Get an Extra 20% Off Sale Items - Use code: EXTRA20
February 8, 2013 @ 03:36 AM
DJPrep

Post: 962

Join Date: Aug 2008

Location: NY

not really a sneakerhead but are 6 and 7 releases really that rare? because those are the only ones I'd really wanna pick up but they're all $300 and only on ebay :/
Its not that they are specially rare, but there really hasnt been too many 6 or 7 released lately. What ones are you looking for? 6s like infrareds always go for a lot.  
February 8, 2013 @ 04:42 AM
donadamsky

Post: 2187

Join Date: Mar 2012

Location: Pittsburgh

not really a sneakerhead but are 6 and 7 releases really that rare? because those are the only ones I'd really wanna pick up but they're all $300 and only on ebay :/
Its not that they are specially rare, but there really hasnt been too many 6 or 7 released lately. What ones are you looking for? 6s like infrareds always go for a lot.  
even varsity red 6's have gotten expensive cuz they ride off the popularity of the infrareds

edit: my mgr said they might be releasing some 88 3's in houston in-line w/ the ASG

and on the restock topic, only shoe id be interested in is cavs 4's. i slept hard on them

412

February 8, 2013 @ 05:02 AM
esjay

Post: 1271

Join Date: Mar 2012

Location: South Florida

royal 1's and crimson 3's are gonna be copped , anyone else want those 3's or just me . 

MY FS THREAD , CHEAP ASS SHIT : http://hypebeast.com/forums/apparel/178540/

February 8, 2013 @ 05:23 AM
mrteebonilla

Post: 5674

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

royal 1's and crimson 3's are gonna be copped , anyone else want those 3's or just me . 
not feelin those or the Jokers tbh

Supreme4Sale:CDG3HoodieRedSzM//Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS14PBG#

February 8, 2013 @ 05:37 AM
donadamsky

Post: 2187

Join Date: Mar 2012

Location: Pittsburgh

royal 1's and crimson 3's are gonna be copped , anyone else want those 3's or just me . 
not feelin those or the Jokers tbh
word. not feeling any of the new cw's this year (yet)

412

February 8, 2013 @ 09:52 PM
TreyHongz

Post: 366

Join Date: Jun 2011

Location: Bay Area | Irvine

Info on royal 1 release, are they exclusive for hoh only or..? 

IG: @treyhongz http://www.treyhongz.tumblr.com

February 8, 2013 @ 10:11 PM
mrteebonilla

Post: 5674

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

Info on royal 1 release, are they exclusive for hoh only or..? 
na some of my local shoe spots are gettin em

Supreme4Sale:CDG3HoodieRedSzM//Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS14PBG#

February 8, 2013 @ 11:50 PM
illpolo

Post: 120

Join Date: May 2012

Info on royal 1 release, are they exclusive for hoh only or..? 
No check your local spots like DTLR, Sheiks etc. Same places that had Knick's 1's will carry these.
February 8, 2013 @ 11:55 PM
mrteebonilla

Post: 5674

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

Tomorrow:








Supreme4Sale:CDG3HoodieRedSzM//Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS14PBG#

February 9, 2013 @ 02:54 AM
Knuckles

Post: 729

Join Date: Jul 2012

Location: Florida

u totally left out fighter jets ^ sad

#BucNation #FV #prayforcooper

February 9, 2013 @ 03:05 AM
Siphonin

Post: 368

Join Date: Jun 2012

Info on royal 1 release, are they exclusive for hoh only or..? 
na some of my local shoe spots are gettin em
so royals won't be hard to get?
February 9, 2013 @ 04:15 AM
esjay

Post: 1271

Join Date: Mar 2012

Location: South Florida

hearing NDC wont have the royals is this true ?

MY FS THREAD , CHEAP ASS SHIT : http://hypebeast.com/forums/apparel/178540/

February 9, 2013 @ 05:00 AM
mrteebonilla

Post: 5674

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

u totally left out fighter jets ^
this is the Jordan thread ha

Info on royal 1 release, are they exclusive for hoh only or..? 
na some of my local shoe spots are gettin em
so royals won't be hard to get?

depends on where you live and how many spots are around you

Supreme4Sale:CDG3HoodieRedSzM//Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS14PBG#

February 9, 2013 @ 05:01 AM
corkybucher

Post: 205

Join Date: Oct 2012

Location: Texas

I heard that they won't be realeasing on ndc either. And i saw on nike release calender that the retail price will be $130, so idk what to believe anymore.

