Vans Vault, syndicate- discussion thread

January 11, 2013 @ 08:03:21

Looking for any of these except the hi tops and slip ons in size 9 any color pm me
January 11, 2013 @ 09:56:49
You can get the Metallica Half Cabs still

http://shop.vans.com/catalog/Vans/en_US/style/havmet.html?categoryId=139606
January 11, 2013 @ 17:46:20
cred to my homie Krookd. Cawped a pair in 11  and already shipped 

link to camo half cabs

http://www.tillys.com/tillys/variants.aspx?prod=205706127&ctlg=010_Guys&cid=1024&source=1&size=
January 13, 2013 @ 20:45:05
Legit?
http://img254.imageshack.us/img254/2825/t2ec16hhjf8e9nnc9c4hbqz.jpg
January 13, 2013 @ 20:58:31
Yes they're legit ^

On a side note, trolls really hurt my feelings, etc.

January 13, 2013 @ 23:16:55


just picked these up yesterday
what are those chukkas called?
January 14, 2013 @ 22:37:51
Hi
I'm searching this shoes Vans Authentic Port Royale/True White in size 10. Or if anyone can help me to find them ! Serious ask lol
January 15, 2013 @ 03:27:06
Hi
I'm searching this shoes Vans Authentic Port Royale/True White in size 10. Or if anyone can help me to find them ! Serious ask lol
C'mon man!!
Do people ever use Google anymore!?
http://www.cjwv.info/vans-authentic-garnet-port-royaletrue-white-vnjv5u7fast-now--vans-p-285.html

muhstakes.tumblr.com | IG: muhstvkes

January 15, 2013 @ 17:58:01
^Are those burgandy? ive been looking for a pair of burgandy authentics with white eyelets for the longest time. I slept so hard over the summer... or whenever it was
January 15, 2013 @ 18:42:37
Hi
I'm searching this shoes Vans Authentic Port Royale/True White in size 10. Or if anyone can help me to find them ! Serious ask lol
C'mon man!!
Do people ever use Google anymore!?
http://www.cjwv.info/vans-authentic-garnet-port-royaletrue-white-vnjv5u7fast-now--vans-p-285.html
But I usually don't use Western Union, don't you have another one ? It seems I don't see all of this sellers in France's google lol
January 16, 2013 @ 02:03:54
Not vaults but Calis 
January 16, 2013 @ 08:57:20
http://www.buckstore-id.com/show-category/136/vans.html

seein the yots vans already on some indonesian store

電波

January 16, 2013 @ 09:18:52
Anyone know if the YOTS are gonna be released online, or only in stores?

I'm trying to get myself a navy pair also
January 17, 2013 @ 08:32:30
$110 for a pair of navy chukkas - used. should i pull the trigger?
January 17, 2013 @ 08:33:34
If they are lightly used that seems like good deal
January 17, 2013 @ 09:06:56
iʻm meeting up with the guy tomorrow.
og box, dustbag, and both laces.
looks like there isnʻt even really any heel drag except for a lil dirt that can come off easily
January 17, 2013 @ 13:48:20


not syndicate, but these are coming out in the summer, for anyone who missed out on the dill's
January 17, 2013 @ 19:22:02
the one on the right looks exactly like the in4mation x vans collab
January 17, 2013 @ 23:55:42
Anyone know if the YOTS are gonna be released online, or only in stores?

I'm trying to get myself a navy pair also
ditto i want the red colorway
January 18, 2013 @ 05:35:09


not syndicate, but these are coming out in the summer, for anyone who missed out on the dill's
Left ones are dope as fuck, more info? 
January 18, 2013 @ 05:42:16
those are the exact same as the syndicate dill ones thats stupid
January 18, 2013 @ 05:42:18
Trade only for size 9 003 Auth's black or white PM me!!

On a side note, trolls really hurt my feelings, etc.

January 18, 2013 @ 06:52:14
Not vaults but Calis 
So happy for the slip ons. I might buy both to be honest.

I nearly copped those exact slip ons from UO but didn't because of some weird rope/twine shit around the bottom. Glad they got rid of that on these. 
January 18, 2013 @ 08:04:23
Trade only for size 9 003 Auth's black or white PM me!!


my brotha lmk when you wanna sell em.
on a side note, picked these babies up tonight for only $110 smokeyface

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

January 20, 2013 @ 03:50:16
These 



or

January 20, 2013 @ 04:32:59
@weinyeong SK8-HI PROS FTW smokeyface smokeyface smokeyface
January 20, 2013 @ 08:39:37
looking for any burgundy wtaps size 12-13 hmu!
January 21, 2013 @ 02:19:25
January 21, 2013 @ 03:14:47
SK8 HI PRO's are th only way to go dude

On a side note, trolls really hurt my feelings, etc.

Please login first to reply.
x