Air Jordan 2014 Releases/Speculation Thread [CHECK 1ST PAGE FOR DATES]

April 04, 2013 @ 23:01:03
dude said exclusive looks at the 93 1s . ive already had and sold 20 pair of the suns colorway that isnt even announced yet on the release calendar

this is a week off for me .. celtics are booty with the parkay print on the green leather .. 

on the 11 lows, i see em all the time for $120ish shipped DS .. just a heads up.. 
if your talking about me, i wasnt trying to be a hardass by saying i got to see some average kicks early. I work at a sneaker store and i was just letting yall know what i thought. fall back homie

but here's a pic i took of the celtics 1's. don't like em at all personally

(Invalid img)

and they come w/ a set of gold laces, not sure if thats common knowledge though

412

April 05, 2013 @ 05:03:59
w/gold laces

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

April 06, 2013 @ 02:48:59
dude said exclusive looks at the 93 1s . ive already had and sold 20 pair of the suns colorway that isnt even announced yet on the release calendar

this is a week off for me .. celtics are booty with the parkay print on the green leather .. 

on the 11 lows, i see em all the time for $120ish shipped DS .. just a heads up.. 
if your talking about me, i wasnt trying to be a hardass by saying i got to see some average kicks early. I work at a sneaker store and i was just letting yall know what i thought. fall back homie

but here's a pic i took of the celtics 1's. don't like em at all personally

(Invalid img)

and they come w/ a set of gold laces, not sure if thats common knowledge though
if it didnt have that stupid pattern n them I'd like it way more
April 06, 2013 @ 03:25:52
April 06, 2013 @ 06:04:57
not really feelin these.. should've been a normal leather material instead of patent

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 06, 2013 @ 17:38:02
wow these are soo nice, whens the rd?
April 06, 2013 @ 17:38:14
Originally posted by Inactive User
the older ones were patent weren't they?
yessir they were patent
April 07, 2013 @ 00:37:26
wow these are soo nice, whens the rd?
This Saturday, the 13th.
April 08, 2013 @ 00:49:54
waiting for kanye to wear those black patent 1's and prices to go thru the roof smh

412

April 11, 2013 @ 14:23:27
waiting for kanye to wear those black patent 1's and prices to go thru the roof smh
if you know anything about this release and the limited number you should know prices will already be through the roof .. $400-600 day of release ... people already got refunds from 90% of presellers because they realized theyre gonna be nuts with only a handfull of locations actually getting these

fukasignature.com ... glad we have these back tho

April 11, 2013 @ 20:59:01
wow 400 day of release... I should quit sellin crack smokeyface

3 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 13, 2013 @ 16:55:52

8's are looking good yall

412

April 13, 2013 @ 17:39:06

8's are looking good yall
what up wit the retro card

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

April 13, 2013 @ 18:21:35
in every box

(Invalid img)

412

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 19, 2013 @ 00:56:58
modern notoriety said august for fire red 3s

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 19, 2013 @ 17:37:43
My body is ready.

April 21, 2013 @ 14:59:42
My body is ready.

damn i saw some random dude post that on instagram then I posted it on NT ,picture spreading everywhere
April 21, 2013 @ 17:32:05
Hope next year there are more 6s/7s/anything other than what's dropping this year. I don't like 8s or 1s that much and it seems like that's all this year has been ._.
April 21, 2013 @ 18:24:27
Black toes with nylon tongue smokeyface

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

April 22, 2013 @ 14:04:43
Hope next year there are more 6s/7s/anything other than what's dropping this year. I don't like 8s or 1s that much and it seems like that's all this year has been ._.
umm.. use ya brain homie ... next year is the 23rd anniversary of 6s.. they will ALL drop .. carmines, blues, etc... 

just like all the 5s are dropping this year (yes even metallics should drop)

fukasignature.com ... glad we have these back tho

April 22, 2013 @ 14:05:11
My body is ready.

fresh shoe no doubt, but proly rather rock my old loves ... leather is WAY nicer than this new shit

fukasignature.com ... glad we have these back tho

April 22, 2013 @ 14:05:43
ps - for you guy that bought the 8s... lift the insole and check out that CARDBOARD padding .. 

lmfaoooooooooooooooooo .. nike basketball again for the win. JB is bullshit

fukasignature.com ... glad we have these back tho

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 22, 2013 @ 14:47:16
Originally posted by Inactive User
Does anyone know the retail on the chicago ones or whatever?? 
Was it 160?? some dude is trynna sell em for 125 and I might pick em up
retailed for $110
Please login first to reply.
x