Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
January 2, 2008 @ 04:40 PM
k23zzz

Post: 348

Join Date: Sep 2007

would you get the air trainer hurrache transformers for $60




i'm thinking about getting them but i dunno what they look like in person, what do you guys think
January 2, 2008 @ 07:22 PM
N01SY

Post: 12

Join Date: Jan 2008

Location: Queens New York

IMO those are ugly as fk.
January 2, 2008 @ 07:24 PM
Medasyn

Post: 1182

Join Date: Dec 2007

Location: London

^^ cosign.
January 2, 2008 @ 08:51 PM
the capo 2007

Post: 67

Join Date: Jul 2007

Location: 845 New York

ugly.
January 2, 2008 @ 09:05 PM

Inactive

if someone gave them to me i would wear them
January 3, 2008 @ 12:55 AM
Perf3kt

Post: 525

Join Date: Nov 2007

i guess it depends, if $60 is going to make a hole in your wallet then definately no, if you have $60 just laying around go for it.

ugly imo though
January 3, 2008 @ 12:10 PM
e

Post: 3771

Join Date: Sep 2007

I couldn't cope with myself if I bought those.

Hope that helps smile
January 4, 2008 @ 09:47 AM
outlawzsm

Post: 2850

Join Date: Mar 2006

Location: US of A

No I wouldnt cope. Dumbass.
January 4, 2008 @ 09:52 AM
DunksOnDeck

Post: 320

Join Date: Dec 2007

Location: Atlanta

i guess it depends, if $60 is going to make a hole in your wallet then definately no, if you have $60 just laying around go for it.

ugly imo though



Wow! what a waste of shoes.

I agree with him though Just gl with them.
January 7, 2008 @ 12:21 AM
the capo 2007

Post: 67

Join Date: Jul 2007

Location: 845 New York

No I wouldnt cope. Dumbass.


lmao, i was scrolling down waiting for it..cool
January 7, 2008 @ 10:01 PM
3ric

Post: 109

Join Date: Aug 2007

the only way id wear em if dey were givin 2 me 4 free, but idk its ur choice
January 8, 2008 @ 01:00 AM
pnsho

Post: 6871

Join Date: Jan 2007

No. With $60, you could do way better.
January 8, 2008 @ 01:18 AM
Liquid

Post: 2240

Join Date: Dec 2007

Location: Brooklyn, NY

lmao, i was scrolling down waiting for it..cool

+1 lol

Richard Cumming: word if your dick aint wet 24/7 you’re a simp. if theres no pussy around bess b’lee dat i got my dick in a glass of water

January 8, 2008 @ 11:04 AM
R-E-Mosquitos

Post: 82

Join Date: May 2007

they are fugly as hell, save your money and buy something fresh when youve got more.
January 8, 2008 @ 06:52 PM
superveelain

Post: 1461

Join Date: Jan 2007

60$,thats cool..
January 13, 2008 @ 08:57 PM
soulamazing.

Post: 5498

Join Date: Jan 2008

Location: Adverse City.

Save yourself about 15 more bucks and you got yourself a pair of Dunks.
January 14, 2008 @ 12:50 PM
Action Jackson

Post: 73

Join Date: May 2007

optimus prime trainers wayyy nicer... cop them, i know i might
January 18, 2008 @ 10:17 PM
jay3091

Post: 1942

Join Date: Oct 2007

Location: Ann Arbor, MI

Don't like them. Maybe good for playin' in Basketball though.
January 18, 2008 @ 10:24 PM
Khiajay

Post: 938

Join Date: May 2007

Location: NY/CHI but from da h...

Look comfy...reminds me of the VII's a TAD bit (sock liner)
edit: nvm looking at phone screen. I guess the sides remind me of the VII's a TAD bit,but the still look comfy. It's not my cup of tea.
January 19, 2008 @ 06:04 PM
Krills

Post: 392

Join Date: Oct 2007

Location: New York - the wonde...

fugly
January 19, 2008 @ 06:07 PM
Teriyaki_K

Post: 87

Join Date: Oct 2007

naah allow them LOL...
January 19, 2008 @ 06:21 PM
nikeking9389

Post: 34

Join Date: Jan 2008

i like the colors i will get fo $60
January 19, 2008 @ 11:03 PM
k23zzz

Post: 348

Join Date: Sep 2007

glad i didnt get them
after that 60 dollars i managed to get enough money
to get a Very very very NDS(cant even see the wear)
pair of Jordan V Retro Fire Reds

one of my grails...

Please login first to reply.
Back To Top