POST YOUR DUNKS

Mar 04, 2008 @ 06:09
crappy camera but you guys get the idea..
Mar 05, 2008 @ 00:33
werd.. holler!



fucking sickkk
love the matching
Mar 05, 2008 @ 00:58
crappy camera but you guys get the idea..


that you have a very small amount of leg hair
Mar 05, 2008 @ 05:28
lol i try
Mar 05, 2008 @ 11:53


Heres my small collection...
Mar 05, 2008 @ 13:41
Damn you got 3prs of new shit and then supremes. wtf. nice
Mar 05, 2008 @ 16:00
/\ /\ haha yea the supremes were a christmas present from my girlfriend...I thought the same
Mar 05, 2008 @ 20:18
lol thanks =D
Mar 06, 2008 @ 22:15
Came up on these today>smh, but can't decide if they look better with Red or White laces. Suggestions anyone? I'm kinda feelin' Red cuz White gets dirty too easily.

Also picked these up at Active. I have to say that these are by far some of the Sickest Highs to come out in a while, the reptile skin print is KRAZY!!!!! Heres a funny story too when I was paying for them. The guy that rang me up was like whats the Street Nickname for these? and I was like Motley Crue Dr. Feelgoods & he was like HUH??? They shoulda been called TMNT Raphaels LOL'd I agree with him though, cuz not too many people know what that album cover looks like. I didn't for one until I saw the pix online.
Mar 06, 2008 @ 22:21
damn those are both heat!!!

WANTED:NIKE DUNKS- SIZE 11
-BRUTS
-DR. FEEL GOODS
-BLOODY SUNDAY'S
-ST. J0HN'S

PM ME IF U G0T ANY 4 SALE.
Mar 06, 2008 @ 22:22
HEY WICKEDWUN WHAT ARE THE WHITE RED AND BLACK ONES ON TOP CALLED?
Mar 06, 2008 @ 22:31
Came up on these today>smh, but can't decide if they look better with Red or White laces. Suggestions anyone? I'm kinda feelin' Red cuz White gets dirty too easily.

Also picked these up at Active. I have to say that these are by far some of the Sickest Highs to come out in a while, the reptile skin print is KRAZY!!!!! Heres a funny story too when I was paying for them. The guy that rang me up was like whats the Street Nickname for these? and I was like Motley Crue Dr. Feelgoods & he was like HUH??? They shoulda been called TMNT Raphaels LOL'd I agree with him though, cuz not too many people know what that album cover looks like. I didn't for one until I saw the pix online.


those look better on pics,
nice ralphs.
Mar 06, 2008 @ 22:37
Originally posted by Inactive User
heres some





omg what are these?!?! like the name.. where can I find and how much?!?! you guys have killed it lol. this is my favorite thread haha. Im new to dunks but im like wow blinkyeyes
Mar 06, 2008 @ 22:41
those red and green ones are the Dr. feel goods designed off the the montly crew album cover....theyre tight idk when theyre c0min 0ut though??? anyone know?
Mar 06, 2008 @ 23:12
HEY WICKEDWUN WHAT ARE THE WHITE RED AND BLACK ONES ON TOP CALLED?

They are called the Jason or Friday The 13th Dunks & the Dr. Feelgoods dropped today & are a general release so U should be able to get them everywhere by the end of this week or early next week.
Mar 06, 2008 @ 23:21
iight thanks...im lookin at s0me dr. feel goods on line right now that im tryin 2 cop.
Mar 11, 2008 @ 19:49

my collection so far
(traded the 2 cement stabs all the way on top for some St. Pattys SB Dunks they should come in 2morrow blushing
im wearing these rinow

i gotta say tho these are one of my fave shoes, one of the more recent cops blushing
Mar 11, 2008 @ 20:08
why are your boxes inside out blinkyeyes
Mar 11, 2008 @ 21:01
because...
that is my style... that is me...
LMFAO
cuz i flipped them inside out smokeyface
Mar 11, 2008 @ 21:06
fuck i need a pair of send helps
Mar 12, 2008 @ 04:23
Those Sea Crystals are lookin pretty clean too
Mar 12, 2008 @ 04:42
the boxes look real nice inside out i done that to most of my sb boxes
Mar 12, 2008 @ 08:06
respectable collection monkeyfresh
Mar 12, 2008 @ 09:39
You should try and get a bigger set of stairs
Mar 12, 2008 @ 14:25
there the friday 13th dunks kid
Mar 13, 2008 @ 01:56
i came across this thread a lil late lol. anywayz, i dont have alot of really limited ones but heres my collection.



i really want the friday the 13th and the send helps. anyone know where i could get them?
Mar 14, 2008 @ 13:20


those are minee blushing
thurr nothing special butt i love them cause thurr comfy and amazing to skate in!
< if picture doesnt work click here >
Mar 16, 2008 @ 22:30
nice stuff everyone,but this thread is DEAD! tongueface
Mar 17, 2008 @ 00:48
^^ wow very pessimistic comment
Mar 17, 2008 @ 05:00
moneyfresh, send helps and sea crystals! damn!, are those Deftones i spy on the third row? or are my eyes decieving me
Please login first to reply.