Marvel vs Capcom 3 Official Discussion Thread

February 18, 2011 @ 18:34:53
Protip:Rolling your thumbs across the pads as quickly as you can

If you don't have blisters by the end of your first match, you're doing it wrong.
February 18, 2011 @ 20:42:37
Use simple mode if you're that bad... herpity derp
February 18, 2011 @ 22:30:07
Any high level gameplay videos out there? I like watching those for some reason


H4Yapt1k3sA

kOVCpbupr_4
February 18, 2011 @ 23:29:59
Chun li and x-23 are swag and smh at no spectator mode and you cant watch replays

All I do is eat tuna and listen to Rich Hil

February 19, 2011 @ 01:55:25
zero, capt, and deadpool blushing I fucking suck with my fight stick, smh
February 19, 2011 @ 04:12:39
i can only unlock 4 characters. how do i get the rest? keep beatin the game wit new characters?
February 19, 2011 @ 04:36:32
there are only 4 unlockable characters for now

shuma and jill are going to be unlocked 15th of next month
February 19, 2011 @ 06:20:50
Played it today with a bunch of randoms I met for the first time. Was pretty blown, so it made it even more awesome. Better than MvC2?! No fucking way.

Everyone chose random to make it fair, I ended up smashing. Fucked with Sentinel, Akuma, that one dude that's similar to Zangief, but kinda better, Spider Man, Storm, Felisha, and I think that's it. Wish I could have made a team of my own.

Played them in MvC2, prompting them to switch back after checking my mad swank.
February 19, 2011 @ 16:10:13
at first when i played the game i got a lot of the air combos and stuff down and thought that was all the game. then i watched that pro game footage on the last page and realized that i still dont know shit about the game lol.
February 19, 2011 @ 16:30:03
there are only 4 unlockable characters for now

shuma and jill are going to be unlocked 15th of next month


Have they announced or hinted to the other two?

http://www.youtube.com/watch?v=CamPXxfl7Lw

cause they really need Dio Brando, I think they still own the rights.
February 19, 2011 @ 19:52:19
Level 3 X-Factor Sentinel is completely ridiculous, holy shit.
February 19, 2011 @ 20:10:29
I want that game sooo bad! The first one was fun! Use to play it on my computer all the time.
February 19, 2011 @ 20:51:02
Level 3 X-Factor Sentinel is completely ridiculous, holy shit.


I beat an x-factored sentinel noob online today with over 200 wins and like 30 losses. Hulk's super armor frames swag over all

www.twitter.com/tonysteak

February 20, 2011 @ 21:41:09
Man, im getting RAPED.

I only won about 4 times out of 20 smh

But Dr. Doom + Hidden Missiles = You aint touchin me
February 20, 2011 @ 22:53:17
there are only 4 unlockable characters for now

shuma and jill are going to be unlocked 15th of next month


thanks dawg.

who the fxck knos how to stop CHEAP ASS Dante?? whos gud to fight against him wit? and how?
February 21, 2011 @ 11:23:21
Just picked this shit up. Let's be real though how many of yall nikkas actually know any combos. I'm the type of nikka that just presses every button. That's how I played back in the days and that's how I continue to play smokeyface


Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

February 21, 2011 @ 12:17:59
Pushing buttons is only gonna get you so far. Good luck blushing
February 21, 2011 @ 12:39:07
deadpool is dope as fuck
button mashing smokeyface

Black Panther member

February 21, 2011 @ 12:49:30
Originally posted by Inactive User
thanks dawg.

who the fxck knos how to stop CHEAP ASS Dante?? whos gud to fight against him wit? and how?


Dante is the best character, no doubt.
Hes my favorite, too.

He can attack from ALL ranges.
From short, he is a beast in fist to fist.
From mid, he can do moves with the guitar, he glides to you with his sword and attacks + shoots you.

From far, he can shoot beam balls and missiles.

Dudes unstoppable.
February 21, 2011 @ 21:58:16
someone teach me how to gun loop with wesker.
February 21, 2011 @ 22:36:35
Zero, Sent and Doom. Sent is way toooo overpowered though. I'm taking whole teams out with a simple combo with him smokeyface
February 22, 2011 @ 15:08:28
Does anyone think Marvel vs Capcom 2 (psn/xbox live version) will get a price drop anytime soon since this new one is out? I'm not gonna play enough to justify spending $60 for mvc3, but don't wanna pay $15 for mvc2 and then see it get cut to like $7/8 or less.

I feel like it'll be the same price but maybe someone here saw something somewhere to suggest otherwise.
February 22, 2011 @ 17:51:38
Beat the arcade with every character.

Longest time i played to get 1 achievement smh
February 23, 2011 @ 05:32:12
February 23, 2011 @ 05:52:32
wesker and skrull look good from what i've seen.
February 23, 2011 @ 10:26:26
Is this 4 buttons or 6? I'm guessing 6? ABCD + 2 tag charas??
February 23, 2011 @ 10:28:53
Haven't used Capt too extensively, can anyone confirm if Final Justice is a HC again?

I saw Stars & Stripes a few times, still kind of iffy to use.
February 23, 2011 @ 14:17:19
how do you use x factor?
February 23, 2011 @ 14:20:43
Dante + Deadpool + Iron Man = smokeyface

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

February 23, 2011 @ 14:54:58
press S+L+M+H at the same time. you turn red. if you got 3 its like 10 seconds of x factor, 2- like 15 and if you do it with only 1 you get like 30seconds of x factor(something like that). you don't take any chip damage during this time and you seem faster linking combos together. I played on hard x factored with only x23 and beat all 3.
Please login first to reply.
x