Xbox 360: Gamertag Thread

June 18, 2010 @ 02:06:32
main point is that you can view the web on a giant say...42" hell 60" plus 1080p HDTV

just imagine youtube.....60"+ in your living room for all your friends and family to watch at the same time

...thats how i see it


June 18, 2010 @ 02:23:24
Im just saying you can buy a $10 cable for your laptop and get the same effect.
June 18, 2010 @ 16:45:48
lol as always @ microsoft

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 18, 2010 @ 22:26:09
haseown
June 19, 2010 @ 02:49:07
fuck your consoles, imagine playing SC2 on a fucking 60" 1080p HDTV. NOW SUCK IT MICROSONY.

my rig pwns all

/thread

now back on track, when the fuck did this happen? I went to bestbuy to cop some SD cards and I see this new xbox. wtf?!
June 19, 2010 @ 03:04:58
my xbox slim 360 is better than your xbox slim 360

swlosangeles.com

June 19, 2010 @ 23:13:16
main point is that you can view the web on a giant say...42" hell 60" plus 1080p HDTV

just imagine youtube.....60"+ in your living room for all your friends and family to watch at the same time

...thats how i see it


thats why they have cables to plug your laptop into the tv. and its a lot easier than on a console.
June 21, 2010 @ 03:54:38
imma save up, what size tv to get for a small room?
June 21, 2010 @ 09:41:24
prob a 26" would be good for a small bedroom.

some overheating issues being reported by people with the new xbox360

(Invalid img)

shuts itself off if it overheats.



and instead of a red ring, it's a red dot of death now. well it's not dead yet, that just turns red then the warning message appears.
the system is much quieter, but still runs very hot.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 21, 2010 @ 12:30:34
Originally posted by Inactive User
god damn. so many fucking ps3 fanpussys on hb. kinda pisses me off i never have any backup, even though I wouldnt need it.


this guy said backup lol.

Instagram: prxsh

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 21, 2010 @ 22:32:49
Copped my slim from Gamestop today, dropped a total of 120 on it after I traded in my old Xbox, I was gonna pay for a new HD anyways, so I figured I might as well get the slim. The finish on it is nice as hell, glossy black like the Old PS3.

No problems yet, having a big Harddrive is great too, because I can install all my games now, which is an amazing thing for those who haven't done it before, especially with these new game cases that eventually fuck up some discs.

Wifi has been great so far too, now I don't need a 150 ft cable to play on my our big screens anymore. 50" and 55" is the way to go ♥♥♥♥♥S.
June 22, 2010 @ 21:33:05
gonna cop mine on thursday cant wait

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 23, 2010 @ 22:04:43
First of all, LOL @ the power brick. Microsoft still can't design a system that doesn't need an external power brick? Really? Is it that hard to do?

Second, LOL because once again Microsoft has shipped a low quality, faulty product that is prone to failure.

Smh @ people buying this piece of garbage or the original 360; I mean honestly, how could someone buy a product that has a 1/3 chance of failing, it's just ridiculous.

4 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 24, 2010 @ 02:32:34
I never had problems with any of my xboxs', my recent one was banned from modding so I had to get a new one. SMH at all these people getting red rings and shit.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 24, 2010 @ 13:21:47
First of all, LOL @ the power brick. Microsoft still can't design a system that doesn't need an external power brick? Really? Is it that hard to do?

Second, LOL because once again Microsoft has shipped a low quality, faulty product that is prone to failure.

Smh @ people buying this piece of garbage or the original 360; I mean honestly, how could someone buy a product that has a 1/3 chance of failing, it's just ridiculous.


seeing as how i'm on my second 360, and my 3rd PS3, and I went through two PS2s, I really see failure in all electronics.
June 24, 2010 @ 14:22:10
Statistically though, the 360 has a higher average rate of failure. Each individual case is unique since there is no real average. But 360 still fails more often than PS3, just not in your case.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 24, 2010 @ 17:13:32
Originally posted by Inactive User
all companies have a secret agenda. sonys is to brainwash people with complete shit and microsoft is trying to save the people!


smh

3 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

Please login first to reply.
x