League of Legends Official Discussion Thread

June 13, 2011 @ 23:22:33
Playin' with celebrities dawg.



ig @hentaiwarlord

June 13, 2011 @ 23:50:05
crit dmg runes vs crit chance? which sets are better?
June 14, 2011 @ 01:21:52
Well you have crit chance items, so I'd say damage. But then again who needs crit runes when you have armor pen
June 14, 2011 @ 01:32:23
trolled too many ranked games to care
June 14, 2011 @ 15:17:48
i have like 10k ip lolol. wat2acquire
June 14, 2011 @ 16:38:34
power level over 9000?

June 14, 2011 @ 18:23:59
it says that for everyone
June 14, 2011 @ 19:37:19
thank god wont have to play with u or ur friend tabasco anymore


i fux with u tho
June 14, 2011 @ 19:44:35
i fux with u tho


:3
June 14, 2011 @ 20:35:24
....but that 10-9-9 game is a defeat =/

ig @hentaiwarlord

June 14, 2011 @ 20:40:39
just wanna cawp yorick : (
June 14, 2011 @ 21:35:58
damn decaster &), finally tried out orianna and my oh my is she a beastly support
June 17, 2011 @ 02:10:20
which new hero should i cop? i heard one of them is supposed to be one of the best out of all the heros
June 17, 2011 @ 09:02:15
Pretty much every new hero fills a niche that surpasses 90% of the OG crew.
June 17, 2011 @ 12:33:05
which new hero should i cop? i heard one of them is supposed to be one of the best out of all the heros


i really like irelia her builds are really flexible
June 18, 2011 @ 05:46:27
Nocturne>All new heros.

Jarvan and Orianna are pretty fun to play though.
June 18, 2011 @ 13:01:52
i mean one of the NEWEST ones. aka the three that are coming out soon.

im finally getting better with brand. rarely ever have a negative game while playing him. but playing one of the new ones would be fun.
June 18, 2011 @ 15:36:55


couldnt hit a penta but got 2 quadra's.. they called me a hacker ._.
June 18, 2011 @ 15:42:23
Vlad is op as fuck anyway... so idk why those assplayers complaining.

As for the 3 new heroes...it depends on your play style. For me I would probably go with the tanky dps with the sun ability or w/e. Her ult sounds pretty op imo, it sounds like tf's ult, but a nuke? Not sure exactly tho.
June 18, 2011 @ 17:52:51
the 3 hew heroes are coming out over a span of a month or two

and no ult will ever be like TF's even his is getting changed
June 18, 2011 @ 18:03:13
Idk, I read somewhere its a global utl like tf's where you have vision on everyone and you can smack one person "with the power of the sun" or some ish like that to slow them.

What's his ulti gonna be like when they change it?
Also when the fuck are they gonna release the monkey king? smh
June 18, 2011 @ 19:59:54
I think they're changing TF's ult range to be closer to nocturne's and buffing him in other ways
June 18, 2011 @ 20:57:23


posting4wi11
June 18, 2011 @ 20:59:08
dude there is no need

Will: Jawdan is so bade
June 20, 2011 @ 00:26:38
started playing xin today. ann0ying a fuck
June 22, 2011 @ 02:44:43
so glad brand didnt get nerfed,
June 23, 2011 @ 00:00:18
so glad brand didnt get nerfed,


fuck is this eve bullshit. she's nothing now.
June 23, 2011 @ 00:14:57
well eve just melted to shit after the patch smh
June 23, 2011 @ 00:16:18
2 seconds to 3 second cooldown on vlads q is pretty shitty smh
June 23, 2011 @ 03:22:04
Yorick is such ass, yo. Maybe bc I haven't found the right build just yet but I feel like I wasted my IP. ?)
Please login first to reply.
x