Xbox 360: Gamertag Thread

May 31, 2011 @ 08:05
I copped 2 months of gold for only $2 american pesos smokeyface

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

May 31, 2011 @ 16:12
how?

http://illestxvillian.tumblr.com/

May 31, 2011 @ 17:44
I guess it was a special offer for people w/o gold.

I didn't have gold since January of 2010.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

Jun 02, 2011 @ 17:59
Blazin 317
Jun 04, 2011 @ 04:52
Purchased a 360 about a lil over a month ago, played Gears 1 and 2, i thought it's an overrated franchise and shouldn't even be compared to the Uncharted franchise. Gears is a GOOD game don't get me wrong but Uncharted shits on it for sure.

Halo on the other hand is pretty epic. Nothing on the ps3 (fps wise) matches the brilliance that is Halo. The campaign made me care about saving earth unlike Killzone where i could've cared less if humanity false into demise.

Another feature 360 has that i thought was cool at first was the party chat. i've been to numerous party chats and it's been really fun but it sways people from talking in game. i really thought since 360s came with mics there'd be more people online talkin in game but i was dead wrong. party chats totally kills mic use in game. party chats is cool if you got a strong group of friends that always game or whatnot but it sucks when you just wanna chat with strangers and make new friends.

all in all, im satisfied with my purchase. i'm enjoying 360 exclusives like gears, halo, l4d2, fable 2, forza 3 and mass effect 1 (played ME2 on my ps3).


dude gears shits on uncharted it's really no competion. I will say uncharted is the best ps3 game but it ain't fucking with gears

My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

Jun 04, 2011 @ 13:44
lol Uncharted is far beyond Gears in every single way. But as the poster said, that is in no way a shot at Gears. GoW is a great game... but Uncharted is to PS3 what Mario was to SNES.


lmfao such a dickrider.

2015 Reel vimeo.com/97743690

Jun 04, 2011 @ 15:54
My 360 got red rings... any alternative to paying microsoft $100 to fix it?
Jun 04, 2011 @ 15:59
My 360 got red rings... any alternative to paying microsoft $100 to fix it?


search craigslist.

2015 Reel vimeo.com/97743690

Jun 04, 2011 @ 16:43
GoW > Uncharted.

2015 Reel vimeo.com/97743690

Jun 04, 2011 @ 20:03
lol no explanation... typical
Jun 05, 2011 @ 08:50
lol Uncharted is far beyond Gears in every single way. But as the poster said, that is in no way a shot at Gears. GoW is a great game... but Uncharted is to PS3 what Mario was to SNES.


If by that, you're trying to imply that that's the best the ps triple has to offer... then shit I rather stick with a console with a 1 year lifespan, 360 smokeyface

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

Jun 05, 2011 @ 09:17
Waiting for new jobs. very successful.
Jun 05, 2011 @ 22:05
Originally posted by Inactive User
GoW > Uncharted.


i would love to say "this" but i cant =[

im a 360 guy and absolutely HATE the ps3 controller. my hands are just way to big for that tiny ass, light ass controller.

i would love to give the Uncharted series a play because i love gaming, but theres no way i would enjoy it with the ps3 controller. and i know i they make aftermarket 360 controllers for the ps3, but none of my friends even have a ps3. lol.

Maybe someday they will offer it on both consoles, but very unlikely.

but the Gears series has been my shit and im very excited for Gears 3.

/rant
Jun 05, 2011 @ 23:58
there's never gonna be an Uncharted on Xbox. Sony owns the rights to the series I believe.

2015 Reel vimeo.com/97743690

Jun 06, 2011 @ 00:14
GT: GabeMarqz. I play CoD Black Ops, GoW2, and NBA 2k11.
Jun 06, 2011 @ 00:56
Thanks very helpful!
Jun 06, 2011 @ 12:08
microsoft raping the fuck outta sony right now. live tv ♥♥♥♥♥s

2015 Reel vimeo.com/97743690

Jun 06, 2011 @ 17:57
Jun 06, 2011 @ 22:28
YOU CANT BE FUCKING SERIOUS!?

let a serious fucking end already.
Jun 06, 2011 @ 22:59
Originally posted by Inactive User
microsoft raping the fuck outta sony right now. live tv ♥♥♥♥♥s


lol i know you trollin. microsoft came soft as fuck this year.
Jun 07, 2011 @ 00:04
Dat remastered Halo 1 doe. smokeyface makes this BS worth it.
Jun 07, 2011 @ 00:26
lol i know you trollin. microsoft came soft as fuck this year.


id take entertainment features announced for dashboard over any of the games displayed at the sony conference.

2015 Reel vimeo.com/97743690

Jun 17, 2011 @ 10:15
I finally set up my 360 in HD LULZ

I feel so ashamed smh

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

Jun 23, 2011 @ 22:30
Xbox Live Codes Vol. Can Someone Bless Me?
A 2 day card would work.

PM. Please and thanks!
Jun 26, 2011 @ 21:36
Originally posted by Inactive User
A 2 day card would work.

PM. Please and thanks!


Can someone please PM me a 2day card? smhsmh
Jun 26, 2011 @ 21:57
rqe
Jun 27, 2011 @ 03:09
Can you change your gamertag for free once or do you have to change it within an amount of time?
Jun 27, 2011 @ 17:37
Can you change your gamertag for free once or do you have to change it within an amount of time?


you can never change it for free.

2015 Reel vimeo.com/97743690

Jun 27, 2011 @ 19:56
Originally posted by Inactive User
you can never change it for free.


you can....
Jun 27, 2011 @ 20:45
how?
Please login first to reply.