Jet Set Radio Official Discussion Thread

October 26, 2010 @ 14:54:00
http://www.youtube.com/watch?v=Rf6naKIIuf0
The first xbox game I ever bought, and one of the only ones I still play to this day. One of the best things Sega created, ever.
Best soundtrack to a game I have ever heard
http://www.youtube.com/watch?v=wOGXLtSrZrE&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=cirl_RcXJSc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=JF7JJBiYn-s&feature=related

burr

October 26, 2010 @ 15:01:53
favorite series outside of shenmue....smokeyface

.

October 26, 2010 @ 15:43:26
i thought future sucked, jet grind radio was my shit though smokeyface best soundtrack ever
October 26, 2010 @ 17:06:49
i'm a big Smilebit fan - too bad the team's been disbanded now smh

loved these games, and hope they get re-released in HD

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

October 26, 2010 @ 17:11:00
yeah JGR was 10x better.
October 26, 2010 @ 17:18:07
Grind city all day!, I got this when I was 10 the week it came out, Rob Zombie, Haze, pure 90s Noise Tanks and Golden Rhinos>smh
October 26, 2010 @ 19:17:10
never understood the hype. Phantasy Star is Sega's masterpiece imo.


shenmue would like a word with you....

lol na but yo real talk, i been tryin to finish fucking jet grind radio so i can finally get around to playing jet set radio future, 5 years goin and i still aint beat either, jgr is fucking hot tho
October 26, 2010 @ 19:21:15
I was just playing the og the other day smokeyface
October 26, 2010 @ 21:13:28
I prefer JSRF's speed
JGR grafitti was more fun thoug

burr

October 26, 2010 @ 23:15:55
&)smokeyface&)
October 27, 2010 @ 18:31:48
One of my top 3 favorite games, well the series.
Way ahead of it's time, very classic Dreamcast, same with Phantasy Star.
Games were different then, companies didn't mind just going crazy and making whatever the want. I mean shit, Seaman? Anyone remember that.
September 26, 2011 @ 23:30:20
listening to soundtrack now.
September 26, 2011 @ 23:32:51
fuck man... reviving a thread like that got my hopes up that there was new news on a remake/sequel lol

the soundtrack didnt have all the tracks... still good tho
September 27, 2011 @ 01:34:22
fuck man... reviving a thread like that got my hopes up that there was new news on a remake/sequel lol

the soundtrack didnt have all the tracks... still good tho


lol I felt as if it was necessary to comment on on this thread lol.
Please login first to reply.
x