Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
April 4, 2007 @ 04:49 PM
itdiedin98

Post: 3886

Join Date: Feb 2006

Location: MD -> NC -> VA



As you may recall, a petition was going around asking Nike to produce the sneakers Marty McFly wore during the year-2015 scene in Back to the Future Part II. Now the grassroots movement has an official site - so if you want a pair of the futuristic sneakers worn by Marty McFly (played by Michael J. Fox) in the 1989 film Back to the Future Part II, head on over to McFly 2015 and sign the petition!

From: Pete

The Official Website of the McFly 2015 Project
April 4, 2007 @ 06:33 PM
bape_boi

Post: 361

Join Date: Jun 2006

i like the sneakers but 2015??? fuuuuuck that!!!! i aint trynna wait 7 years for sneakers ... you crazy for that one... release em noW! id petition for that
April 4, 2007 @ 06:48 PM
PuShEaD1428

Post: 304

Join Date: Sep 2006

Location: N.J.

i forgot how the actual shoe looks like can anyone post a pic?
April 4, 2007 @ 06:53 PM
Fishscale

Post: 1594

Join Date: Jun 2006

I remember hearing about this a while back. I'd cop simply for novelty.
April 4, 2007 @ 06:53 PM
newsteezhead

Post: 260

Join Date: Mar 2007

Location: Cincinnati Metro Are...

Just googled it.



I'd cop. (Look at me in the club glowin'. lol.)
April 4, 2007 @ 07:12 PM
RageATM 510

Post: 140

Join Date: Nov 2006

Location: Bay Area

i like the sneakers but 2015??? fuuuuuck that!!!! i aint trynna wait 7 years for sneakers ... you crazy for that one... release em noW! id petition for that


UHHHHH im pretty sure the shoes were worn in "2015" in the movie. Like it took place in 2015 when he wore them, not the year they want them released.
April 6, 2007 @ 10:14 PM
SoleFresh87

Post: 1353

Join Date: Nov 2006

Location: Columbia , South Car...

pretty funky , maybe in 2015 these will represent all sneakers , cause isnt that the way they're trying to look anyway? just a thought

Instagram @g87vrse *ArtMusicFlimLife*

April 7, 2007 @ 04:52 PM
donut

Post: 46

Join Date: Mar 2007

Location: Canada- Toronto- Ott...

i actually never knew that they shooting for a 2015 release.
April 7, 2007 @ 05:00 PM
sellme

Post: 2189

Join Date: Mar 2007

Location: toronto

i forgot how the actual shoe looks like can anyone post a pic?





MY GRAILS!! MUST COP IN 2015!!
April 7, 2007 @ 08:23 PM
sim0nsays

Post: 76

Join Date: Nov 2006

i would love a pair
April 7, 2007 @ 08:46 PM
blasdro

Post: 319

Join Date: Oct 2006

what would they fall under the category of? Space Runners? Nike should keep these exclusive to the movie.




Plus they look terrible.
April 7, 2007 @ 09:04 PM
Definition

Post: 300

Join Date: Dec 2006

i'd cop just for how different they r from other shit...
April 7, 2007 @ 11:31 PM
-Ruff Ryder-

Post: 61

Join Date: Feb 2007

shit 2015 imma be 26 wouldnt mind rocking these, i think they hot!&)
April 7, 2007 @ 11:43 PM
clockwork416

Post: 258

Join Date: Jan 2007

Location: Toronto/Brooklyn

Nice, I signed the petition a whilllllllle back.

One of my fave trilogies too.
April 7, 2007 @ 11:57 PM
zurejwen

Post: 639

Join Date: Apr 2007

Thats nuts how accurate nike made the shoe look...I mean...shoes looked nothin like that in 89 and most of the b-ball shoes released now are alot closer to lookin like that shit...i would cop if they werent so fuckin high
April 8, 2007 @ 12:20 AM
sellme

Post: 2189

Join Date: Mar 2007

Location: toronto

Thats nuts how accurate nike made the shoe look...I mean...shoes looked nothin like that in 89 and most of the b-ball shoes released now are alot closer to lookin like that shit...i would cop if they werent so fuckin high

Nah man, see we still got another 8 years to develop. Once 2015 rolls around, these kicks'll be bangin.
April 8, 2007 @ 01:57 AM
Smurf

Post: 775

Join Date: Aug 2006

Location: Toronto

I'm watching Back to the Future II right now.
April 8, 2007 @ 02:09 AM
darkmatter

Post: 450

Join Date: Oct 2006

Location: CA

[FONT="Arial Black"]ahhahhaaa fuuuugly theres probly maybe 1 person in this whole forun that could pull those off...sorry not for me..[/FONT]
April 10, 2007 @ 10:44 AM
Shes So Fly

Post: 184

Join Date: Sep 2006

Location: Between T.O & Ot...

These things are MAD ugly imo and I wouldn't
be caught dead with them on razz lol
April 10, 2007 @ 01:48 PM
alnit3

Post: 191

Join Date: Mar 2007

If those got released, prolly cop just to add to the collection.
April 10, 2007 @ 02:29 PM
CHEEP

Post: 4164

Join Date: Mar 2007

Location: 904

These things are MAD ugly imo and I wouldn't
be caught dead with them on razz lol


i bet youll be rocking them in 8 years.
April 10, 2007 @ 02:41 PM

Inactive

Have any of you ever seen them in real life? I saw them at ISB in Atlantic City. The kid that won had a pair. He's a deaf kid with a shit load of PE's . One of the sickest collections I've seen
April 10, 2007 @ 02:46 PM
Theseventhletter

Post: 9148

Join Date: Apr 2006

Location: Brooklyn New York Ci...

please before you post and accentuate how big of an illiterate idiot you are they were worn in 2015 in the movie not a 2015 release
April 10, 2007 @ 02:50 PM
CHEEP

Post: 4164

Join Date: Mar 2007

Location: 904

i know... im just sayin
April 10, 2007 @ 06:00 PM
Quick Draw

Post: 684

Join Date: Mar 2007

Location: Pennsylvania

please before you post and accentuate how big of an illiterate idiot you are they were worn in 2015 in the movie not a 2015 release


i am glad i'm not the only one who realized how retarded most of the replies were.
April 12, 2007 @ 11:25 AM
Chad Jordan

Post: 121

Join Date: Jun 2008

Sky tops.
April 12, 2007 @ 02:36 PM
sneakerfreaker

Post: 62

Join Date: Sep 2006

Location: Baltimore

Id get them and keep them in a display case in my living room(yeah right like my wife is going for that)
April 12, 2007 @ 07:30 PM
hypebeast0626

Post: 19

Join Date: Feb 2007

i get these
i can wait to these release ima cop dem asap...they soo different from any other shoe i seen so these are a must cop and they not ugly it all depends on how u rock dem
April 12, 2007 @ 07:41 PM
Gou Shi

Post: 26

Join Date: Apr 2007
















































April 13, 2007 @ 11:55 AM
CU125

Post: 15

Join Date: Apr 2007

Location: 910 NC & 570 PA

ha, these are crazy. I just signed the petition. I love Back to the Future movies and where he is in the future is my favorite part. haha. Yeaa. Good post Beyond the Hype

Please login first to reply.
Back To Top