April 6, 2009 @ 07:07 PM
Flatland Funk

Post: 4144

Join Date: Oct 2006

Location: Lauderhill,Fl

i was going to get the official one but i dont want to pay 100 for that shit or go through the hassle of looking for a cheaper one.

Will those 3rd party usb network adapters work? Because i know to use them on PCs or laptops you have to install drivers..
April 6, 2009 @ 07:21 PM
jawesome

Post: 3716

Join Date: Sep 2008

Yeah, they'll work.

Instagram: prxsh

April 6, 2009 @ 07:23 PM
Guapamole

Post: 3957

Join Date: Jan 2009

I used to just use my laptop and plug in an ethernet cable betwen the two.
April 6, 2009 @ 07:29 PM
jawesome

Post: 3716

Join Date: Sep 2008

...You serious? I wouldn't have traded my 360 if I had known that...

Instagram: prxsh

April 6, 2009 @ 09:17 PM
Flatland Funk

Post: 4144

Join Date: Oct 2006

Location: Lauderhill,Fl

ah. im checking out some used ones on amazon for like 40 bucks. so ill probably end up getting one of those. i know you can use the adapter that was for the original xbox with the 360 as well.
April 6, 2009 @ 09:33 PM
Flatland Funk

Post: 4144

Join Date: Oct 2006

Location: Lauderhill,Fl

im pretty sure all the ethernet ones work the same on all the consoles
April 6, 2009 @ 11:03 PM
unknown force.

Post: 3969

Join Date: Nov 2007

Location: san diego

yeah they're called gaming adapters, some might be printer wireless or some shit. but if you can plug a ethernet cable in to it it should work. there are also the old ones from the OG xbox that were ethernet cable based but were official microsoft you can usually find them on ebay
April 6, 2009 @ 11:33 PM
April 7, 2009 @ 12:38 AM
Ruv.

Post: 77

Join Date: Jan 2007

Location: T*

hey where to cop wireless adaptor for ps3?



high five smile
April 7, 2009 @ 08:15 AM
tm10

Post: 59

Join Date: Nov 2006

you can get it from play-asia.com for relatively cheaper.
April 7, 2009 @ 02:28 PM
ricky tan

Post: 1478

Join Date: Jan 2008

Location: serbia

hey where to cop wireless adaptor for PS3?


funny guy right here

hung 10 never surfed

April 7, 2009 @ 03:38 PM
WGMeets

Post: 720

Join Date: Sep 2008

Location: Clifton, NJ

I used to just use my laptop and plug in an ethernet cable betwen the two.


Yup that shit works like a charm. Free too, if you have a extra cable lying around.
April 7, 2009 @ 09:02 PM
Flatland Funk

Post: 4144

Join Date: Oct 2006

Location: Lauderhill,Fl

hey where to cop wireless adaptor for PS3?
ohh now i c wut u did thar ;]
April 8, 2009 @ 03:58 AM
Jim Jardashian

Post: 3900

Join Date: Aug 2007

hey where to cop wireless adaptor for PS3?


ohh now i c wut u did thar ;]


-_-
April 8, 2009 @ 01:45 PM
ricky tan

Post: 1478

Join Date: Jan 2008

Location: serbia

lol

hung 10 never surfed

April 8, 2009 @ 04:06 PM
Flatland Funk

Post: 4144

Join Date: Oct 2006

Location: Lauderhill,Fl

haha why that face jimmy?

Please login first to reply.
Back To Top