Nike Air Yeezy 2

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 14, 2012 @ 01:00:05 AM
Post: 639
Join Date: Jan 2012
Location: NY/Richmond
I got them in the house of hoops raffle. I'm going to wear them cause that's what I usually do with shoes. I'll rock them and keep them forever cause they're a piece of Nike history; 1-1 And shame on whoevers buying these with their girls/moms/etc money, there's way more important shit you could buy with $2K. I wasn't even anticipating the release, I just filled out some form on the footlocker site and got lucky. And congrats to anyone who got a pair, I know some of you hustled hard for these.
June 14, 2012 @ 01:43:22 AM
Post: 1939
Join Date: Nov 2011
Originally posted by Inactive User
that poor rural life coming up.

but is it true yeezy 3's are dropping at the end of this year? how many more is this man making?

I think he's only allowed to make 1 every 2 years

IG: @mobbyluii

June 14, 2012 @ 02:14:06 AM
Post: 579
Join Date: Mar 2012
Location: Toronto
Originally posted by Inactive User
that poor rural life coming up.

but is it true yeezy 3's are dropping at the end of this year? how many more is this man making?

I think he's only allowed to make 1 every 2 years

Having 2 Yeezys comming out in the same year, kinda ruins the "anticipation" feeling. If you know what I mean.

bocks lowgo 416 سبحان @supnygungy | instagram

June 14, 2012 @ 03:08:35 AM
Post: 1912
Join Date: Dec 2007
Location: NEW YORK.
I copped from the 21Mercer Twitter RSVP

I don't think I'm gonna sell them though. They're dope as fuck.

@KOEsher INSTAGRAM & TWITTER

June 14, 2012 @ 03:11:02 AM
Post: 119
Join Date: Oct 2010
I got them in the house of hoops raffle. I'm going to wear them cause that's what I usually do with shoes. I'll rock them and keep them forever cause they're a piece of Nike history; 1-1 And shame on whoevers buying these with their girls/moms/etc money, there's way more important shit you could buy with $2K. I wasn't even anticipating the release, I just filled out some form on the footlocker site and got lucky. And congrats to anyone who got a pair, I know some of you hustled hard for these.


if you got these for retail and you aint flipping em for 9-10x profit

SMH
June 14, 2012 @ 14:13:17 PM
Post: 3505
Join Date: Apr 2008
Originally posted by Inactive User
I got them in the house of hoops raffle. I'm going to wear them cause that's what I usually do with shoes. I'll rock them and keep them forever cause they're a piece of Nike history; 1-1 And shame on whoevers buying these with their girls/moms/etc money, there's way more important shit you could buy with $2K. I wasn't even anticipating the release, I just filled out some form on the footlocker site and got lucky. And congrats to anyone who got a pair, I know some of you hustled hard for these.


if you got these for retail and you aint flipping em for 9-10x profit

SMH


says the scammer

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

June 16, 2012 @ 02:19:35 AM
Post: 427
Join Date: May 2012
Location: Ridgewood

floral fam man til the death - floral family man til the death - i know lorraine on a personal level

June 16, 2012 @ 10:20:20 AM
Post: 220
Join Date: May 2012
i flipped mine for 2.1k....just wait for the price to drop on em to re kop on them solar reds. some extra pocket change is always good for those olympics coming out.

WTB: Supreme SS12 Floral Shorts (Medium)

June 17, 2012 @ 03:02:58 AM

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 18, 2012 @ 22:59:49 PM
Post: 2934
Join Date: Aug 2006
Location: MN

dope vid that the mpls shop Phenom put together

and cant lie, yeezy 2's look good as hell on a skateboard haha
June 18, 2012 @ 23:19:56 PM
Post: 656
Join Date: Nov 2011
Location: Canada
Lol it's the best when people skate in Yeezy's and other dudes get all upset about it.

