Mass Effect 3 Official Discussion Thread

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

December 10, 2010 @ 16:04:57
Have yet to play the first two but i'm probably getting them for xmas so i'll see whats up. played the fuck out of the KOTORs tho smokeyface

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

December 13, 2010 @ 00:03:59
Have yet to play the first two but i'm probably getting them for xmas so i'll see whats up. played the fuck out of the KOTORs tho smokeyface


same, but i played the first one got stuck and stopped i didnt think it was that great?)

I want to see the world burn

December 13, 2010 @ 13:21:58
Electronic Arts has clarified to IGN saying Mass Effect 3 will launch simultaneously on PlayStation 3, Xbox 360 and PC next Holiday. The debut trailer from last night's Video Game Awards show did not mention specific platforms.


noice
December 15, 2010 @ 20:16:07
I really like this game

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

December 15, 2010 @ 20:59:03
^^^^^ lol

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

December 20, 2010 @ 01:20:27
this game is gonna be siiiiick.
December 20, 2010 @ 11:49:01
same, but i played the first one got stuck and stopped i didnt think it was that great?)


I'm sorry but where did you get stuck? Or do you mean your character got physically stuck?

But yeah, I fucking love Mass Effect. Modern day Star Wars imo.
June 01, 2011 @ 22:55:50
BETTER WITH KINECT!



lol

now you can join in on this:

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 02, 2011 @ 13:13:38
I'm dyin @ that gif.
June 02, 2011 @ 13:37:04
haha, that kinect + gif had me rolling !
June 02, 2011 @ 17:38:30
qon be trill.
July 02, 2011 @ 03:05:36
July 02, 2011 @ 14:33:23
^ yup, must cop.
July 07, 2011 @ 02:34:06
replaying the first and second game to make one PERFECT profile, with all the right choices that I want.

full paragon, ashley and wrex alive, destroyed genophage cure, not romance miranda, full loyalty and crew (survived suicide mission), keep geth seperatists.

dunno if i should keep the collector base or not.
July 07, 2011 @ 02:39:45
replaying the first and second game to make one PERFECT profile, with all the right choices that I want.

full paragon, ashley and wrex alive, destroyed genophage cure, not romance miranda, full loyalty and crew (survived suicide mission), keep geth seperatists.

dunno if i should keep the collector base or not.


My ♥♥♥♥♥smokeyface
Im doing the exact same thing lol
July 07, 2011 @ 08:48:40
Supa stoked for this.
July 08, 2011 @ 22:55:53
i've only played the first one. will probably start up/finish the second in time for the third
July 08, 2011 @ 23:06:03
replaying the first and second game to make one PERFECT profile, with all the right choices that I want.

full paragon, ashley and wrex alive, destroyed genophage cure, not romance miranda, full loyalty and crew (survived suicide mission), keep geth seperatists.

dunno if i should keep the collector base or not.


damn i did all of that on my first play through. cept im pretty sure i fucked miranda and the girl from chuck (if they arent the same person).
July 08, 2011 @ 23:19:10
Played through 2 a couple of times. Can't wait for this one..

Instagram: @wlllm

July 09, 2011 @ 04:33:25
i've only played the first one. will probably start up/finish the second in time for the third


you need to play the second one.
that shit is wayyyyy better than the first.
July 14, 2011 @ 05:33:28
July 17, 2011 @ 10:15:08
woooo may hafta pick up 1&2 just for this. i beat them with my friends copy.
July 17, 2011 @ 11:34:48
I lost my ME1 save file (sold the xbox I beat it on) and the two things I'm pissed about are 1) ME2 started assuming I hadn't saved the council when I did. 2) Wrex was dead, but I killed him in the first game anyway so that's on me.

In the second game I completed it perfectlyy and exactly how I wanted to. Beat it 100% with full loyalty from everyone on my crew. There's no way in hell I'm going to replay BOTH games just to keep Wrex and save the council, fuck that I got better shit to do.
July 17, 2011 @ 15:23:36
is it really nessicary to keepp wrex alive?
I just finished my second playthrough of ME1 and ashley kills wrex,even if i try to save him?)
August 01, 2011 @ 22:40:39
im want to play the first two ME. how do you guys get past the bad saving system in the first one. i tried to play it a few months ago but i couldn't get past the constant saving.
August 01, 2011 @ 22:52:59
it auto saves
Please login first to reply.
x