POST YOUR DUNKS

September 07, 2008 @ 11:37:31
blushing Just picked up these de la's with the box signed by members of the sb team and some pushead's smokeyface

>smh


very nice bro...I just sold my kuwaharas for the money to get de la DS.
September 09, 2008 @ 15:31:50

September 09, 2008 @ 17:33:10
some of my dunks with Labels Laces...

September 09, 2008 @ 17:53:55


Samples?? Or did these drop already? Nice stuff man.
September 09, 2008 @ 18:04:23
enjoy.






September 09, 2008 @ 18:56:35
^your A Fucking Asshole!!
September 09, 2008 @ 21:28:24
my fault no tag on last
post

September 09, 2008 @ 23:23:47
enjoy.




what are the ones in behind of the stussy's?? shits are firee
September 10, 2008 @ 14:53:33
enjoy.




what are the ones in front of the stussy's?? shits are firee


customs spot go specially made
September 10, 2008 @ 19:24:56
Don't have many...but this is what I got...







And missing are my Gib's.
September 10, 2008 @ 19:26:59
MAAAAAAD props go out to sportfreak!smokeyface
September 10, 2008 @ 21:59:14
customs spot go specially made


yeah i noticed i put in front instead of behind so i edited the post. but thanks
September 16, 2008 @ 01:23:44
Cot Damn!! sportfreak ur collection is Legit, but please stop pointing in ur pix its funny as hell though & U look exactly like this dude gp773 who posts alot in the LRG thread.
September 16, 2008 @ 02:16:39
customs spot go specially made


if he was asking about the ones BEHIND the stussy's. those are viotech co.jp
September 17, 2008 @ 14:56:19
if he was asking about the ones BEHIND the stussy's. those are viotech co.jp


ty ty
September 17, 2008 @ 17:10:31
my collection was like sportfreaks 3 months ago but, i sold everything but 100 pairs so i could buy my house.blushing well worth it. collection already growing again.smokeyface
September 18, 2008 @ 19:02:48
How the fuck can you cats spend that much on shoes?
September 18, 2008 @ 19:56:52
Originally posted by Inactive User
my collection was like sportfreaks 3 months ago but, i sold everything but 100 pairs so i could buy my house.blushing well worth it. collection already growing again.smokeyface


Show proof tongueface haha
September 18, 2008 @ 21:25:28
^ like i said i sold everything but 100 pairs. i would take pics. of the 102 pairs i now have for all you non believers but i am in the process of moving to my new pad. 3 of my buddies work at 3 different skate shops so i always get hooked up. its not hard to buy sb's when you have a good paying job and get a deal on them. smokeyface
September 18, 2008 @ 21:26:48

Inactive User

^fool. thats hella dope.
sell your shoes when you grow up to buy a house.
thats freakin GENIUS! ima do that. xD
September 21, 2008 @ 15:06:35
September 21, 2008 @ 21:05:10
my contribution














What are the shoes under the 'Untiffs' called?
September 21, 2008 @ 22:04:52
good
very nice
where are you got those ?
I like NIKE very much, sarmt ,comfortable , cheap.
have you god a lv bag ? I like it too .but it is extremly expensive .
www.zoeshopping.com
September 22, 2008 @ 22:40:03
very nice
where are you got those ?
I like NIKE very much, sarmt ,comfortable , cheap.
have you god a lv bag ? I like it too .but it is extremly expensive .
www.zoeshopping.com


lol
September 23, 2008 @ 15:28:22
WTF was that last post, straight spammer tryin' to sell some fake LV shit.
September 23, 2008 @ 19:00:53
How are you guys keeping the knots so short? I just got a pair of griptapes and the lace is really long... when i tie it up normally, it almost reaches to the ground
October 01, 2008 @ 04:55:09
yeah for some reason, mid laces are extra long but just use another hole or loosen the front more.
October 02, 2008 @ 18:39:31
October 03, 2008 @ 19:48:18
enjoy.








you might seriously have to consider putting me in your will
October 05, 2008 @ 17:58:03
quite the collection
Please login first to reply.
x