WTB White flyknit trainers sz 8.5/9

February 9, 2013 @ 04:02 PM
Siphonin

Post: 368

Join Date: Jun 2012

u totally left out fighter jets ^
this is the Jordan thread ha

Info on royal 1 release, are they exclusive for hoh only or..? 
na some of my local shoe spots are gettin em
so royals won't be hard to get?

depends on where you live and how many spots are around you
i usually cop jordans online will the usually footlocker,fnl,ndc have em?
February 9, 2013 @ 04:07 PM
mrteebonilla

Post: 5674

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

u totally left out fighter jets ^
this is the Jordan thread ha

Info on royal 1 release, are they exclusive for hoh only or..? 
na some of my local shoe spots are gettin em
so royals won't be hard to get?

depends on where you live and how many spots are around you
i usually cop jordans online will the usually footlocker,fnl,ndc have em?

best way to find out is to tweet them

Supreme4Sale:CDG3HoodieRedSzM//Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS14PBG#

February 9, 2013 @ 04:35 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

they're on the nike.com release calendar, nike rep told me they'd be online
February 9, 2013 @ 07:23 PM
DaPark

Post: 1895

Join Date: Apr 2012

Location: UK

^Feeling relieved after hearing this

hb weindis "No wonder drake makes love songs. Seeing all these 10's around toronto. damn. Just gained alot of dislike for my city."

February 9, 2013 @ 08:36 PM
Yung Urameshi

Post: 417

Join Date: Feb 2012

Location: NYC


changed from Doom. I've learned to take HB not so seriously.

February 9, 2013 @ 08:55 PM
DaPark

Post: 1895

Join Date: Apr 2012

Location: UK

^Just saw this tweet too, ffs
Its looking more difficult to cop 

hb weindis "No wonder drake makes love songs. Seeing all these 10's around toronto. damn. Just gained alot of dislike for my city."

February 9, 2013 @ 11:15 PM
esjay

Post: 1271

Join Date: Mar 2012

Location: South Florida

fuck never used anything besides ndc , dont trust FTL or Eastbay or any other sites . 

MY FS THREAD , CHEAP ASS SHIT : http://hypebeast.com/forums/apparel/178540/

February 10, 2013 @ 01:01 AM
souljaboy

Post: 15

Join Date: Jan 2013

what shops will get royals in LA?
February 10, 2013 @ 01:12 AM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

nike is straight trolling this shit telling me its gonna be online and tweeting it isnt

might as well just buy these
February 10, 2013 @ 02:10 AM
mrteebonilla

Post: 5674

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

nike is straight trolling this shit telling me its gonna be online and tweeting it isnt

might as well just buy these
aye they got the nylon tongue too...

Supreme4Sale:CDG3HoodieRedSzM//Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS14PBG#

February 10, 2013 @ 02:49 AM
Siphonin

Post: 368

Join Date: Jun 2012

https://twitter.com/nikestore/status/300307326005547008
Wtf so has fnl or footlocker confirmed they will be selling online
February 10, 2013 @ 02:58 AM
mrteebonilla

Post: 5674

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216


Supreme4Sale:CDG3HoodieRedSzM//Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS14PBG#

February 10, 2013 @ 09:56 AM
dontgiveafuck

Post: 205

Join Date: Jan 2011

Has anyone received their pair of "88" Cement 3's in the mail yet? I'm eager to see how mine look after seeing and hearing about so many fucked up things about other people's pairs (i.e. uneven elephant print, different leathers on each pair, etc.)
February 10, 2013 @ 10:38 AM
Efil4zaggin

Post: 997

Join Date: Jan 2013

Has anyone received their pair of "88" Cement 3's in the mail yet? I'm eager to see how mine look after seeing and hearing about so many fucked up things about other people's pairs (i.e. uneven elephant print, different leathers on each pair, etc.)
You shouldn't give a fuck.

:0

February 10, 2013 @ 12:19 PM
raultk

Post: 1

Join Date: Feb 2013

them some fye ass reeboks...coppin asap
February 11, 2013 @ 12:28 AM
dontgiveafuck

Post: 205

Join Date: Jan 2011

Has anyone received their pair of "88" Cement 3's in the mail yet? I'm eager to see how mine look after seeing and hearing about so many fucked up things about other people's pairs (i.e. uneven elephant print, different leathers on each pair, etc.)
You shouldn't give a fuck.
I secretly give many fucks tbh. I would even give one to your dad.

Please login first to reply.
Back To Top