putting that on
November 11, 2011 @ 22:37:11
rerolllll

Buffalo Bills till I die.

November 11, 2011 @ 22:48:23
^ im trying to get into the dark brotherhood now. playing an archery/dagger stealth build as well
niggas look at me like i have a 20 inch endowment as soon as they found out i was dragonborn lmao

had to hit the gym so I didnt feel completely worthless...but right back on skyrim now

www.twitter.com/tonysteak

November 11, 2011 @ 23:43:49

Inactive User

Damnit... I'm waiting for the game, but aint even gonna touch it before gym and dinner or I won't get either done. I wanna do Shield/sword + conjuration
November 12, 2011 @ 01:00:30
With my limited use of Destruction magic and my refusal for my first class to put perk points into it....I think I'm going to have to go sword and board, too many encounters where you are fighting a shit ton of enemies...you either need to have that extra hand to spam spells or have a shield to effectively block.

Just got done working out now bout to go home eat a grilled chicken salad and play another 120983123 hours. This the best weekend ever to be sick lmao.

Buffalo Bills till I die.

November 12, 2011 @ 02:07:12
FUCK. processing for my new job is finally finished, so i'll probably be picking up mad shifts this week .__.
November 12, 2011 @ 02:29:58
ive been playing as an orc. high one handed sword and heavy armor. goin for that tank status.

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off Lucasj : I drink milk like it's nut

November 12, 2011 @ 05:11:38
lmao

November 12, 2011 @ 06:02:38
this game is too smokeyface

dark elf smokeyface

\X/

November 12, 2011 @ 08:20:19
Fuck consoles, i got this shit for free off piratebay for PC.

I never played oblivion or anything, but i played fallout 3 and new vegas and loved them both. This reminds me a lot of those games but with swords n magic n shit.
November 12, 2011 @ 09:04:11

*dead*

While there's life there is hope, only the dead have none.

November 12, 2011 @ 11:53:00
I regret joining the rebels so much makes me wanna start over but I'm pretty far into the game already.
Please login first to reply.
x