Nike SB Thread

May 12, 2013 @ 20:46
Just picked up a pair of newcastles for 40 bucks. These are sick!
condition? newcastles are one of my favorite SB's ever btw
ehh they were kind of beat up (6-7/10 condition) but for 40 bucks I couldn't pass them up
May 12, 2013 @ 21:16
Copped my Lemon Twists last week, anyone whose on the fence about them should definitely pick 'em up! They're soo sick. Need some decent weather to unDS them..
May 13, 2013 @ 00:10
condition? newcastles are one of my favorite SB's ever btw
ehh they were kind of beat up (6-7/10 condition) but for 40 bucks I couldn't pass them up
no doubt. way too good an offer to pass up

412

May 13, 2013 @ 00:12
who wears sb anymore, smh
HYPEBEAST

412

May 14, 2013 @ 03:13
In case you didnt see these
SB "Finally"
http://www.kicksonfire.com/2013/05/04/ftc-x-nike-sb-dunk-low-pro-finally-2/

"Brazil World Cup"
http://www.kicksonfire.com/2013/05/06/nike-sb-dunk-low-brazil-world-cup/
"Fireworks"
http://www.kicksonfire.com/2013/04/26/nike-sb-dunk-low-fireworks-aka-flammable/

If i miss out on the Brazil World Cups im quitting Nike for awhile.

Ayyy!-Fonzie

May 14, 2013 @ 03:14
Also premier restocking some mystery Dunks.
http://www.kicksonfire.com/2013/05/13/premier-announces-nike-sb-myster-restocks/

Ayyy!-Fonzie

May 14, 2013 @ 15:54
Jut copped some used Dino Jr.s at SneakerCon Chicago for 90.  Fuckin stoked.. I wanted some since I was hella young but never found a pair in 13
May 17, 2013 @ 00:22
Also premier restocking some mystery Dunks.


http://www.kicksonfire.com/2013/05/13/premier-announces-nike-sb-myster-restocks/
he is only restocking recent SBs...got my hopes up for nothing
May 17, 2013 @ 07:58
In order to so that each occupational somewhat Features, designers will gives the each occupation characteristic in D3. For example, "barbarians" are good at close-up fighting, rushing, giving  enemy base is bloody-crazy chopping and hacking to gain diablo3 gold. This kind of characteristics of will absolute not going to repeat the in other occupations. (Such as barbarians and javelin Amazon can recent attack is kind of cool and characteristics) 
  
May 17, 2013 @ 13:58
i really hope i can get some porky's dunks from these premier restocks. Thats the one Sb from the past year or so i slept on

412

May 18, 2013 @ 19:47
got the FTC finally sb
May 19, 2013 @ 05:38
someone cop my concords 10.5 and digi floral 11.5 for the low, hit me uppp
May 19, 2013 @ 18:50
How do the Koston 1 and 2s compare in terms of comfort? 

WTB: Supreme Ombre Flannel red/brown '09 Medium/Large

May 22, 2013 @ 06:01
How do the Koston 1 and 2s compare in terms of comfort? 
1s are superior imo

DS White Pyrex shorts size L: 150 shipped DS PCL Tee size XL: 230 shipped PM me.

May 27, 2013 @ 04:17
http://www.ebay.com/itm/261220026400?ssPageName=STRK:MESELX:IT&_trksid=p3984.m1555.l2649

Can I get a legit check on these 11.5 digi floral janoskis
There are no fake digi florals yet. So yes they are real.
May 28, 2013 @ 23:21
Something I did for Mia Skateshop. They have it on display at the south beach location. 
Instagram - @lemmonheadd 
Jun 02, 2013 @ 14:15
Won a DS pair of Zoom Tre Mcflys for 60$ smokeyface
Jun 06, 2013 @ 04:12
What year are gold boxes from?
Jun 10, 2013 @ 23:03
Anbody got red earth janoskis in a 8.5-9? Lokking for DS or lightly worn!
Jun 11, 2013 @ 07:38
sooo, these are dope as shit

not really feelin the Beavis pair though

412

Jun 11, 2013 @ 07:40
sooo, these are dope as shit

not really feelin the Beavis pair though
saw that on NT how these and those BHM look alikes are supposed to be inspired by beavis and butthead thats tight haha

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Jun 12, 2013 @ 02:51
sooo, these are dope as shit

not really feelin the Beavis pair though
saw that on NT how these and those BHM look alikes are supposed to be inspired by beavis and butthead thats tight haha
ya the  Beavis and Butthead pack actually looks really nice

(pic kinda gives a better comparison)

Jun 21, 2013 @ 00:21

preview for '14 Nike SB Eric Koston Max 2, very nice. I like how they using the Free sole and Air Max 1 heel unit.

Aussie Diamond Lifer Instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

Jun 21, 2013 @ 17:45
Just picked up a pair of newcastles for 40 bucks. These are sick!
condition? newcastles are one of my favorite SB's ever btw
this
Jun 24, 2013 @ 03:11
condition? newcastles are one of my favorite SB's ever btw
this
homie answered me at the top of this page fyi

412

Jun 24, 2013 @ 17:23
how much you guys think yellow curbs would go for? i got em up for$80 on craigslist lol

OF.M bangin on ya FM

Jun 24, 2013 @ 20:20
gucci resns in 10 ds and grey/black janoskiis 9.5 worn. 

need this gone and willing to go preety low. pm if interested

White supreme court jacket size small 360 shipped Black supreme court jacket size medium 320 shipped

Jun 25, 2013 @ 19:41
how much you guys think yellow curbs would go for? i got em up for$80 on craigslist lol

maybe a 100 just sold my pair for 80 tho worn twice
Jun 25, 2013 @ 23:17
Beavis pairs are pretty dope
Jun 26, 2013 @ 06:15
anyone know release day on firecracker sb's?
Please login first to reply.