Mac Official Discussion Thread

Dec 26, 2010 @ 08:47
When do the new MBP's come out im getting one and i wanna be sure i get the newest one when i get the chance...

-THiZZ
Dec 26, 2010 @ 11:43
When do the new MBP's come out im getting one and i wanna be sure i get the newest one when i get the chance...

-THiZZ


Scroll down to the Macbook Pros

http://buyersguide.macrumors.com/
Dec 26, 2010 @ 14:50
*kanye shrug*
Dec 26, 2010 @ 22:24
Is the Air any good? Im worried that it wouldn't be very durable and with the small processor and amount of memory does it make it run slow or perform horrible???

-THiZZ
Dec 27, 2010 @ 01:50
Is the Air any good? Im worried that it wouldn't be very durable and with the small processor and amount of memory does it make it run slow or perform horrible???

-THiZZ


Don't get it if it's gonna be used as your main computer.
Dec 27, 2010 @ 02:46
Also suggestions on a good printer/scanner?


lookin for one too^


canon pixma mp 560 cheap, prints and scans in good quality, wireless
only downside is that it prints a tad slow.
Dec 27, 2010 @ 02:47
Is the Air any good? Im worried that it wouldn't be very durable and with the small processor and amount of memory does it make it run slow or perform horrible???

-THiZZ


the flash memory makes up for the lack of processing speed.
if you're not doing anything crazy intensive then you can indeed use it as your main computer. i know people who run parallels/vmware on the new macbook air and it does a decent job. therefore if you're using it for basic use; internet/and other random typical shit you'll be perfectly fine. only suggestion is to get an external to store your media.
Dec 27, 2010 @ 03:47
Yeah i was already planning on getting an external. I've always been interested in the MB's and now that i got the chance to get one i want to get the right one. Although the Pro does seem nice the Air seems to be just fine to do what i want which is casual shit and run some programs every now and then. Considering i don't play computer games i would maybe use it for photoshop or something along those lines and that's it. Other than that its gonna be for school and music...

-THiZZ
Dec 27, 2010 @ 07:47
I was surprised when my cousin was playing SC2 on his macbook air smokeyface
Dec 28, 2010 @ 03:31
Anyone think that the 13in MBP will get the i5 or i7 cores in the next update?

fs ᴛʜʀᴇᴀᴅ: http://hypebeast.com/forums/apparel/164303

Dec 28, 2010 @ 05:46
^nah i doubt it. probably just i3's with different processing speeds/amounts of storage.
one thing i do hope to see is flash memory in the 13 macbook pros. the macbook air is supposed to be the next generation of macbooks so hopefully with the next 13 mbpro release we see some of the cool similarities like slim design and flash memory.
Jan 02, 2011 @ 13:03
Is the Air any good? Im worried that it wouldn't be very durable and with the small processor and amount of memory does it make it run slow or perform horrible???

-THiZZ

I don't think so, if I had the money to buy an Air I'd just save up and buy a pro.
Jan 02, 2011 @ 21:23
anybody got a problem with their mb pro screen being wobbly? everytime its on my lap shit flops around
Jan 03, 2011 @ 01:29
My screen doesn't lock up properly on my MBP when I close it.
Jan 03, 2011 @ 13:35
Make sure you ain't rocking those hard cover cases for the MB.
Jan 03, 2011 @ 20:52
My screen doesn't lock up properly on my MBP when I close it.


you get it fixed?
Jan 05, 2011 @ 15:07
anybody got a problem with their mb pro screen being wobbly? everytime its on my lap shit flops around


is it a 15 or 17 macbook pro? it's a recurring problem with the larger screens they tend to get wobbly over time. i would bring it to an apple store to have a genius take a look.
Jan 05, 2011 @ 15:11
Anyone think that the 13in MBP will get the i5 or i7 cores in the next update?


13inch mbp will be discontinued.
Jan 05, 2011 @ 15:41
wait wat?)

I want to see the world burn

Jan 07, 2011 @ 22:26
whats your guys average battery time for mbpro?
Jan 07, 2011 @ 23:47
spilt drink all over mbp keyboard. It sucks now, keys stick. fml.
Jan 09, 2011 @ 17:57
I highly suggest everyone to do this....
http://hints.macworld.com/images/eq_big.jpg
Jan 10, 2011 @ 02:50
equalizers are stupid; all you're doing is distorting frequencies from what they were mastered to truly sound like. i'd suggest you purchase a portable amp if you need whatever boost.

1. import FLAC/ALAC files
2. jizz at sexy bitrate
3. ???
4. Profit
Jan 10, 2011 @ 12:53
spilt drink all over mbp keyboard. It sucks now, keys stick. fml.


Supposedly Apple doesn't cover that, however when it happened to me I just said the shit stopped working, and the keys were sticky. Still though they fixed it and didn't charge me since I have Apple Care.

My advice, just take that shit in and if they ask if you spilt liquid lie.
There is a tab or something in your keyboard that is supposed to turn a different color is liquid hits it but I dunno.
Jan 11, 2011 @ 07:42
Originally posted by Inactive User
I highly suggest everyone to do this....
http://hints.macworld.com/images/eq_big.jpg


looool are you stupid??

the idea with equalisers is to take frequencies away to boost others lol, not to boost nearly everything.

go take a music tech course or something nikka
Jan 12, 2011 @ 21:23
Supposedly Apple doesn't cover that, however when it happened to me I just said the shit stopped working, and the keys were sticky. Still though they fixed it and didn't charge me since I have Apple Care.

My advice, just take that shit in and if they ask if you spilt liquid lie.
There is a tab or something in your keyboard that is supposed to turn a different color is liquid hits it but I dunno.


everything seems to function fine it's just the keys that are sticky. I wonder what it would cost to clean/replace them.
Jan 23, 2011 @ 18:43
Mac Fourms/Blogs
Hey im about to purchase a macbook pro but before i do want to follow up on for mac blog and become a member of some mac forums.....what sites do yall go and also what bags for are u using to hold your mac in.
Jan 23, 2011 @ 21:01
Jan 23, 2011 @ 21:12
macrumors
macblog.sk , dat 3rd country blog
Jan 23, 2011 @ 21:18
macrumors
macblog.sk , dat 3rd country blog


why do you have a new account? smh

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

Please login first to reply.
HYPECHAT 0