Feedback

June 19, 2012 @ 06:38:45 AM
Post: 2934
Join Date: Aug 2006
Location: MN
i know right, before any guys get overwhelmed by the vid, the dude skating has been sponsored by nike since i was way little so i'm sure he got hooked up with the yeezy's haha
June 19, 2012 @ 07:52:56 AM
Post: 12
Join Date: Jul 2008
Location: Los Angeles
lol dat matching skate box doe

Originally posted by Inactive User
Lol it's the best when people skate in Yeezy's and other dudes get all upset about it.

this /

PrimitiveShoes.com | PrimitiveApparel.com | PrimitiveSkate.com

June 22, 2012 @ 08:02:18 AM
Post: 61
Join Date: Jun 2012
people expect the yeezy's to drop... how much do you guys think it'll be after these prices drop?


I dont think it will drop below 1400 anytime soon.
June 24, 2012 @ 18:30:43 PM
Post: 1939
Join Date: Nov 2011
people expect the yeezy's to drop... how much do you guys think it'll be after these prices drop?


I dont think it will drop below 1400 anytime soon.

wtf are you talking about? i just saw some go for $1355 on ebay lol

IG: @mobbyluii

June 25, 2012 @ 04:01:17 AM
Post: 1589
Join Date: Aug 2008
Location: DC
I don't think $45 makes a huge difference
June 26, 2012 @ 21:58:03 PM
Post: 119
Join Date: Oct 2010
people expect the yeezy's to drop... how much do you guys think it'll be after these prices drop?


yeezys will fluctuate in price
as expected the blacks are going for more

when the market dries up though expect prices to go back up

glad i got rid of mine for maximum value

the funniest part of this release was all those people who spent days and a lot of effort tryna get em came up empty handed while a lot of people who didnt know much or cared got em prob cause of all the raffles everywhere
June 26, 2012 @ 22:36:08 PM
Post: 3581
Join Date: Dec 2006
Yeezys both colorway are up online at a certian site. 1600usd niggys.
June 27, 2012 @ 21:12:28 PM
Post: 1450
Join Date: Oct 2008
Location: Philly
smokeyface
June 27, 2012 @ 21:53:49 PM
Post: 150
Join Date: Sep 2007
they actually already made some high quality fakes
June 27, 2012 @ 22:16:34 PM
Post: 1939
Join Date: Nov 2011
people expect the yeezy's to drop... how much do you guys think it'll be after these prices drop?


I dont think it will drop below 1400 anytime soon.

wtf are you talking about? i just saw some go for $1355 on ebay lol
I don't think $45 makes a huge difference

the point is that he said they wouldnt go under 1400.. read the post

IG: @mobbyluii

July 01, 2012 @ 21:37:29 PM
Post: 760
Join Date: Apr 2012
Location: l.a
Off the Don C tumblr, the yeezy 1's look nice
July 01, 2012 @ 22:06:43 PM
Post: 89
Join Date: Apr 2012
Location: D.C./Boston
LOLL i've been seeing that pic everywhere. who's the one rocking them fakeass shits? looks like he thinks he's stylin with the denim

only for the mcmxc's

July 01, 2012 @ 23:27:47 PM
Post: 61
Join Date: Apr 2012
Location: Washington D.C.
what the fuck you thought it wasss...lls that fugazy muhfucker....whata chump rockin fake 1s damn homie in high school you was the man homie what happened to you??

Yayo from the Bayo

July 02, 2012 @ 00:08:37 AM
Post: 33
Join Date: Jul 2009
LOLL i've been seeing that pic everywhere. who's the one rocking them fakeass shits? looks like he thinks he's stylin with the denim


you mean kanye west?
July 02, 2012 @ 02:34:10 AM
Post: 249
Join Date: Jun 2011
wasted 4 days of my life on a computer for these. to end up with nothing

fuk ndc, screwed me on the release.
July 02, 2012 @ 02:34:29 AM
Post: 249
Join Date: Jun 2011
hopefully a third colorway drops so i can grab them, then maybe trade for solars
hopefully.
July 05, 2012 @ 08:19:08 AM
Post: 1
Join Date: Jul 2012
Nike Air Yeezy 2 is really cool http://www.nikeairyeezy2.biz/
Please login first to reply.
x