Air Jordan 2014 Releases/Speculation Thread [CHECK 1ST PAGE FOR DATES]

Feb 11, 2013 @ 18:03
Heads up for anyone in the UK or even Europe
size? will have Royals on the 19th of Feb

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

Feb 12, 2013 @ 01:11
any word on a restock on those chi 1's?
Feb 12, 2013 @ 05:16
huge restock tomorrow on finishline, good luck it starts at 8AM Eastern 
Feb 12, 2013 @ 14:57
they only restocked the bred 11's and concords no 1's
Feb 12, 2013 @ 15:29
no they didn't they had concords bruh, I got both.
Feb 12, 2013 @ 21:33
huge restock tomorrow on finishline, good luck it starts at 8AM Eastern 
good looks, i got a pair of breds haha.
Feb 12, 2013 @ 23:58
anyone think they can get me a size 11 pair of royal 1's ? Serious people only pm me . 

MY FS THREAD , CHEAP ASS SHIT : http://hypebeast.com/forums/apparel/178540/

Feb 13, 2013 @ 07:59
NYC NikeTown came through with that RSVP.

changed from Doom & Yung Urameshi. I've learned not to take HB so seriously.

Feb 13, 2013 @ 13:34
I can get royals 1's $220+ship AUD held em in my hands today buttery as. pm me any size

http://www.facebook.com/groups/ShopandSwapLTD // http://instagram.com/l73_ For sale - http://hypebeast.com/forums/sneakers/210537#4242476

Feb 14, 2013 @ 10:02
Heads up for anyone in the UK or even Europe
size? will have Royals on the 19th of Feb
footpatrol said they shoul have them aswell but to check on friday to confirm it
might be able to sort out anyone from the uk who needs a pair pm me
Feb 14, 2013 @ 19:17
did finishline do a jordan restock 2day? if there was bred 11's they must've taken them down once they sold out...

412

Feb 16, 2013 @ 21:44
i need to trade ds sz.11 for sz.10 already been offered 275 for these so if your not interested in paying more than that i'm not interested.i really want my sz.10 so if you can get a pair in that size i'm down for a trade.

Mista No Slack N My Mack

Feb 16, 2013 @ 21:57
I was able to get a pair of the Royal 1's this morning in my cart from Footaction's website but the size ran out as I was entering my credit card information. Would it have gone faster if I had just used Paypal, or was I really just shit out of luck?
Feb 16, 2013 @ 22:29
Anyone willing to let go of a pair of size 11 Royals for a decent price?

Instagram: @patrickromain

Feb 16, 2013 @ 22:31
I wish I could why everybody loves jordans

EARL XL Hoodie for sale

Feb 16, 2013 @ 22:32
well, no I don't

EARL XL Hoodie for sale

Feb 16, 2013 @ 22:38
so mad i missed these , need a HB nigga to hook me up with an 11

gonna cop those crimson 3's tho , those are nice

MY FS THREAD , CHEAP ASS SHIT : http://hypebeast.com/forums/apparel/178540/

Feb 16, 2013 @ 22:56
well, no I don't
fuck outta here then. maybe tyler will buy your box logo hoodie if u suck him off

412

Feb 17, 2013 @ 01:20
I was able to get a pair of the Royal 1's this morning in my cart from Footaction's website but the size ran out as I was entering my credit card information. Would it have gone faster if I had just used Paypal, or was I really just shit out of luck?
maybe it woulda helped if u had added your credit card to your account...

#BucNation #FV #prayforcooper

Feb 17, 2013 @ 01:35
I was able to get a pair of the Royal 1's this morning in my cart from Footaction's website but the size ran out as I was entering my credit card information. Would it have gone faster if I had just used Paypal, or was I really just shit out of luck?
maybe it woulda helped if u had added your credit card to your account...
I figured bruh. Never bought anything from Footaction before but I guess it would have been smart to register the night before... Fuck... Now I'm depressed.
Feb 17, 2013 @ 01:37
those new XX8s look terrible imo, for casual wear at least. maybe for playing ball but I would never wear em. im no sneakerhead, but why did they start taking away all the laces and making jordans more plain looking? the last good design they had were the 6 and 7s maybe up to 12 because they had a distinct look, not just some zip up shit. afraid they're going back to that seeing these new XX8s..
Feb 17, 2013 @ 02:18
maybe it woulda helped if u had added your credit card to your account...
I figured bruh. Never bought anything from Footaction before but I guess it would have been smart to register the night before... Fuck... Now I'm depressed.
yea u really fucked up im surprise you got that far as too even gettin em in ur cart

#BucNation #FV #prayforcooper

Feb 17, 2013 @ 02:21
those new XX8s look terrible imo, for casual wear at least. maybe for playing ball but I would never wear em. im no sneakerhead, but why did they start taking away all the laces and making jordans more plain looking? the last good design they had were the 6 and 7s maybe up to 12 because they had a distinct look, not just some zip up shit. afraid they're going back to that seeing these new XX8s..
If I balled I would rock the shit out of those 28s. I think they're dope but I agree def not for casual wear.

#BucNation #FV #prayforcooper

Feb 17, 2013 @ 02:46
^agree i would ball in those 28's but the price tag is not worth it.
Feb 17, 2013 @ 03:18
^agree i would ball in those 28's but the price tag is not worth it.
took the words right outta my mouth. %100 agreed

#BucNation #FV #prayforcooper

Feb 17, 2013 @ 19:46
Sell me your size 11 Royals.  PayPal ready or Chicago meetups

Fuck Tha Opps...No Love City

Feb 17, 2013 @ 21:38
My sister bout to come through with the save and scoop me another 8.5 in Australia.
Feb 17, 2013 @ 21:48
link was posted on NT, but the seller seems a little sketchy. google it

http://www.fridayknites.bigcartel.com/product/air-jordan-1-i-retro-royal-blk-wht-2013-order-now

IG: truyoo

Feb 17, 2013 @ 23:06
link was posted on NT, but the seller seems a little sketchy. google it

http://www.fridayknites.bigcartel.com/product/air-jordan-1-i-retro-royal-blk-wht-2013-order-now
is this nigga legit?
Feb 17, 2013 @ 23:23
link was posted on NT, but the seller seems a little sketchy. google it

http://www.fridayknites.bigcartel.com/product/air-jordan-1-i-retro-royal-blk-wht-2013-order-now
Yeah seems off. Price isn't all that anyway. I would try CL or a euro site first.
Please login first to reply.