Mortal Kombat 9 Official Discussion Thread

Aug 07, 2010 @ 14:23

I want to see the world burn

Aug 18, 2010 @ 09:32
new screenshots





Sep 04, 2010 @ 10:08
Oct 14, 2010 @ 13:48
Controls




I wish I knew more about the controls. I wanna finalize the designs on my controllers so I can make a bunch of different kinds but I don't want to do that and then end up with a bunch of obsolete controllers in a few weeks.

This game loooooooks soooooo ill man.
Oct 16, 2010 @ 22:54
Oct 19, 2010 @ 21:58
^ Wow that Smoke stick looks really nice.
Oct 19, 2010 @ 22:43
^ Wow that Smoke stick looks really nice.


Thanks. I'm finishing a Raiden one up this week. And I think I am going to try and build an MPC themed stick.
Nov 01, 2010 @ 18:44
Nov 20, 2010 @ 16:05
i heard this game was already finished

anal del rey https://soundcloud.com/fred-j-riley

Dec 08, 2010 @ 05:30
rumored roster:

Goro
Quan Chi
Stryker
Noob Saibot
Sindel
Kabal
Shang Tsung
Ermac
Sonya
Sub Zero
Johnny Cage
Scorpion
Jax
Cyrax
Kano
Kitana
Kung Lao
Mileena
Nightwolf
Raiden
Reptile
Sektor
Shao Kahn
Smoke
Kratos (PS3 only)
??? (360 only)
Dec 08, 2010 @ 11:35
This game looks so hype, tag team online will be great.

Twitter: @Mack_SiuMing

Dec 08, 2010 @ 13:00
Kratos smokeyface


who the fuck is kratos


(not for GOD 3??))

I want to see the world burn

Dec 13, 2010 @ 02:15
I bet the 360 version gets Marcus Fenix. Lameeee
Dec 13, 2010 @ 19:40
Mortal Kombat is koming home in April 2011. In just about four short months players will be able to master all new fatalities and combos, and on the PS3 take Kratos for a spin against their favorite Mortal Kombat fighters. Also launching alongside the the standard edition of the game are two special edition versions, the Kollector
Dec 13, 2010 @ 20:18



Dec 13, 2010 @ 20:44
deyuuuuum, i am stoked for this game. gettin back to the og raw shit! i'm definitely gonna have to cop, especially after mk vs dc :/

will the tag team work like MvC (every team member has to die to lose), or will it be like 3 KO's regardless and you lose?
Dec 13, 2010 @ 21:58
will probably get the kollectors edition

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

Dec 14, 2010 @ 19:21
gy, gy, gy, I played MK some 20 y ago |0
Dec 22, 2010 @ 01:19


https://twitter.com/#!/C_Augustus_O

Jan 06, 2011 @ 00:12
this is needed
this is seriously what mortal kombat needs or it's done for. Classic combos on a 2D plane with 3D graphics. Not necessarily the street fighter approach but bringing it back to what made mortal kombat the dopest fighter

Me: Kendu56.com | Brand: Since199X.com

Jan 15, 2011 @ 03:01
Jan 15, 2011 @ 19:29
I really hope this game doesn't suck. UMK3 was/is my favorite fighting game of all time. I hope the new one is fast and not broken like the last couple of years of MK.
Jan 22, 2011 @ 15:48
I also hope this doesn't fail like MK vs DC did.
Jan 22, 2011 @ 17:28
mc vs dc was a joke lol everything was so stiff.
DAMN just watched that kratos trailer smokeyface

anyone know if there ill be a create a character or minigames?
Jan 24, 2011 @ 02:56
mc vs dc was a joke lol everything was so stiff.
DAMN just watched that kratos trailer smokeyface

anyone know if there ill be a create a character or minigames?


There better not be.
Jan 24, 2011 @ 13:37
I could care less about mini games and create a character. They need to focus on the overall gameplay and balance of every character. As much as I had with MK:A, that game was sooooo broken.
Jan 26, 2011 @ 15:07
i like street fighter better >smh>smh>smhtonguefacesmhblinkyeyes>smh>smh>smh
Jan 27, 2011 @ 01:24
I'm prolly gonna cop this on PS3 because I love the PS3 pad. Always played MK on a PS pad, and I don't plan on using my TE stick to play on 360 tongueface
Jan 30, 2011 @ 21:12
Jan 30, 2011 @ 22:35
Holy shit i'm fuckin' psyched lol!
Please login first to reply.