Vans Vault, syndicate- discussion thread

Aug 21, 2012 @ 02:34
The Carhart Old Skools above are the next Syndicate's!

Anyone know what stores in SF would carry these/Syndicates releases?
Aug 21, 2012 @ 06:17
The Carhart Old Skools above are the next Syndicate's!

Anyone know what stores in SF would carry these/Syndicates releases?

looks like it might be an eu release only

...... sadly
Aug 21, 2012 @ 06:55
wow... smh

سبحان

Aug 21, 2012 @ 09:24
when will those carhartts release

Inactive User

Aug 22, 2012 @ 17:44
Trying so hard to come across some Burgundy Bones Eras in a 9
Aug 22, 2012 @ 18:00
Link
^Link for those looking for Burgundy Bones in 10, 11 and 12

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

Aug 22, 2012 @ 18:06
Dat rape price. smh
I need burgundy eras :[

$81 selvedge denim: https://www.weargustin.com/invite_from/4200 Karmaloop/Plndr Rep: SLAP20.

Inactive User

Aug 22, 2012 @ 18:07
Honestly bruh I would pay that if it were my size smh
Aug 22, 2012 @ 23:08
Dat rape price. smh
I need burgundy eras :[
Honestly bruh I would pay that if it were my size smh


Trust me no one here need burgandy bones. They're straight up garbage, it's nuts to me that nobody can tell when they have them. Back with the older stuff, it was a question of hype when it came down to Wtaps being worth the price. But the quality was on point. Now it's literally only hype. How can you guys value a Vans shoe that features suede and a real insole yet can't be skated? The rubber is not right and cannot meet the needs of a skate shoe like they originals did.

On a side note, trolls really hurt my feelings, etc.

Aug 23, 2012 @ 00:08
I actually really enjoy my burgundy bones. I didn't buy them with the intentions to skate them so I really don't care. It's not like my shoe is falling apart. I wear them actually pretty frequently and they are holding up good. They look dope and are comfortable so they were well worth the purchase.

soundcloud.com/johnf-m

Inactive User

Aug 23, 2012 @ 00:12
Word, I'm not gonna skate them. I had the chukkas and then sold
Aug 23, 2012 @ 00:16
Have you owned the navy ones before?

It's cool if you dig them man, that's your thing. I just can't see any redeeming qualites in them compared to the navy and black/black Era's myself.

On a side note, trolls really hurt my feelings, etc.

Aug 23, 2012 @ 00:20
I have the black and the navy ones. The black/black chukkas are my favorite pair by far. Dig the burgundy more than the navy though.

Just for the fact of having different colorways it was an easy cop.

Anyone with any wtaps PM size 9-9.5 condition doesn't really matter if they aren't dead.

soundcloud.com/johnf-m

Aug 23, 2012 @ 00:57
I am absolutely dying for those navy wtaps eras though. I love the bones so much that I bought two of the burgundy (skipped out on the black, didn't like the black sole). selling a 10.5 burgundy now but for a steep price. but the navys -___- I search for them foreverrr
Aug 23, 2012 @ 02:14
How much do Black chukka bones go for?

Twitter: @TheYoungWagner IG: ThaYoungWagner Tumblr: theyoungwagner.tumblr.com

Aug 23, 2012 @ 04:21
^uh....mid ones? I think...
Aug 23, 2012 @ 04:56
^uh....mid ones? I think...
Yeah the Vans X WTAPS chukka mids in black.

Twitter: @TheYoungWagner IG: ThaYoungWagner Tumblr: theyoungwagner.tumblr.com

Aug 23, 2012 @ 05:26
by mid ones I meant mid one hundreds. as in the value. I knew what they were LOL
Aug 23, 2012 @ 14:33
Vans syndicate x carhartt collection this f/w 2012.





Eu only release
Aug 23, 2012 @ 18:43
Anybody in eu willing to pickup and ship to the states? Pm me please
Aug 23, 2012 @ 18:46



FLAMES!
Aug 23, 2012 @ 19:04
are all syndicates made with the intention to be skated in? trying to figure out whether i should skate my derbys or not..
Aug 23, 2012 @ 19:24
Kinda mad that's EU only release, i need those camos.
Aug 23, 2012 @ 19:33
are all syndicates made with the intention to be skated in? trying to figure out whether i should skate my derbys or not..


YES they seem to be returning to their roots. Some aren't too skatable but the derby's are made for shredding man.

On a side note, trolls really hurt my feelings, etc.

Aug 23, 2012 @ 19:35
Do you live in NYC ? Or Europe? I need, I repeat need the carhartt Vans.
Please get at me!!!!!
Aug 23, 2012 @ 19:44
are all syndicates made with the intention to be skated in? trying to figure out whether i should skate my derbys or not..


YES they seem to be returning to their roots. Some aren't too skatable but the derby's are made for shredding man.

Alright cool. the Derbys really remind me of the Versas, which I got just got done skating. Haha, thanks.
Aug 23, 2012 @ 20:39
finna cop them camo joints at the NYC store tomorrow smokeyface
Aug 24, 2012 @ 05:10
These are EU only. So I don't think they'll have em
Aug 24, 2012 @ 06:02
Originally posted by Inactive User
Do you live in NYC ? Or Europe? I need, I repeat need the carhartt Vans.
Please get at me!!!!!


help plz
Aug 24, 2012 @ 06:23
carhartt vans dont seem too wearable, they look nice tho
Please login first to reply.