NBA 2K11 Official Discussion Thread

October 18, 2010 @ 10:49:42
im interested
October 18, 2010 @ 12:19:55
fuck yes finally got to make my jordan shoe smokeyface got them Jordan Superflys haha. sucks you can't pick the design cause i was going to try to make some spizikes but owell. They add +8 shot medium idk if you can get different ones or not tho
October 18, 2010 @ 14:08:41
add my GT then: xSoul MurkinV2x
October 18, 2010 @ 14:16:27
sheeeeet needs dis game asap
October 18, 2010 @ 18:54:03
My team just asked me to pick 5 players that I want my team to trade for. I desperatly need a C or a SF, so come on make it happen.
October 18, 2010 @ 20:16:17
how do i pick and roll? xbox 360 btw
October 18, 2010 @ 22:15:59
Dropped 50 on the Sunssmokeyface and got selected to the rookie all star game


LOL My season is more than halfway over, and I've only played 28 games. 2 injuries so far, both "severe ankle spraign" fucking lame.

how do i pick and roll? xbox 360 btw


Right on Dpad, and A for pick and roll. Cmon son. Coulda googled that.
October 18, 2010 @ 22:16:54
Dropped 50 on the Sunssmokeyface and got selected to the rookie all star game


LOL My season is more than halfway over, and I've only played 28 games. 2 injuries so far, both "severe ankle spraign" fucking lame.
October 18, 2010 @ 23:15:15
damn just unlocked the XIs, 38/40 jordans. Idk what to use now the XIs or my own shoes haha 60 games into rookie season.

78 Overall
25.6 PPG
6 RPG
2.8 APG
1.1 BPG

45.2 player efficieny rating
October 19, 2010 @ 08:53:10
hey fellows; do "ranked" games actually count for your win-loss record? bc mine seems to be incorrect. where do i go to see my ranking/record?

also, does it count when you're playing against a friend on psn?
October 19, 2010 @ 15:59:04
My team didn't even trade for anybody. Now I have to try to carry these scrubs to the playoffs myself. No offense but GS blows in this
October 19, 2010 @ 19:44:01
Im on the Pacers and these
October 19, 2010 @ 20:59:40
holy shit. fuck the jazz. cant guard for shit. i get 2 blocks, 12 rebs, 30 pts. and a

\X/

October 19, 2010 @ 21:25:38
holy shit. fuck the jazz. cant guard for shit. i get 2 blocks, 12 rebs, 30 pts. and a
October 19, 2010 @ 22:29:40
Fuck injuries. How is it I've only played 30 games and I'm passed the trade deadline? FML.
October 20, 2010 @ 00:18:51
fuckin suns....steve nash never passes the got damn ball...so ironic
October 20, 2010 @ 02:17:56
Is this game worth my purchase? lol
October 20, 2010 @ 02:34:08
yeah i highly recommend it; best b-ball game to date.

on another note; just got drafted by memph pick 28 in the first rd
October 20, 2010 @ 03:36:24
Is this game worth my purchase? lol


Well worth it. You won't regret it unless you're really impatient with My Player mode, but there is so much more than just My Player.
Overall game play & presentation is superb.

If you're unsatisfied you can wait a few months for this.
Bonus item smokeyface

est. mcmxcii

October 20, 2010 @ 13:17:35
whats the bonus item, a rosary?
October 20, 2010 @ 13:59:54
40/40 Jordans smokeyface

last pair to unlock was the 3s for me. Unlocked the 11s as shoe 38 i think
October 20, 2010 @ 14:40:05
whats the bonus item, a rosary?


NBA Jam |0
October 22, 2010 @ 21:53:26
Dat back spasms out 1-2 weeks
October 23, 2010 @ 03:37:19
For anyone that needs to purchase 2k11, the website below has it for $43.21 SHIPPED! Best deal I've seen so far.

http://glyde.com/?rid=lix6gb

Use promo code: slickdeals (15% Discount)

WWW.TRUMPIA.COM All-In-One Marketing Service specializing in Mobile SMS, MMS, QR Code, Email, Voice, IM, Facebook and Twitter.

October 25, 2010 @ 09:47:14
What position does everyone recommend for My Player? I can't decide between 6'6 Athletic SG and 6'4 Athletic PG. As a SG I'd wanna go to NO, Jazz, Pacers, Bulls or OKC 'cause they have openings. PG is a lot more limited in regards to starting though, Memphis and Portland are the only teams with a need there.
October 25, 2010 @ 10:31:14
Unless you go to a team with an all-star at that position, you'll be starting a few games into the season if you play good enough.

FML, more injuries for me.
October 25, 2010 @ 14:28:41
id pick SG personally. and i dont really think it matters if there is already an all star at your position because i got drafted by the trailblazers as a SG and started over Brandon Roy after about 10-15 games. you just have to play good

\X/

October 25, 2010 @ 16:08:22
^True i start over john wall lol, 15 ppg 7 assits

swag

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

October 25, 2010 @ 16:43:58
Originally posted by Inactive User
^True i start over john wall lol, 15 ppg 7 assits

swag


Lol i average 25ppg 4 apg and still come off the bench but my minutes average almost 40. I'll probably request a trade soon.
Please login first to reply.
x